Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde. Volgende week uitslag virussen. En Tramadol verdubbeld. Oh, foto's ook goed, geen pneu, geen vocht tussen longbladen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag Isa?
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde.
Ik zie nu pas je tagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebt![]()
![]()
Wel mooi dat klaplong ook goed hersteld is
En waarom heeft ze computergirl's icoontje gejatquote:
Hm, niet echt een verbetering. Ietsje beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
jaaaaaaa, ik werd wat te oud voor computermeisje
Ik had wel het idee dat je een bekende was maar dat kon ik mobiel niet zien. Daar zie ik ook niet goed de UI's tenzij heel opvallend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Nav deze actie GC / Wijzig je username voor Lenthe - deel 2
Ik dacht, jullie herkennen me wel aan mijn poezenoog
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het overigens altijd zwaar irritant al die naamswijzigingenIk onthou nooit wie wie nou is geweest. Maar van een paar weet ik het nog. Mylene bijv.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolf
Oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes heeft darmbreuk, ontlasting in holte. Zit er waarschijnlijk al even.
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Flor (wit). Nee, als het te helpen is is er altijd nog 30% kans dat het weer mis gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
O
[..]
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef Kreator het volgende:
Ik wil mijn voornaam als account, maar iemand was me voor in '99 en die heeft nooit gepost..
nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?
Wat kut! Arm poezebeestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Awwwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar wacht je dan op? Ga naar bed! Naar je lichaam luisteren!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef RobinOok het volgende:
Ik wacht tot ik naar bed mag/ga. Ben kutkapot, maar wil niet te vroeg, want dan word ik midden in de nacht weer wakker en ben ik morgenavond weer kutkapot.
Wel uitslapen morgen, of een drukke dag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef RobinOok het volgende:
Ik wacht tot het 22:00u is geweest. Minstens.
Uit eten geweest. Sneeuwwit geworden. Nu pedo's kijken op nl3. Typische vrijdagavond dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef mjan het volgende:
Laatste twee afleveringen van Sherlock gezien. Vond eigenlijk dat het niveau wat minder werd, maar de laatste vijf minuten maakten het toch weer goed. De visuele effecten in de eerste aflevering irriteerden me wel mateloos![]()
Tot zover mijn vrijdagavondZijn jullie wat leuks aan het doen?
Niks gepland, maar uitslapen lijk ik al jaren niet meer te kunnen. Vandaar dat ik dus wacht met naar bed gaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Wel uitslapen morgen, of een drukke dag?
Noms wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uit eten geweest. Sneeuwwit geworden. Nu pedo's kijken op nl3. Typische vrijdagavond dus.
Ben je ook al constant zo moe of is dat wel iets tijdelijks?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niks gepland, maar uitslapen lijk ik al jaren niet meer te kunnen. Vandaar dat ik dus wacht met naar bed gaan...
Daghapje in een tent met een hrlr goede chefkok. Mixed grill. Alles zelfgemaakt en heerlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Noms wat heb je gegeten?
Dwergen mee naar huis genomen? Altijd handig om de afwas te doen.
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Ben je ook al constant zo moe of is dat wel iets tijdelijks?
Ik moet verder met Westworld, dat was een goede tipquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daghapje in een tent met een hrlr goede chefkok. Mixed grill. Alles zelfgemaakt en heerlijk.
Dwergen in de kelder gezet. Altijd handig.
Nu even een leuke serie kijken en hopen dat het morgen beter weer is dan vandaag..
Tai Chi is de oplossing voor allesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.
En deze week nog minder. Vannacht 4. En dus kapotmoe.
Maar goed, er is hoop, ik ga op Tai Chi. Haha.
En ik was van plan om bij de huisarts om seresta of zo te vragen, voor de vrijdagavond, dat de kans groter is dat ik relaxter en langer slaap. En uitgeslapen het weekend inga.
Maar ja, dat duurt altijd even, voor ik zo'n plan in actie omzet....
Mooi hè! En hij wordt steeds beterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik moet verder met Westworld, dat was een goede tip
Kreeg er wel zeer sterke Dollhouse-gevoelens bij, maar dat is niet negatiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mooi hè! En hij wordt steeds beter
..
heb je al eens melatonine geprobeert? Daarmee slaap ik beter en langerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.
En deze week nog minder. Vannacht 4. En dus kapotmoe.
Maar goed, er is hoop, ik ga op Tai Chi. Haha.
En ik was van plan om bij de huisarts om seresta of zo te vragen, voor de vrijdagavond, dat de kans groter is dat ik relaxter en langer slaap. En uitgeslapen het weekend inga.
Maar ja, dat duurt altijd even, voor ik zo'n plan in actie omzet....
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook een 4-5 uur slapert hoor al jaren. Als ik vrij ben pik ik nog wel een half uurtje hier of daar erbij. Maar aan 1 stuk doorslapen is de max 5 uur.
Jaaaaaaren terug. Deed helemaal niks voor me.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
heb je al eens melatonine geprobeert? Daarmee slaap ik beter en langer
Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
Ik functioneer ook primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
[Supernichtentoon]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.
Alleen zou het fijner zijn als ik wat uitgeruster was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |