Ik vond hem wel tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze Kim Jong Un hebben weten te strikken voor 'the Interview'. Ik zit die film echt met stijgende verbazing te kijken. En het ergste is nog wel dat ik em al eerder heb gezien.
Wat naar!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dank voor alle steun
[..]
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etc
Die beestjes zijn gemaakt voor buiten hoor. Kunnen ze prima tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
De kapitein maakt de eindbeslissing.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
d
Pffft.
Beslis jij dat als stuurman in overleg met kapitein?
Of de rederij? Affijn, hierarchie.
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De kapitein maakt de eindbeslissing.
Maar ik geef ongevraagd wel mijn mening.
Oh, mooi. Wie gaat hem bergen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagen![]()
Landrot hier
Gadver. Waren en slachtoffers?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
quote:
Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Tx, ik zag het net in mijn fb groepie al voorbij komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er alleen helemaal niets over vinden bij nieuwsberichten of google news oid. Niets. Een schip zinkt en dat duurt uren voor er iets online staat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |