quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij
Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor![]()
Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef minilot het volgende:
Zijn scheermesjes uit de mode geraakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij
Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor![]()
Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes!![]()
Slaap lekker!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Heb ik ook gedaan! Bij een meisje van 7 en een jongetje van 4quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Kinderboeken....er gaat vast een wereld voor mij open (@annex, hellup)
www.jaapleest.nl (vriend van me)quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet zo veel als normaal. Heb nu niet veel opslagruimte. Het belangrijkste waren vandaag de drogisterijboodschappen en dat is goed geslaagd.quote:
Nee, wel bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus kwam je waarschijnlijk langs mij
Bedoel je 'de reuzenkrokodil'? Afgelopen zaterdag nog voorgelezen aan twee neefjes van 5 en 2, en een nichtje van 2. Het neefje van 5 kende 'm al maar riep elke keer als het spannend werd 'het komt wel weer goed, toch?'quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen.
Vast!quote:
Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
A propos Roald Dahl, iemand ook de docu over zijn leven gezien?
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
Was rond de kerst op de BBC, was in de herfst ook al een keer geweest, wordt waarschijnlijk nog wel eens herhaald.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.
Docu over Dahl, klinkt als iets dat ik wil zien.
Zelfde organisatie als waar ik het voor deed, ik deed het in Den Boschquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De organisatie heet voorleesexpress. Ze bestaan al 10 jaar. Ik ben er via vluchtelingenwerk aan gekomen. Vorig jaar lukte het niet, ik had me te laat opgegeven en toen het weer opgestart werd was ik druk met de statushouders.
Je gaat hier 20x heen, haalt boeken uit de bieb, en soms vinden ouders voorlezen niet leuk, soms kunnen ze het niet. de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn. Volgende week heb ik een training, week erna kennismaking en dan beginnen. Ben heel benieuwd.
Ff geduld het komt eraan. t is hier begonnen. Auto's zijn al wittig, gras ook, straten nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
A propos Roald Dahl, iemand ook de docu over zijn leven gezien?
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
Ieuw, niks voor mij. Vrijheid wil ik!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |