He?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
Waarom is dat grappig?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
wil dat jullie het horenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je het zelf toch ook, waarom wil je het van haar horen dan joh klapkaak
Pessimist.quote:
Akkoord.quote:
Hij is wel ietwat bovengemiddeld jaquote:
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel ietwat bovengemiddeld ja
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.
Een positieve draaiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
Botte omgangsvormen in het dagelijks leven. Kan men zich aan storen. Gewoon nog beleefder terugdoen, wordt men vaak nog botter. Echt aandoenlijk.quote:
Ja staat in de OP van topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?![]()
Wie is dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
Hier kraak mij maar lekker af ipv niels dat wordt kaolo saai
[ afbeelding ]
er staat, hier kraak mij maar lekker af.quote:
Ontzettend lol als waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
Hier kraak mij maar lekker af ipv niels dat wordt kaolo saai
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |