Klopt, bedanktquote:
Fylax mag hele tirades over en jegens minderheden schrijven vol met achterlijke meningen en alle bezoekers gaan er juichend op in. Maar heb kritiek op deze user en je mag weer vertrekken want 'we spelen niet op de man'.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand laffe hond noemen kan je een waarschuwing en edit opleveren maar ondertussen mag een post als ik hoop dat die nergers verbanden gewoon
Wat leuk dat hij in deze volgorde ook klopt.quote:
Zo lenig ben ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef Myrr het volgende:
Been op je rug dragen is echt immens chill. Hij houdt braaf z'n mond dicht, je kan er niet over struikelen en je nek wordt gekriebeld.
Je zoontje heet Been?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef Myrr het volgende:
Been op je rug dragen is echt immens chill. Hij houdt braaf z'n mond dicht, je kan er niet over struikelen en je nek wordt gekriebeld.
Had ergens gelezen dat FP beter wordt bezocht dan forum.fok dus ja wellicht wil hij toch liever FP ideologie in stand houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax mag hele tirades over en jegens minderheden schrijven vol met achterlijke meningen en alle bezoekers gaan er juichend op in. Maar heb kritiek op deze user en je mag weer vertrekken want 'we spelen niet op de man'.
Maar wel lekker stoer ontzettend sturende berichtgeving hanteren. Je zou toch denken dat de FP je visitekaartje is.
ik snap dit verdienmodel ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax mag hele tirades over en jegens minderheden schrijven vol met achterlijke meningen en alle bezoekers gaan er juichend op in. Maar heb kritiek op deze user en je mag weer vertrekken want 'we spelen niet op de man'.
Maar wel lekker stoer ontzettend sturende berichtgeving hanteren. Je zou toch denken dat de FP je visitekaartje is.
Tja ze is witquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Echt wat een verschil van dag en nacht met deze myrr en de echte gangster myrr van ' vroeger'
Als we het taalgebruik en de meningen van de FP hier zouden toepassen en hanteren is het snel afgelopen met de pret en de bezoekers.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat FP beter wordt bezocht dan forum.fok dus ja wellicht wil hij toch liever FP ideologie in stand houden
Nee hoor.quote:
Deze is beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Echt wat een verschil van dag en nacht met deze myrr en de echte gangster myrr van ' vroeger'
Dan tyf je toch lekker op je met je godganse geklaagquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
Is goed.quote:
Ik verbrand nog liever levend.quote:
Nou.. niet voor ons.. eerder had je veel leukere dingen te vertellen dan een of ander poepmachientje in je nek.. who caresquote:
Kleuren kan je indelen in een breed spectrum, ik heb kennelijk een ruimere kijk daarop en vind mezelf daardoor minder racistisch dan jijquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Deze discussie heeft geen zin. Ik ben wit. Is goed zo.
probeerde ze toen zichzelf ook al zo te overtuigen van iets?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verbrand nog liever levend.
Ik moest een keer op mijn nichtje passen, en die stopte niet met huilen. Huilen huilen huilen huilen. Fucking radeloos. Ik praat niet goed dat mensen in paniek soms hun baby doodschudden maar ik kan me echt voorstellen dat je in je radeloosheid maffe dingen doet.
Jij hebt overal een ruimere kijk op hoor, frasjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kleuren kan je indelen in een breed spectrum, ik heb kennelijk een ruimere kijk daarop en vind mezelf daardoor minder racistisch dan jij
Zo voel ik me dus als ik met jou aan het appen benquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest een keer op mijn nichtje passen, en die stopte niet met huilen. Huilen huilen huilen huilen. Fucking radeloos. Ik praat niet goed dat mensen in paniek soms hun baby doodschudden maar ik kan me echt voorstellen dat je in je radeloosheid maffe dingen doet.
Jij moet 'ns leren dingen zelf te doen en niet constant ruggespraak van anderen verwachten.quote:
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je beeb troost.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging jegens mijn persoon?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt overal een ruimere kijk op hoor, frasje
nee toen carede ze niet en had ze een hoop goeie verhalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde ze toen zichzelf ook al zo te overtuigen van iets?
Dan schud je je nieuwe iphone dood?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zo voel ik me dus als ik met jou aan het appen ben
Weer dat been van je, mens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je been troost.
HEET JE ZOONTJE BEEN????quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je been troost.
Er staat toch beeb blinde vinkquote:
Deze niels quote ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij moet 'ns leren dingen zelf te doen en niet constant ruggespraak van anderen verwachten.
quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging jegens mijn persoon?
Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. niet voor ons.. eerder had je veel leukere dingen te vertellen dan een of ander poepmachientje in je nek.. who cares
Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:
das nu wel anders iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee toen carede ze niet en had ze een hoop goeie verhalen.
wnr zijn je hersens terug gekomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.
yes yes yes girlquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lees dit echt met zo'n fietsopa stem
Heb er ook begrip voor hoor maar voor FOK! ons was dat andere leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.
meer overgebruikte quote uit seinfeldquote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is er indd eentje van mij van vrij recent trouwens.
En dan per ongeluk neerploffen op de bankquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
Aaahhhwwwww hij slaapt tegen m'n rug aannnnnnnn ahhhhwwwwwwkoetjjjj.
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.
zover was alles duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om interessant te zijn voor jou.
Gewoon expres. Wakey Wakey.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan per ongeluk neerploffen op de bank
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
En toch, dat kind zit op je rug.. uit je zicht... lijkt me toch soort van angstig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
Aaahhhwwwww hij slaapt tegen m'n rug aannnnnnnn ahhhhwwwwwwkoetjjjj.
Pas net na twaalven UK tijd.quote:
snap echt niet dat je als multinational mensen betaald om een t&t systeem te bouwen waarbij het mogelijk dat er een uur naar de ETA nog steeds staat dat 'ie dan bezorgd gaat wordenquote:
Jij kan prima je zooi afhalen je hebt toch niks te doenquote:
Ja.quote:
daar ben ik toch niet verbaast over, knuppelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die verbaasdheid ook over een te laat pakketje
Ja moet het wel gebracht worden op een PostNL punt he sulletjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij kan prima je zooi afhalen je hebt toch niks te doen
Ik had een keer dat er stond tussen 2 en 5. Was ie er om 22:45quote:
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja moet het wel gebracht worden op een PostNL punt he sulletje
Gewoon verslapen dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had een keer dat er stond tussen 2 en 5. Was ie er om 22:45_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of hij zou er zijn tussen 2 en 3 en toen was hij er om half 1 en was ie vergeten aan te bellen en heeft ie gewoon een briefje door de bus gepleurd
Goede opzet, slechte uitwerking.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand zou jou dan ook echt missen.
Was er niet 1 van jezelf zeker?quote:
Jawel, ben je wel...zakpatatquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
daar ben ik toch niet verbaast over, knuppel
nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?quote:
kom we gaan samen ergens anders heenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Crip het volgende:
hoop echt dat iedereen weg gaat behalve zeer
Dat heeft de natuur allang geregeld. Als je al achterover valt, val je op je stuitje. Yay. Verder gewoon de zooi opruimen dan struikel je nergens overheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch, dat kind zit op je rug.. uit je zicht... lijkt me toch soort van angstig.
Of mocht je wel achterover vallen ofzo voor wat voor reden dan heb ik zo'n kind liever in een klapkar zelf
Ik gun iedereen een gezwelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Crip het volgende:
hoop echt dat iedereen weg gaat behalve zeer
Misschien mbh van de tardis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?
Ehm, niet altijd? :squote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur allang geregeld. Als je al achterover valt, val je op je stuitje. Yay. Verder gewoon de zooi opruimen dan struikel je nergens overheen.
Plus hij is al een jaar, zo fragiel is het niet meer.
Je kan toch gewoon aangeven dat je over de levertijd heen gaat. Hoef je geen updates voor te hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.
Wat weet je ervan griezel. Scheefneus. Kaalkop. Leunslet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.
Dat wordt deels ook door postnl bezorgd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletje
[/quote]quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk
ok
[quote]Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
hehequote:
Kaasdoos xDquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat weet je ervan griezel. Scheefneus. Kaalkop. Leunslet.
[/quote]quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk
ok
[quote]1s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ja maar niet als je laat afleveren bij AHquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat wordt deels ook door postnl bezorgd.
Lol domquote:
[/quote]quote:
tuurlijk kan dit, heel simpel zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon aangeven dat je over de levertijd heen gaat. Hoef je geen updates voor te hebben.
Zie wel welke totale retards dit systeem wel gewoon zelf zouden ontwikkelen.
Fietsen dan? Dat loopt erger af.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm, niet altijd? :s
denk dat als jij op hem valt hij wel letsel heeft. Ook met 1 jaar nog.
Maar goed dat is mijn angst dus voor dat soort constructies.
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLULquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletje
LATEN AFLEVEREN BIJ AH DAN VOORTAANquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLUL
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef HRC2020 het volgende:
En kap eens met die baby oneliners, dat boeit echt niemand
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fietsen dan? Dat loopt erger af.
Verder draag ik hem op mijn buik hoor, maar dan kan ik niet eten/lezen/klaarmaken/whatever.
Beschermingsmechanisme zou inkicken als ik zou vallen, plus je valt zakkend, tenzij je... Verstijfd ofzoof heel heel gaar onderuitgeweept wordt.
Mja, ik val sowieso nooit. Snap ook niet hoe mensen vaak kunnen vallen/struikelen enzo. Ook op de fiets, echt mad. Zelfs dronken lukt het me niet.
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!
ja ik ook, als zo iets simpels al te lastig word dan ga ik me zorgen makenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
echt blij dat jij wel op dit lvl kan nadenken
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar niet als je laat afleveren bij AH
Die ambitie heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Moet je wel zo'n vieze hipsterbaard groeien wil je in een reclame komen van ze.
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.quote:
kan geen fuck groeien op mn gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.
Te makkelijk ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.
Kan er niks aan doen dat ik zoveel vrouwelijke trekjes hebquote:
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.
wonderful timequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.
Was wel genot ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt die idioot zo weer 20 TRs zetten, huge weer boos. #MooieDag
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?quote:
Ben gewoon heel vol van mezelf. Praat er graag over.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
jaquote:
RIP menlooksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
ben een pientere jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat jij hem ook snapte
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Het land uit met jouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.
Gewoon hoi, wat je wil pakken en betalen en bedankt doeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bekend gevoel toch voor jou?
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baardquote:
Mad. Helemaal plat of wel tegen kunnen houden? Heb hiervoor wel nieuwe buitenbanden laten plaatsen vorige maand, maar ja, blijft eng. Moet echt een auto gaan kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
echt heh, baarden sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baard![]()
Ja, echt... zie dat soms ook dat denk ik denk van damn... je gebruikt dat kind bijna als buffer ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dekt
Vind jou ook wel mooi zonder baardquote:
Net als haargroeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektmaar daar je geluk van af laten hangen of dat als filter gebruiken is fucking debiel en typisch.
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale ventquote:
GODVERDEOMMEOMDMSMMAMquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale vent
Daar zit jij al met meerdere accounts manquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga naar het viva forum
TOT NOOIT MEER
Sterk punt welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Teun een fictief persoon dan?
Hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit jij al met meerdere accounts man
quote:
Beter gewoon geciviliseerd en dus geschoren, gestreken overhemd, gepoetste schoenen dit dat.quote:
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter gewoon geciviliseerd en dus geschoren, gestreken overhemd, gepoetste schoenen dit dat.
mannen die dat zeggen zijn gwn jelly dat ze met of zonder baard gwn lelijk zijn of geen kunnen groeienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?
GMTA.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt... zie dat soms ook dat denk ik denk van damn... je gebruikt dat kind bijna als buffer ofzo.
Ook van die debiele kuthoeren die met hun klapkar aan de weg staan en dan zelf voor het zebrapad staan maar de kar al half op de weg![]()
kkachterlijk
Ik gok dat jouw vriend zo'n lijnbaardje heeft die over zijn kaaklijn loopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het over baarden? Mijn vriend zijn millimeterbaardje![]()
![]()
![]()
pffff
jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus ik ben een of andere holbewoner omdat ik een baard heb?
Baard van 1 of max 2 dagen ok, daarna moet 'ie er gewoon weer af en trimmen vind ik voor fags. Het is gewoon nat scheren tot spekglad.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het over baarden? Mijn vriend zijn millimeterbaardje![]()
![]()
![]()
pffff
Ja, nou goed wel hoor. Sommige van die mongolen lopen gewoon door. Vaker gezien dat er zo'n wijf weer bijna aangereden word MET kind door HAAR schuld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
GMTA.
Uit steegjes en dingen waar ik niet kan zien wat er aankomt, steek ik eerst heel debiel mijn hoofd naar buiten alvorens m'n kind in de gevarenzone te rijden.
Die zebrapaden, ouders gaan er bij voorbaat al vanuit dat ze half door kunnen lopen omdat letterlijk iedereen stopt als je met wagen loopt.
Nee mijn vriend is zo harig die kan binnen een paar dagen een volle dikke baard groeien echt ziek. Echt goeie baardgroei hij. Maar het moet niet langer worden dan een cm dat gaat me te furquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw vriend zo'n lijnbaardje heeft die over zijn kaaklijn loopt.
Had ik het woord 'fags' al gebruikt? Ehm.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik rock mijn baard met trost en idereen zegt epic en wil hem aaienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Baard van 1 of max 2 dagen ok, daarna moet 'ie er gewoon waar af en trimmen vind ik voor fags. Het is gewoon nat scheren tot spekglad.
Mad. Echt lelijk dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Marokkanen was je altijd van idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee mijn vriend is zo harig die kan binnen een paar dagen een volle dikke baard groeien echt ziek. Echt goeie baardgroei hij. Maar het moet niet langer worden dan een cm dat gaat me te fur
Ja en eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik het woord 'fags' al gebruikt? Ehm.
Echtquote:
Marokkanen hebben vieze haren bah.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Marokkanen was je altijd van idd.
ik wil m ook aaien en kroelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rock mijn baard met trost en idereen zegt epic en wil hem aaien
Hahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Marokkanen hebben vieze haren bah.
Wat dat betreft dus beter op je lichaam dragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou goed wel hoor. Sommige van die mongolen lopen gewoon door. Vaker gezien dat er zo'n wijf weer bijna aangereden word MET kind door HAAR schuld.
Belachelijk ook dat je uitgaat van de capaciteiten van anderen
zodat je snel in slaap valt ?quote:
Ha haags. Bende ge weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat mijn baard altijd groeien tot 5 december, daarna haal ik hem er weer af.
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft dus beter op je lichaam dragen.![]()
Is ook nog eens heel gezellig ENNN niemand die het waagt z'n kop in je wagen te steken. Gezicht mijn kant op, capuchon eroverheen en lekker voor je kijken, doorlopen.
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een kakkerlak, niet dood te krijgen.
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij een gladde kin of een baard
haha babyfacequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :squote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb baard, maar dat heb ik ook nodig anders lijk ik weer 15.
Ik draag hem buiten (nog) niet op mijn rug, maar dat gebeurt sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel, al zijn dat van die dozen die dat sowieso wel doen dus ook gewoon de straat over fietsen door rood licht met een kind op hun buik of rug.
Ben je niet bang dat er iemand achter je aan loopt en dat kind uit jouw zicht op je rug rattengif voert ofzo?
Ik heb de ziekte van hedel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij groeien er niet zoveel haren op mijn gezicht. :s
Welke skills laat hij zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de ziekte van hedel.
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaquote:
no shit. asian heh..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Linkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
Braddie heeft zijn skills video weer online gezet
Ik wil een baardquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was ook beetje de aanleiding van dit gesprek. Er hebben er meer last van.
Heb alleen kale plekken op mijn wangen dus dat lijkt echt belachelijk soms
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef Myrr het volgende:
Sowieso zodra het überhaupt een kind betreft. Als je een zooi moeders random neer zou zetten en ergens vandaan een schamel babyhuiltje ergens vandaan afspeelt, ze allemaal direct op AAN modus schieten.
Ohhh oke dacht ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik draag hem buiten (nog) niet op mijn rug, maar dat gebeurt sowieso niet.Je voelt mensen toch binnen je comfort zone. Ik hoor het nog als hij zich in zijn bed omdraait terwijl ik in de keuken sta. Moeders staan op scherp zodra het hun kind betreft.
En gaan dan Fokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef BozeHaas het volgende:
Mannen die op baarden haten zijn altijd van die vrouwelijke fekkits
Echt fucking engquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef Myrr het volgende:
Sowieso zodra het überhaupt een kind betreft. Als je een zooi moeders random neer zou zetten en ergens vandaan een schamel babyhuiltje ergens vandaan afspeelt, ze allemaal direct op AAN modus schieten.
Die is echt zieker dan dat je je voor kunt stellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh oke dacht ik.
ja i know mothers instinct.
Merci.quote:
Koop gewoon een fopbaard dan.quote:
ik ben een vrouw en denk ook pfffquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig wel minder ja. Die denken pfff..
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.
Dan ben je nog niet toe aan kinderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en denk ook pfff
Over 1 jaar heb je een kind en denk je hetzelfdequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en denk ook pfff
jawel, niels. lees zn post van net maarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat er echt mannen zijn die 'op baarden' haten :s dat lijkt me wel heel dom.
ja soms best ziekquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die is echt zieker dan dat je je voor kunt stellen.
Jaloezie noemt men dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.
Ja die DJ Jean/dumpertstumperds dramaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat was toch een reactie op die Nederlandse DJ van iemand anders?
Zijn gewoon van die jaloerse misgunnersquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je er niets mee hebt, OK maar haten ook gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen op andere mooie vrouwen haten.
sommigen zullen dat ook nooit zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet toe aan kinderen.
hij heeft er niets mee maar haten doet hij niet volgens mij. Sommige mensen kunnen ook beter een gladde bakkes dragen dan de ander.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel, niels. lees zn post van net maar
Klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sommigen zullen dat ook nooit zijn
Snap dat nooit zoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die jaloerse misgunners
quote:
catkillerquote:
catkiller haat allesquote:
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
EEN VASTE RELATIE HEBBEN______________
Echtquote:
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndromequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?
Of van die vriendinnen die zeggen "omg zag je dat ene kindje net zo cute" Uhh wat nee? Alsof die opdonders mijn interesse wekken...
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndrome
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!
Ik hou ook alleen maar van mijn eigen kind. De rest boeit me echt geen reet.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.
mensen met haarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
Niet iedere small dick is hetzelfde blijkt maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
ja waar komt dat in ene vandaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.
Hahahaquote:
Ik las Haags.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |