Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
Ik functioneer ook primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
[Supernichtentoon]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.
Alleen zou het fijner zijn als ik wat uitgeruster was.
Ik denk dat nog steeds. Mobiel geen tag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik ook. ik dacht eerst, wie is dat?
het is 22 uur geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[Supernichtentoon]
Ach mens, ga toch naar bed, lekker slapen!
[/supernichtentoon]
Hoe is het ermee? Alles op z'n plekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat nog steeds. Mobiel geen tag.
Minimaal 8,5.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef mjan het volgende:
Fijn dat iedereen hier functioneertDan ben ik de enige luiwammes die echt wel 7u slaap nodig heeft
Ik slaap de laatste paar nachten al zeker 10 uur per nacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef mjan het volgende:
Fijn dat iedereen hier functioneertDan ben ik de enige luiwammes die echt wel 7u slaap nodig heeft
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
Het is de oude generatie die met minder slaap toe kan moet
Komt o.a. door medicatie. Ik neem mijn slaap maar gewoon. Anders val ik overdag in slaap en dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik sinds pubertijd zo lang geslapen heb
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
Het is de oudere generatie die met minder slaap toe kan
Nietus, Tonio nog gezien in de filmschuurquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:22 schreef golfer het volgende:
Zondagavond gaan we voor het eerst in 10 jaar weer eens naar de bioscoop. De ouwetjes gaan naar Pathé in Haarlem naar de film Brimstone.
Op de echo was een zwarte holte te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]![]()
Waren er foto's gemaakt of kan DA dat voelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |