Ik vond hem wel tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze Kim Jong Un hebben weten te strikken voor 'the Interview'. Ik zit die film echt met stijgende verbazing te kijken. En het ergste is nog wel dat ik em al eerder heb gezien.
Wat naar!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dank voor alle steun
[..]
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etc
Die beestjes zijn gemaakt voor buiten hoor. Kunnen ze prima tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
De kapitein maakt de eindbeslissing.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
d
Pffft.
Beslis jij dat als stuurman in overleg met kapitein?
Of de rederij? Affijn, hierarchie.
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De kapitein maakt de eindbeslissing.
Maar ik geef ongevraagd wel mijn mening.
Oh, mooi. Wie gaat hem bergen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagen![]()
Landrot hier
Gadver. Waren en slachtoffers?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
quote:
Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Tx, ik zag het net in mijn fb groepie al voorbij komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er alleen helemaal niets over vinden bij nieuwsberichten of google news oid. Niets. Een schip zinkt en dat duurt uren voor er iets online staat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte LHO en Isegrim
Hebben jullie hem bij de dierenarts gelaten of gaan jullie m begraven/cremeren?Ik heb beide katten laten cremeren en uit laten strooien samen met andere kleine huisdieren. Geen tuin natuurlijk en om ze nou op het grasveld tegenover mijn huis te begraven vond ik eigenlijk niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff en het sneeuwt hier weer!We have far more in common than that which devides us..
wat voor 1?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef RobinOok het volgende:
Mijn laptoptas is gearriveerd. Ik geloof dat ik er blij mee ben. Heel stylish en subtiel en licht. Niet zo lomp als die rugzak waar ik altijd mee rondliep. Ding geeft alleen vrijwel geen bescherming, dus niet meer in de bijrijdersstoel smijten.
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.htmlquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gadver. Waren en slachtoffers?
Vind niets in goegel nieuws
plaatje!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef RobinOok het volgende:
Mijn laptoptas is gearriveerd. Ik geloof dat ik er blij mee ben. Heel stylish en subtiel en licht. Niet zo lomp als die rugzak waar ik altijd mee rondliep. Ding geeft alleen vrijwel geen bescherming, dus niet meer in de bijrijdersstoel smijten.
Waarom is "oud vrouwtje vindt kat terug na 2 jaar" wel nieuws en "Een heel fcking schip zinkt" niet?!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.html
Ja, maf wel. Een heel schip!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is "oud vrouwtje vindt kat terug na 2 jaar" wel nieuws en "Een heel fcking schip zinkt" niet?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte LHO en Isegrim
Hebben jullie hem bij de dierenarts gelaten of gaan jullie m begraven/cremeren?Achter gelaten. Poes wordt lijm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets met restanten van overleden dieren/mensen/.. - had het vķķr het inslapen het er ook moeilijker mee dan er na. Toen het bewustzijn weg was was poes weg. Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces. Poes had niet veel haar dus je zag hem achter zijn oortjes binnen een minuut van roze in geel veranderen.
Maar een zielloos lichaampje of as heeft voor mij geen enkele binding meer met wat het voor het overlijden was.La derecha oprime, la izquierda libera
oh was je erbij? Bij mij hebben ze haar op operatietafel gelijk spuitje gegeven na tel overleg over slechte uitkomstquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Achter gelaten. Poes wordt lijm.
Ik heb niets met restanten van overleden dieren/mensen/.. - had het vķķr het inslapen het er ook moeilijker mee dan er na. Toen het bewustzijn weg was was poes weg. Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces. Poes had niet veel haar dus je zag hem achter zijn oortjes binnen een minuut van roze in geel veranderen.
Maar een zielloos lichaampje of as heeft voor mij geen enkele binding meer met wat het voor het overlijden was.
Kliniek zit 200 meter van ons huis, dus heen gefietst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
oh was je erbij? Bij mij hebben ze haar op operatietafel gelijk spuitje gegeven na tel overleg over slechte uitkomst
Goh, wat een gek idee wel. De dierenarts die hetzelfde spul gebruikt voor huisbeestjes als wat ter dood veroordeelde mensen toegediend krijgen. Wist ik niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces.
Hehe. Herkenbaar.quote:
Relaxt, ligt het tenminste allemaal op één plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe. Herkenbaar.
Ik haalde net de eerste uilenbal eruit en -ploef!- alle naaldjes op de grond.
heb je nu hij bijna dood is dan geen last van de boom qua bloemkoolhandenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:33 schreef minilot het volgende:
Nou ja, bijna alle naalden.
[ afbeelding ]
Dus.
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan van 'verse'.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
heb je nu hij bijna dood is dan geen last van de boom qua bloemkoolhanden
*geeft mini een cursus terug lezen (t is computergirl muts) *quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan 'verse'.
Trouwens, jij daar! Nieuw enzo! Ik heb de afgelopen dagen niet zo opgelet hier, maar ben jij al onderworpen aan de Random Vragenlijst Voor CULSC-Newbies?
Tevens, welkom!
Oh, haha! Ik vond de newbie al zo goed op de hoogte!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
*geeft mini een cursus terug lezen (t is computergirl muts) *
*ziet nu mega bak voor zich*quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:47 schreef minilot het volgende:
Zo, in de compostbak ermee. #kerstboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |