Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. niet voor ons.. eerder had je veel leukere dingen te vertellen dan een of ander poepmachientje in je nek.. who cares
Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:
das nu wel anders iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee toen carede ze niet en had ze een hoop goeie verhalen.
wnr zijn je hersens terug gekomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.
yes yes yes girlquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lees dit echt met zo'n fietsopa stem
Heb er ook begrip voor hoor maar voor FOK! ons was dat andere leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik care. Vroeger was allemaal hersenloos gedoe joh. Nee, was wel leuk, heb geleefd dit dat maar nu heb ik gewoon een chill leventje.
meer overgebruikte quote uit seinfeldquote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is er indd eentje van mij van vrij recent trouwens.
En dan per ongeluk neerploffen op de bankquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
Aaahhhwwwww hij slaapt tegen m'n rug aannnnnnnn ahhhhwwwwwwkoetjjjj.
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.
zover was alles duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om interessant te zijn voor jou.
Gewoon expres. Wakey Wakey.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan per ongeluk neerploffen op de bank
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
En toch, dat kind zit op je rug.. uit je zicht... lijkt me toch soort van angstig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Myrr het volgende:
Aaahhhwwwww hij slaapt tegen m'n rug aannnnnnnn ahhhhwwwwwwkoetjjjj.
Pas net na twaalven UK tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |