zodat je snel in slaap valt ?quote:
Ha haags. Bende ge weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat mijn baard altijd groeien tot 5 december, daarna haal ik hem er weer af.
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft dus beter op je lichaam dragen.![]()
Is ook nog eens heel gezellig ENNN niemand die het waagt z'n kop in je wagen te steken. Gezicht mijn kant op, capuchon eroverheen en lekker voor je kijken, doorlopen.
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een kakkerlak, niet dood te krijgen.
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een gladde kin of een baard
haha babyfacequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :squote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Ik draag hem buiten (nog) niet op mijn rug, maar dat gebeurt sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.
Ben je niet bang dat er iemand achter je aan loopt en dat kind uit jouw zicht op je rug rattengif voert ofzo?
Ik heb de ziekte van hedel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :s
Welke skills laat hij zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de ziekte van hedel.
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaquote:
no shit. asian heh..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Linkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ik wil een baardquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.
Heb alleen kale plekken op mijn wangen dus dat lijkt echt belachelijk soms
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef Myrr het volgende:
Sowieso zodra het überhaupt een kind betreft. Als je een zooi moeders random neer zou zetten en ergens vandaan een schamel babyhuiltje ergens vandaan afspeelt, ze allemaal direct op AAN modus schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |