Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde. Volgende week uitslag virussen. En Tramadol verdubbeld. Oh, foto's ook goed, geen pneu, geen vocht tussen longbladen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag Isa?
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde.
Ik zie nu pas je tagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebt![]()
![]()
Wel mooi dat klaplong ook goed hersteld is
En waarom heeft ze computergirl's icoontje gejatquote:
Hm, niet echt een verbetering. Ietsje beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
jaaaaaaa, ik werd wat te oud voor computermeisje
Ik had wel het idee dat je een bekende was maar dat kon ik mobiel niet zien. Daar zie ik ook niet goed de UI's tenzij heel opvallend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Nav deze actie GC / Wijzig je username voor Lenthe - deel 2
Ik dacht, jullie herkennen me wel aan mijn poezenoog
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het overigens altijd zwaar irritant al die naamswijzigingenIk onthou nooit wie wie nou is geweest. Maar van een paar weet ik het nog. Mylene bijv.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolf
Oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes heeft darmbreuk, ontlasting in holte. Zit er waarschijnlijk al even.
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Flor (wit). Nee, als het te helpen is is er altijd nog 30% kans dat het weer mis gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
O
[..]
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef Kreator het volgende:
Ik wil mijn voornaam als account, maar iemand was me voor in '99 en die heeft nooit gepost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |