Dan tyf je toch lekker op je met je godganse geklaagquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax mag hele tirades over en jegens minderheden schrijven vol met achterlijke meningen en alle bezoekers gaan er juichend op in. Maar heb kritiek op deze user en je mag weer vertrekken want 'we spelen niet op de man'.
Maar wel lekker stoer ontzettend sturende berichtgeving hanteren. Je zou toch denken dat de FP je visitekaartje is.
quote:
Is goed.quote:
Ik verbrand nog liever levend.quote:
Nou.. niet voor ons.. eerder had je veel leukere dingen te vertellen dan een of ander poepmachientje in je nek.. who caresquote:
Kleuren kan je indelen in een breed spectrum, ik heb kennelijk een ruimere kijk daarop en vind mezelf daardoor minder racistisch dan jijquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Deze discussie heeft geen zin. Ik ben wit. Is goed zo.
probeerde ze toen zichzelf ook al zo te overtuigen van iets?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Echt wat een verschil van dag en nacht met deze myrr en de echte gangster myrr van ' vroeger'
Nouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verbrand nog liever levend.
Ik moest een keer op mijn nichtje passen, en die stopte niet met huilen. Huilen huilen huilen huilen. Fucking radeloos. Ik praat niet goed dat mensen in paniek soms hun baby doodschudden maar ik kan me echt voorstellen dat je in je radeloosheid maffe dingen doet.
Jij hebt overal een ruimere kijk op hoor, frasjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kleuren kan je indelen in een breed spectrum, ik heb kennelijk een ruimere kijk daarop en vind mezelf daardoor minder racistisch dan jij
Zo voel ik me dus als ik met jou aan het appen benquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest een keer op mijn nichtje passen, en die stopte niet met huilen. Huilen huilen huilen huilen. Fucking radeloos. Ik praat niet goed dat mensen in paniek soms hun baby doodschudden maar ik kan me echt voorstellen dat je in je radeloosheid maffe dingen doet.
Jij moet 'ns leren dingen zelf te doen en niet constant ruggespraak van anderen verwachten.quote:
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je beeb troost.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging jegens mijn persoon?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt overal een ruimere kijk op hoor, frasje
nee toen carede ze niet en had ze een hoop goeie verhalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde ze toen zichzelf ook al zo te overtuigen van iets?
Dan schud je je nieuwe iphone dood?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zo voel ik me dus als ik met jou aan het appen ben
Weer dat been van je, mens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je been troost.
HEET JE ZOONTJE BEEN????quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, en die drang krijg je idd soms een beetje. Op die momenten herpak je jezelf en accepteer je dat je in plaats van te gaan douchen oid, de hele dag je been troost.
Er staat toch beeb blinde vinkquote:
Deze niels quote ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij moet 'ns leren dingen zelf te doen en niet constant ruggespraak van anderen verwachten.
quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging jegens mijn persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |