Was dat hetzelfde voorval waarbij jij bovenop de andere hont bent gedoken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Een zwarte herder die z'n bal verdedigde en per ongeluk met z'n hoektand bleef haken.
Nee, dat kringspiervoorval (quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde voorval waarbij jij bovenop de andere hont bent gedoken?
Toen werd ook iets gezegd van, dat een hond losliet als je op de kringspier drukte geloof ik.
Zijn jullie de schrik alweer een beetje te boven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:48 schreef AnneX het volgende:
@Myra ga je hierheen ? http://www.godshuis.be
Hoorde ik slechte recensies over, via groupon...
Jij had last van je schouder toch? Wat zei de HA? En wat heb je er voor gekregen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Kreator het volgende:
Pijnstillers gehad. Ze helpen niet..
Niet bij de HA geweest. Ibuprofen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij had last van je schouder toch? Wat zei de HA? En wat heb je er voor gekregen?
Waar heb je last van met je schouder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet bij de HA geweest. Ibuprofen.
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaienquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn jullie de schrik alweer een beetje te boven?
Onsteking denk ik. Veel pijn, ellende.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar heb je last van met je schouder?
Mwah. Veel begripen stampen vandaag aangaande privaatrecht. Woordjes stampen was ik vroeger ook al niet geod inquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaien![]()
De was zit in rode zakken als besmet ( met pooh en braaksel) .
En ik gebruik huishoudschoenen.
Lang leve 25 jaar O.K. ervaring met septische ok's schoonmaken.![]()
Schiet jij een beetje op met tentamen voorbereiden.
@krea...toch maar langs de huisarts?
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaien![]()
De was zit in rode zakken als besmet ( met pooh en braaksel) .
En ik gebruik huishoudschoenen.
Lang leve 25 jaar O.K. ervaring met septische ok's schoonmaken.![]()
Schiet jij een beetje op met tentamen voorbereiden.
@krea...toch maar langs de huisarts?
Niet altijd nee. Je kunt het "inkopen" en dan moeten alle wasonderdelen (incl washandjes etc) een labeltje ingenaaid hebben en er zijn flinke hoeveelheden van alles nodig. Het gaat vaak 1x per week weg. En als er dan iemand ziek is en veel bevuild heb je op een gegeven moment geen voorraad meer (been there done that)quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...
Jawel, alleen sch.ma zegt dat zij allergisch dus neutral gebruikt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...
In het huis waar mijn vader zat moesten ze ingenaaid worden. Gelukkig konden we dat laten doen. Pa was zuunig en wilde daar eigenlijk niet voor betalen en dan konden wij wel doen duh!!! We hebben hem aangeboden om naald en draad te kopen en dan kon hij het zelf doen, hij kon toch nauwelijks lopenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, die bui van keiharde ingesmolten naamlabels zag ik ook hangen.
Want sch.ma is overgevoelig en draagt hemdjes en broekjes binnenstebuiten, want anders heeft zij last van de schurende (?) labels.![]()
Godenzijdank was mijn moeder ( en vader) minder kritisch hierop.
Wat een jubileum: 20 jaar mantelzorg.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:03 schreef AnneX het volgende:
Herhalen.
Jaren geleden moest ik van ALLE spiergroepen de origo en insertie weten en functie etc.
Ingesproken op een bandje en op de lange ritten naar mijn ouders het bandje afdraaien.
Na twee herren gehaald met een acht.
Nou, die labeltjes lijken mij eerlijk gezegd ook jeuken!! Ik heb nog handdoeken van mijn oma, die dus ook in het verzorgingshuis heeft gewoond. Met labeltjes. Zijn geen fijne labeltjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, die bui van keiharde ingesmolten naamlabels zag ik ook hangen.
Want sch.ma is overgevoelig en draagt hemdjes en broekjes binnenstebuiten, want anders heeft zij last van de schurende (?) labels.![]()
Godenzijdank was mijn moeder ( en vader) minder kritisch hierop.
Wat een jubileum: 20 jaar mantelzorg.
Je doet ook genoeg (heel veel) voor hen, dus laat maar eens voor je zorgenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Vanwege het weer komt mijn papa zo om me naar de dokter te brengenWel een nadeel als je zelf geen auto hebt hoor.
Stoppen met vleeseten was de oplossing, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een nadeel als je zelf geen auto hebt hoor.
Dan heb ik liever vleesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:49 schreef mjan het volgende:
Stoppen met vleeseten was de oplossing, toch?
Succes zo bij de arts, dat je maar goed gedrogeerd weer huiswaarts mag gaan
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:48 schreef AnneX het volgende:
@Myra ga je hierheen ? http://www.godshuis.be
Hoorde ik slechte recensies over, via groupon...
en nog steeds lekker he?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef mjan het volgende:
Ik voel me voorgelogen door iedereen die heeft gezegd dat koetjesrepen niet zo zouden smaken als in je herinnering. Ze smaken exáct hetzelfde!
Gelukkig...dit ziet en klinkt veel beterquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099
Ik houd het maar op een nostalgische smaakquote:
Gent!quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef Isabeau het volgende:
En weer in het ziekenhuis. Oh joy. Bloedprikken, foto's, gelukkig geen spoedhulp.
Meer kans op lekker weerquote:
Ben benieuwd wat er uitkomt, behalve het waarschijnlijke advies om voorlopig toch maar niet weer te gaan werken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef Isabeau het volgende:
En weer in het ziekenhuis. Oh joy. Bloedprikken, foto's, gelukkig geen spoedhulp.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:41 schreef AnneX het volgende:
Wie van jullie kent het nummer of de artiest?
Chocolademelk maken en dan nog even twee uur bikkelen? Doe ik met je mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is een niet-zo-productieve dag. En ik heb zin in warme chocolademelk.
Heb thee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:49 schreef mjan het volgende:
[..]
Chocolademelk maken en dan nog even twee uur bikkelen? Doe ik met je mee.
Eén keer per week 1 1/2 uur met pauze weer voorlopig sinds het laatste project van kerstvoorstellingen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:48 schreef mjan het volgende:
[..]Wel redelijk bekend liedje; radio-materiaal. Hoe vaak repeteren jullie?
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Mjan, k heb nog niks productiefs gedaan, jij?
dat! woonde een buurvrouw om de hoek met een poedeltje wat nog wel eens wegliep, brachten we dat beest terug kreeg je zo'n reepje....bleghquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vond koetjesrepen als kind ook al niet lekker.
Oh, ik zou het poedeltje opgewacht hebben voor koetjesrepenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat! woonde een buurvrouw om de hoek met een poedeltje wat nog wel eens wegliep, brachten we dat beest terug kreeg je zo'n reepje....blegh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |