h8rquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
EEN VASTE RELATIE HEBBEN______________
Ben nu wel benieuwd naar een uitleg van hemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee heb hem nooit iets misdaan :s
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar een uitleg van hem!!
Prima lengte maar valt idd wel mee.quote:
Je bent niet alleen vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon jelly omdat mijn relaties altijd kut zijn.
Wat heeft mijn penis jou aangedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste asperges zijn korter volgens mij.
Nah, ik vond er ook nooit geen fuck aan eerlijk gezegd. Kon er niets mee. Wilde wel eigen, maar vond en vind vaak nog steeds die van anderen niet boeiend genoeg om debiel te gaan doen, plus dat ik mensen hun privé respecteer. Alleen nichtjes en neefjes, of in het OV als ze mij aan blijven kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?
Of van die vriendinnen die zeggen "omg zag je dat ene kindje net zo cute" Uhh wat nee? Alsof die opdonders mijn interesse wekken...
Ik drink niet maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom zuipen we ons het licht uit de ogen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste asperges zijn korter volgens mij.
Een tip voor dit jaar, niet gelijk op seks aansturenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk uit naar de eerste keer dat een meisje zegt dat mijn penis te klein is en dan kan ik dit topic laten zien. Bedankt vriendquote:
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en en en en is die jongen nu je vriend?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en en en en is die jongen nu je vriend?!!! ??!?!?
wat een sad life zou dat zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neuken
Zou dit alvast uitprinten en in je beurs doenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk uit naar de eerste keer dat een meisje zegt dat mijn penis te klein is en dan kan ik dit topic laten zien. Bedankt vriend
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neuken
ik wil het wel laminerenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dit alvast uitprinten en in je beurs doen
nee dusquote:
quote:Een kind van negen jaar heeft winkelpersoneel in Eindhoven bedreigd met een mes nadat hij was betrapt op diefstal. Het alarm ging af toen de in België woonachtige jongen de Action uit wilde gaan.
Kom we gaan later als we oud zijn samen goedkope whisky's klappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.
"zo groot dan"quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Kunnen we aub over een ander onderwerp praten? 19 cm is 2,5 keer zo groot dan die van mij, is best lullig dit.
Wil jou wel laminerenquote:
Je kunt wel chicks een sigaret aanbieden en dan je piemel tevoorschijn halen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Kunnen we aub over een ander onderwerp praten? 19 cm is 2,5 keer zo groot dan die van mij, is best lullig dit.
groter nog 7 x 2.5 is 17,5 cmquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Vermoeden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.
Dit dus, heb nog niets met baby's of kinderen van anderen, maar je eigen baby is wel iets heel bijzonders ineens...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, ik vond er ook nooit geen fuck aan eerlijk gezegd.
Wat een klootzakquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die is helemaal niet geweest joh.
ja vriend graagquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom we gaan later als we oud zijn samen goedkope whisky's klappen
wreef je hem maar ergens lekker inquote:
Strijders uit Eindje weten dat alle Belgen teringtokkies zijn en de grootste lastposten in de stad.quote:
Kaal én incontinent. Wat een triest bestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zei altijd tegen mijn vrouw dat ik never een luier zou doen, maar uiteindelijk was ik de eerste die het deed, met plezier zelfs
Ik zou hem eerst bedreigen en stevig aan de tand voelen van hoe en waarom en DAN steken.quote:
Echt geen man van je woord jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit dus, heb nog niets met baby's of kinderen van anderen, maar je eigen baby is wel iets heel bijzonders ineens...
Zei altijd tegen mijn vrouw dat ik never een luier zou doen, maar uiteindelijk was ik de eerste die het deed, met plezier zelfs
Gvd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt wel chicks een sigaret aanbieden en dan je piemel tevoorschijn halen.
Ik begin maar niet aan kinderen, straks geef ik er niet omquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit dus, heb nog niets met baby's of kinderen van anderen, maar je eigen baby is wel iets heel bijzonders ineens...
DM JE FOTO EN ADRES IK BLAAS JEquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kaal én incontinent. Wat een triest bestaan.
Zeg je dan tegen je baby dat hij zo goed gescheten heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt geen man van je woord jij.
We hebben gisteren voor he eerst staan kokhalzen om een luier!
'Ik ben aangereden.'quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
flikker op met je kutexcuus, mijn Brabantse familie kan het ook correct zeggen
Ik vind het eigenlijk wel prima zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
flikker op met je kutexcuus, mijn Brabantse familie kan het ook correct zeggen
haha en dat ze dan zo kijken en aanwijzen en lachen en dan zeggen van ja hey wel de hele sigaret en niet alleen het filter hahahaquote:
tandjes komen door? Dan meurt het als helquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:10 schreef Myrr het volgende:
We hebben gisteren voor he eerst staan kokhalzen om een luier!
oke paulienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben aangereden.'
'Ik heb mijn portemonnee niet bij.'
En nog talloze andere spraakgebreken. Maar door het hoge inteeltgehalte verschilt het ook nog heel erg onderling waar ze welke spraakgebreken hebben. Oost en west verschillen nogal bijvoorbeeld.
Ah gelukkig, ik kom uit midden Brabant.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben aangereden.'
En nog talloze andere spraakgebreken. Maar door het hoge inteeltgehalte verschilt het ook nog heel erg onderling waar ze welke spraakgebreken hebben. Oost en west verschillen nogal bijvoorbeeld.
Wtf? Als er tanden doorkomen stinkt de schijt ineens extra hard?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tandjes komen door? Dan meurt het als hel
Wauw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha en dat ze dan zo kijken en aanwijzen en lachen en dan zeggen van ja hey wel de hele sigaret en niet alleen het filter hahaha
Dubbel zoveel spraakgebrek hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik kom uit midden Brabant.
Moest lachen toen ik tijdje terug stukje teenmom op mtv zag en zo'n wief haar paar maanden oude baby een hotdog probeerde te voerenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Teeeeering wat walgelijk. Slijmproppen alles.
Kan altijd op jou rekenen vriend.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
Zosk, Ik wil je wel wingmannen in Uutje een keer. Samen met TARDIS.
Dan doe ik gemeen tegen je downie broertje (TARDIS.) kom jij in en geef jij mij klappie en dan al die chicks a matti vloer nat alles nat
Haha xDquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dubbel zoveel spraakgebrek haha
DIT ZIJN GEWOON VOORBEELDEN VAN DINGEN DIE IK ZEG. HATER BEN JE OOK.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben aangereden.'
Ik probeer hem vooral zo blij en stil mogelijk te houden. Verschoond worden is niet zijn favoriete ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg je dan tegen je baby dat hij zo goed gescheten heeft?
Ze kan wel echt een kutwijf zijn ja, hoe hou je het vol.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
DIT ZIJN GEWOON VOORBEELDEN VAN DINGEN DIE IK ZEG. HATER BEN JE OOK.
is bekend hoor, iets met enzymen die vrijkomen, weet ik het...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf? Als er tanden doorkomen stinkt de schijt ineens extra hard?
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf? Als er tanden doorkomen stinkt de schijt ineens extra hard?
Enge wezens zeg.
Heb het je al een hele tijd niet meer horen zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
DIT ZIJN GEWOON VOORBEELDEN VAN DINGEN DIE IK ZEG. HATER BEN JE OOK.
oei ik groei.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/
Gadverdamme
Uit angst dat je hem belachelijk maakt op FOK! ja, maar ermee stoppen heeft kennelijk geen zin.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het je al een hele tijd niet meer horen zeggen.
Visueel ziet het er vast niet viezer uit dan die groene diarree die toen uit zo'n kalf kwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/
Gadverdamme
We zijn aangekomen bij de kiezen inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tandjes komen door? Dan meurt het als hel
Al sinds het VMBO geen klappies meer uitgedeeld heur.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Mozy ziet er uit als iemand waar je geen ruzie mee wilt.
gewoon google a matti wollahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oei ik groei.nl
Allemachtig zeg
klappies op kont van chai?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Al sinds het VMBO geen klappies meer uitgedeeld heur.
Maar ik vind van mijzelf dat ik nog wel een paar keer klappies mag geven in mijn leven
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik vind van mijzelf dat ik nog wel een paar keer klappies mag geven in mijn leven
Ja maar die was bijna doodquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Visueel ziet het er vast niet viezer uit dan die groene diarree die toen uit zo'n kalf kwam.
Jij ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.
Ja, zag laatst ook een in de Mac.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik tijdje terug stukje teenmom op mtv zag en zo'n wief haar paar maanden oude baby een hotdog probeerde te voeren![]()
Het is vmbo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
hotdogs bij de mac?quote:
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mijquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.
Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.
Weten ze nou echt niet beter dan? waarom...quote:
Wanneer kom je?quote:
Helden zijn wij ook. Jij met dat kalf in de kruiwagen, ik stel boze mama's van 600 kilo klappies geven zodat ze jou niet slopenquote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
kom vechten danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.quote:
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.quote:
je komt nooit?quote:
Denk je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.
ik heb wel eens een kindje van 1.5 balut zien wegpeuzelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.
Zie ook foto's voorbij komen dat mensen gewoon bara geven aan een vijf maanden oud kind. En als comment dan "Ja gewoon lekker alles laten proeven!". Hmmhmm.
doe maar op je buik liggen danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.
Als ik foto van jullie samen zie dan ben ik daar ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook met maximale inzet van gemeenheid kom ik niet ver bij Mozy.
tuurlijk ben geen onmensquote:
Maar nu even niet?quote:
Ik twijfel nu. Maar meer aan jouw capaciteiten dan.quote:
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Myrr het volgende:
Ik zeg niet dat ik perfect ben ofzo, maar het meest extreme dat hij gegeten heeft is een paar happen spaghetti (voor volwassenen). Thuis krijgt hij alleen fruit, brood en zoutloos eten. Sinds kort Roos Vicee. Lekkere dingen komen later wel.
dat snap ikquote:
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?quote:
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!quote:
Mad. Hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
Zou ook niet voor minder settlen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.
Wel zin in?quote:
Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken als je het mist joh. Is het waard.
Wat is 4 handen op 1 buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.
![]()
![]()
Valt wel mee. Is een lieve mevrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.
En hoe meer de nadruk iemand ergens oplegt hoe groter het mankement.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het wordt echt tijd dat jullie mijn posts de hele tijd gaan quoten, wat een kwaliteitsimpuls zou dat zijn.
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.quote:
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
Ja dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.
Oja die heb ik wel gezien toenquote:
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oja die heb ik wel gezien toen![]()
mensen
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
je merkt het meteen he.
Its the most wonderful time of the year.
Onze pc's allemaal laten crashen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
Jongen, 1 postquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze pc's allemaal laten crashen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Its the most wonderful time of the year.
zei je vader ook tegen je moeder, helaas lukte dat grapje welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
Oh. Nou ja. Probeer maar zo'n ding. Zo'n tube vind ik ook goed, dikke scheercreme, en anders Gilette-schuim, gel vink niks.quote:
Je kan gezellig samen met Noel kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Peter Jan Rens zijn real life soap komt er ook op vanavond. Ga ik ook checken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan ook gewoon lekker Utopia kijken Ama
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dude.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.
Daarom ga ik ook kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter Jan Rens is een debiel.
Peter Jan rensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gezellig samen met Noel kijken
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?quote:
Ja en geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?
RTquote:
tokkietv vermakelijke tvquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.
Wat voor tv provider heb je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als kind keek ik wel graag naar de cactus show
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.quote:
Van die betweters op skates?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Geef nooit opquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.
Was dat btw die show voor kinderen dat ze in zo'n bak moesten springen? anders die show ook nog.
We kijken alles via internet. Sowieso eigenlijk alles wat we leuk vinden is bijna altijd via de NPO.quote:
Was leukquote:
ik wil jou wel zien in blauwe pyamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was dat ff King![]()
Net als de droomshow
Kloptquote:
Dat is een gestreepte pyjamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met zo'n ster op m'n borst zeker
Hey Anne_Frank is er weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.
nee joh die waren gestreept gekkiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?quote:
ik zit nu toch IN chlo mongoolquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?quote:
eerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?
Vergane glorie iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloptvond hem vroeger ook echt leuk maar nu is het echt een gênante vertoning geworden
He?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
Waarom is dat grappig?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
wil dat jullie het horenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je het zelf toch ook, waarom wil je het van haar horen dan joh klapkaak
Pessimist.quote:
Akkoord.quote:
Hij is wel ietwat bovengemiddeld jaquote:
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel ietwat bovengemiddeld ja
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.
Een positieve draaiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
Botte omgangsvormen in het dagelijks leven. Kan men zich aan storen. Gewoon nog beleefder terugdoen, wordt men vaak nog botter. Echt aandoenlijk.quote:
Ja staat in de OP van topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?![]()
Wie is dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
Hier kraak mij maar lekker af ipv niels dat wordt kaolo saai
[ afbeelding ]
er staat, hier kraak mij maar lekker af.quote:
Ontzettend lol als waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
man dat gezeik steeds al dagen hetzlefdequote:
Haha wat een drugshoofdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou ik liegen of me verstoppenquote:
Ja weet ik veel. Als ik nu doe alsof jij het bent dan ga ik vast weer uitgelachen worden. Kijk wel uit.quote:
en kijk die lego danquote:
Aan alles komt een eind.quote:
Oh zo. Ja zo lach ik altijd mensen uit als ze boos worden in het verkeer. Werkt stukken beter dan middelvinger.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Botte omgangsvormen in het dagelijks leven. Kan men zich aan storen. Gewoon nog beleefder terugdoen, wordt men vaak nog botter. Echt aandoenlijk.
HAAL WEG!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het, hier ook al vaker foto gepost dus niemand gaat je uitlachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Als ik nu doe alsof jij het bent dan ga ik vast weer uitgelachen worden. Kijk wel uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
Kekke X-Wing.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
dat vind ik eigelijk ookquote:
38quote:
alleen als we gaan bouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je naar mijn LEGO-verzameling komen kijken?
Kunnen jullie het weer mee doen, tardis en zoskquote:
Kom hier voorlopig niet meer terug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie het weer mee doen, tardis en zosk
ja de rest is niks ik weet hetquote:
het leek wel een mega marathon van de carebearsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier voorlopig niet meer terug.
quote:
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het leek wel een mega marathon van de carebears
complimentjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
skkltjquote:
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.
Niets beters of anders dan van die pestkoppen op de basisschool.
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spotquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
Sorry dat ik profileerde.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spot
weet je wat verzieken is? De hele tijd die flauwe tyfus grappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Stop er nou maar gewoon eens mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Gelukkig zijn ze er nogquote:
Toffe gast maar qua uiterlijk is pezu toch wel stuk knapperquote:
Het is TAR... oh wacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey Superdonald!! Lang niet gezien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |