snap echt niet dat je als multinational mensen betaald om een t&t systeem te bouwen waarbij het mogelijk dat er een uur naar de ETA nog steeds staat dat 'ie dan bezorgd gaat wordenquote:
Jij kan prima je zooi afhalen je hebt toch niks te doenquote:
Ja.quote:
daar ben ik toch niet verbaast over, knuppelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die verbaasdheid ook over een te laat pakketje
Ja moet het wel gebracht worden op een PostNL punt he sulletjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij kan prima je zooi afhalen je hebt toch niks te doen
Ik had een keer dat er stond tussen 2 en 5. Was ie er om 22:45quote:
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja moet het wel gebracht worden op een PostNL punt he sulletje
Gewoon verslapen dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had een keer dat er stond tussen 2 en 5. Was ie er om 22:45_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of hij zou er zijn tussen 2 en 3 en toen was hij er om half 1 en was ie vergeten aan te bellen en heeft ie gewoon een briefje door de bus gepleurd
Goede opzet, slechte uitwerking.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand zou jou dan ook echt missen.
Was er niet 1 van jezelf zeker?quote:
Jawel, ben je wel...zakpatatquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
daar ben ik toch niet verbaast over, knuppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |