Hier ook. Bijna weekend gelukkigquote:
Ligt er een beetje aan, als ik documenten moet schrijven of planningen moet uitwerken, beoordelingen schrijven etc, ja dan werk ik thuis effectiever. Als ik informatie nodig heb van collegas is er langs lopen veel effectiever.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Volgende week komt er droog vriezend weer aan als het goed is. Dan knapt half Nederland snel weer op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
*plee is schoon
Dat hakt erin
*nog niet fit is
En een stukje verantwoordelijkheidsgevoel. Als ik op m'n werk zit, vind ik het aanwezig zijn al een prestatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Klinkt wel bekend opzichquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Engelse ziektequote:
dan duurt de dag zo vreselijk lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef zeefje het volgende:
het is rustig, ik doe al 4 uur niets en vergeet gewoon te eten/pauze te houden
Droge worst of schenkequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbij
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.quote:
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.
Wacht even hoor ze reageert niet, ik denk dat ze even werkt!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.
In Afrika hebben ze hongerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef zeefje het volgende:
Ik eet thuis altijd uit verveling. Vrienden vinden t ook irritant worden dat ik de godganse dag roep ''ik heb honger''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |