Die ambitie heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Moet je wel zo'n vieze hipsterbaard groeien wil je in een reclame komen van ze.
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.quote:
kan geen fuck groeien op mn gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.
Te makkelijk ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.
Kan er niks aan doen dat ik zoveel vrouwelijke trekjes hebquote:
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.
wonderful timequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.
Was wel genot ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt die idioot zo weer 20 TRs zetten, huge weer boos. #MooieDag
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?quote:
Ben gewoon heel vol van mezelf. Praat er graag over.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
jaquote:
RIP menlooksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |