Als ik foto van jullie samen zie dan ben ik daar ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook met maximale inzet van gemeenheid kom ik niet ver bij Mozy.
tuurlijk ben geen onmensquote:
Maar nu even niet?quote:
Ik twijfel nu. Maar meer aan jouw capaciteiten dan.quote:
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Myrr het volgende:
Ik zeg niet dat ik perfect ben ofzo, maar het meest extreme dat hij gegeten heeft is een paar happen spaghetti (voor volwassenen). Thuis krijgt hij alleen fruit, brood en zoutloos eten. Sinds kort Roos Vicee. Lekkere dingen komen later wel.
dat snap ikquote:
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?quote:
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!quote:
Mad. Hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
Zou ook niet voor minder settlen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.
Wel zin in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |