Sterk punt welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Teun een fictief persoon dan?
Hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit jij al met meerdere accounts man
quote:
Beter gewoon geciviliseerd en dus geschoren, gestreken overhemd, gepoetste schoenen dit dat.quote:
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter gewoon geciviliseerd en dus geschoren, gestreken overhemd, gepoetste schoenen dit dat.
mannen die dat zeggen zijn gwn jelly dat ze met of zonder baard gwn lelijk zijn of geen kunnen groeienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?
GMTA.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt... zie dat soms ook dat denk ik denk van damn... je gebruikt dat kind bijna als buffer ofzo.
Ook van die debiele kuthoeren die met hun klapkar aan de weg staan en dan zelf voor het zebrapad staan maar de kar al half op de weg![]()
kkachterlijk
Ik gok dat jouw vriend zo'n lijnbaardje heeft die over zijn kaaklijn loopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het over baarden? Mijn vriend zijn millimeterbaardje![]()
![]()
![]()
pffff
jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?
Baard van 1 of max 2 dagen ok, daarna moet 'ie er gewoon weer af en trimmen vind ik voor fags. Het is gewoon nat scheren tot spekglad.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het over baarden? Mijn vriend zijn millimeterbaardje![]()
![]()
![]()
pffff
Ja, nou goed wel hoor. Sommige van die mongolen lopen gewoon door. Vaker gezien dat er zo'n wijf weer bijna aangereden word MET kind door HAAR schuld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
GMTA.
Uit steegjes en dingen waar ik niet kan zien wat er aankomt, steek ik eerst heel debiel mijn hoofd naar buiten alvorens m'n kind in de gevarenzone te rijden.
Die zebrapaden, ouders gaan er bij voorbaat al vanuit dat ze half door kunnen lopen omdat letterlijk iedereen stopt als je met wagen loopt.
Nee mijn vriend is zo harig die kan binnen een paar dagen een volle dikke baard groeien echt ziek. Echt goeie baardgroei hij. Maar het moet niet langer worden dan een cm dat gaat me te furquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw vriend zo'n lijnbaardje heeft die over zijn kaaklijn loopt.
Had ik het woord 'fags' al gebruikt? Ehm.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik rock mijn baard met trost en idereen zegt epic en wil hem aaienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Baard van 1 of max 2 dagen ok, daarna moet 'ie er gewoon waar af en trimmen vind ik voor fags. Het is gewoon nat scheren tot spekglad.
Mad. Echt lelijk dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Marokkanen was je altijd van idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee mijn vriend is zo harig die kan binnen een paar dagen een volle dikke baard groeien echt ziek. Echt goeie baardgroei hij. Maar het moet niet langer worden dan een cm dat gaat me te fur
Ja en eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik het woord 'fags' al gebruikt? Ehm.
Echtquote:
Marokkanen hebben vieze haren bah.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Marokkanen was je altijd van idd.
ik wil m ook aaien en kroelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rock mijn baard met trost en idereen zegt epic en wil hem aaien
Hahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Marokkanen hebben vieze haren bah.
Wat dat betreft dus beter op je lichaam dragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou goed wel hoor. Sommige van die mongolen lopen gewoon door. Vaker gezien dat er zo'n wijf weer bijna aangereden word MET kind door HAAR schuld.
Belachelijk ook dat je uitgaat van de capaciteiten van anderen
zodat je snel in slaap valt ?quote:
Ha haags. Bende ge weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat mijn baard altijd groeien tot 5 december, daarna haal ik hem er weer af.
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft dus beter op je lichaam dragen.![]()
Is ook nog eens heel gezellig ENNN niemand die het waagt z'n kop in je wagen te steken. Gezicht mijn kant op, capuchon eroverheen en lekker voor je kijken, doorlopen.
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een kakkerlak, niet dood te krijgen.
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een gladde kin of een baard
haha babyfacequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :squote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Ik draag hem buiten (nog) niet op mijn rug, maar dat gebeurt sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.
Ben je niet bang dat er iemand achter je aan loopt en dat kind uit jouw zicht op je rug rattengif voert ofzo?
Ik heb de ziekte van hedel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :s
Welke skills laat hij zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de ziekte van hedel.
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaquote:
no shit. asian heh..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Linkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ik wil een baardquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.
Heb alleen kale plekken op mijn wangen dus dat lijkt echt belachelijk soms
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef Myrr het volgende:
Sowieso zodra het überhaupt een kind betreft. Als je een zooi moeders random neer zou zetten en ergens vandaan een schamel babyhuiltje ergens vandaan afspeelt, ze allemaal direct op AAN modus schieten.
Ohhh oke dacht ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik draag hem buiten (nog) niet op mijn rug, maar dat gebeurt sowieso niet.Je voelt mensen toch binnen je comfort zone. Ik hoor het nog als hij zich in zijn bed omdraait terwijl ik in de keuken sta. Moeders staan op scherp zodra het hun kind betreft.
En gaan dan Fokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef BozeHaas het volgende:
Mannen die op baarden haten zijn altijd van die vrouwelijke fekkits
Echt fucking engquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef Myrr het volgende:
Sowieso zodra het überhaupt een kind betreft. Als je een zooi moeders random neer zou zetten en ergens vandaan een schamel babyhuiltje ergens vandaan afspeelt, ze allemaal direct op AAN modus schieten.
Die is echt zieker dan dat je je voor kunt stellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh oke dacht ik.
ja i know mothers instinct.
Merci.quote:
Koop gewoon een fopbaard dan.quote:
ik ben een vrouw en denk ook pfffquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.
Dan ben je nog niet toe aan kinderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en denk ook pfff
Over 1 jaar heb je een kind en denk je hetzelfdequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en denk ook pfff
jawel, niels. lees zn post van net maarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.
ja soms best ziekquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die is echt zieker dan dat je je voor kunt stellen.
Jaloezie noemt men dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.
Ja die DJ Jean/dumpertstumperds dramaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat was toch een reactie op die Nederlandse DJ van iemand anders?
Zijn gewoon van die jaloerse misgunnersquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je er niets mee hebt, OK maar haten ook gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.
sommigen zullen dat ook nooit zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet toe aan kinderen.
hij heeft er niets mee maar haten doet hij niet volgens mij. Sommige mensen kunnen ook beter een gladde bakkes dragen dan de ander.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel, niels. lees zn post van net maar
Klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sommigen zullen dat ook nooit zijn
Snap dat nooit zoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die jaloerse misgunners
quote:
catkillerquote:
catkiller haat allesquote:
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
EEN VASTE RELATIE HEBBEN______________
Echtquote:
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndromequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?
Of van die vriendinnen die zeggen "omg zag je dat ene kindje net zo cute" Uhh wat nee? Alsof die opdonders mijn interesse wekken...
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndrome
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!
Ik hou ook alleen maar van mijn eigen kind. De rest boeit me echt geen reet.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.
mensen met haarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
Niet iedere small dick is hetzelfde blijkt maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
ja waar komt dat in ene vandaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |