dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pasttequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:16 schreef RobinOok het volgende:
Oh, jij vindt het ook maar een detail, grijs leer met mintlichtiggroen canvas bestellen en donkerbruin leer met donkergroen canvas ontvangen? Hier thuis nog zo een.
Robin heeft gewoon een joekel van een afstandsbediening. Dat, of het meisje op de voorbeeldfoto is freakishly klein.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pastte
Maar hij had het ook al geschreven:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.html
Leer eens lezen, Piet!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit.
Gelukkig is de hele bemanning gered.
ik zag robin idd met geen mogelijkheid een laptop in een ieniemienie tas krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Robin heeft gewoon een joekel van een afstandsbediening. Dat, of het meisje op de voorbeeldfoto is freakishly klein.
En spelende vrouw, wat heb je hiervan geleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb ze gemaild dat ik niet heb ontvangen wat ik besteld heb. Met foto erbij. En gevraagd hoe ze dat op gaan lossen. Maar dit is precies waarom ik online shoppen haat. Moet ik nu straks alles weer inpakken en tijd vrijmaken om en de rij van een postkantoor (of weet ik veel waar?) te gaan staan en dan nog meer geld uit te geven voor fucking verzenkosten? Dat ga ik dus niet doen. Dus gewoon weer de lul.
Kutonlineklotewereld.
Nee, hij past prima. Laptop glijd er makkelijk in met net genoeg speelruimte. Niet proppen en toch een beetje stevig ingepakt dat ie niet gaat lopen klotsen. Afmetingen zijn precies als opgegeven. De afstandsbediening was het enige ding met priamire kleuren dat ik zo gauw kon vinden. Mocht iemand zeiken over lichtval en verkleuring. Rood, geel, blauw ernaast.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pastte
Dat ik niks online moet kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En spelende vrouw, wat heb je hiervan geleerd
Ik denk dat 75% van wat ik online kocht een miskoop was.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:42 schreef minilot het volgende:
Ik heb online echt nog nooit een miskoop gedaan en ik schaf bijna elke week wel iets online aan
Geluk gehad tot nu toe dus
och ik koop vrijwel alles in zwart of wit, gaat nooit mis daardoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb t vaak met kleding gehad. Mezelf dus beloofd, nooit meer online te bestellen, gewoon naar de winkel. Tenzij ik echt niet kan vinden wat ik wil.
quote:
okay ik geef toe ik ken mensen die zelf tassen maken )ook van leer en oude banners etc', dus ik zou werkelijk nooit 135 voor zo´n tas uitgeven als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat 75% van wat ik online kocht een miskoop was.
Of in ieder geval dingen die ik niet gekocht zou hebben als ik ze van dichtbij gezien zou hebben.
Boeken uitgezonderd.
Oh, daar heb ik een tijd terug ook van alles besteld.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:59 schreef fietsie het volgende:
Ik ben best AliExpress verslaafd.... maar 90% daarvandaan ben ik echt uiterst tevreden over.
je heb duidelijk niet opgelet want oud computermeisje met nieuwe naamquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan van 'verse'.
Trouwens, jij daar! Nieuw enzo! Ik heb de afgelopen dagen niet zo opgelet hier, maar ben jij al onderworpen aan de Random Vragenlijst Voor CULSC-Newbies?
Tevens, welkom!
Ik denk al 4 jaar, "ik zou eigenlijk eens een mooie laptoptas moeten/willen". Al 4 jaar kijk ik "enigzins" om me heen, maar ik hou niet van shoppen. Dan besluit ik vorige week dat het er toch echt moeten van komen, verspil ik een halve middag aan scrollen door 3 miljoen tassen die ik niet wil. Als ik er dan eentje vind die misschien 3 of 4 keer te duur is voor wat het aan materiaal waard is kan me dat geen ruk schelen, ik heb eindelijk een tas uitgekozen. En met mijn tempo van dingen kopen ga ik er 30 jaar mee doen. Dat is 4,5 dollar per jaar.....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
okay ik geef toe ik ken mensen die zelf tassen maken )ook van leer en oude banners etc', dus ik zou werkelijk nooit 135 voor zo´n tas uitgeven als ik eerlijk ben
zou ik serieus haar eeen opdracht geven± https://www.facebook.com/BooksandBags/
of pemba ofzo
Joure was beetje ziekmakend?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Aliexpress
Ziekjes. Spierpijn, hoofdpijn, koud! Nou ja moet toch een keer. Nou dan maar nu. Toch geen spannende dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |