nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?quote:
kom we gaan samen ergens anders heenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Crip het volgende:
hoop echt dat iedereen weg gaat behalve zeer
Dat heeft de natuur allang geregeld. Als je al achterover valt, val je op je stuitje. Yay. Verder gewoon de zooi opruimen dan struikel je nergens overheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch, dat kind zit op je rug.. uit je zicht... lijkt me toch soort van angstig.
Of mocht je wel achterover vallen ofzo voor wat voor reden dan heb ik zo'n kind liever in een klapkar zelf
Ik gun iedereen een gezwelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Crip het volgende:
hoop echt dat iedereen weg gaat behalve zeer
Misschien mbh van de tardis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, over dat systeem, hoe kun je een systeem ontwerpen waarbij het verwachte bezorgmoment in het verleden ligt?
Ehm, niet altijd? :squote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur allang geregeld. Als je al achterover valt, val je op je stuitje. Yay. Verder gewoon de zooi opruimen dan struikel je nergens overheen.
Plus hij is al een jaar, zo fragiel is het niet meer.
Je kan toch gewoon aangeven dat je over de levertijd heen gaat. Hoef je geen updates voor te hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.
Wat weet je ervan griezel. Scheefneus. Kaalkop. Leunslet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste update ligt dan voor dat tijdstip. Ondertussen kan de situatie anders zijn en is dat nog niet in het systeem bekend.
Dat wordt deels ook door postnl bezorgd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletje
[/quote]quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk
ok
[quote]Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
hehequote:
Kaasdoos xDquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat weet je ervan griezel. Scheefneus. Kaalkop. Leunslet.
[/quote]quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk
ok
[quote]1s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ja maar niet als je laat afleveren bij AHquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat wordt deels ook door postnl bezorgd.
Lol domquote:
[/quote]quote:
tuurlijk kan dit, heel simpel zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon aangeven dat je over de levertijd heen gaat. Hoef je geen updates voor te hebben.
Zie wel welke totale retards dit systeem wel gewoon zelf zouden ontwikkelen.
Fietsen dan? Dat loopt erger af.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm, niet altijd? :s
denk dat als jij op hem valt hij wel letsel heeft. Ook met 1 jaar nog.
Maar goed dat is mijn angst dus voor dat soort constructies.
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLULquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletje
LATEN AFLEVEREN BIJ AH DAN VOORTAANquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLUL
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef HRC2020 het volgende:
En kap eens met die baby oneliners, dat boeit echt niemand
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fietsen dan? Dat loopt erger af.
Verder draag ik hem op mijn buik hoor, maar dan kan ik niet eten/lezen/klaarmaken/whatever.
Beschermingsmechanisme zou inkicken als ik zou vallen, plus je valt zakkend, tenzij je... Verstijfd ofzoof heel heel gaar onderuitgeweept wordt.
Mja, ik val sowieso nooit. Snap ook niet hoe mensen vaak kunnen vallen/struikelen enzo. Ook op de fiets, echt mad. Zelfs dronken lukt het me niet.
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!
ja ik ook, als zo iets simpels al te lastig word dan ga ik me zorgen makenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
echt blij dat jij wel op dit lvl kan nadenken
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar niet als je laat afleveren bij AH
Die ambitie heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Moet je wel zo'n vieze hipsterbaard groeien wil je in een reclame komen van ze.
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.quote:
kan geen fuck groeien op mn gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein baardje is ook goed als je maar wel een ringetje in je oor doet dan.
Te makkelijk ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.
Kan er niks aan doen dat ik zoveel vrouwelijke trekjes hebquote:
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh die herken ik. Zo lam was ik dus niet.
wonderful timequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou gezien wat je er uit gooide best wel hoor.
Was wel genot ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt die idioot zo weer 20 TRs zetten, huge weer boos. #MooieDag
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?quote:
Ben gewoon heel vol van mezelf. Praat er graag over.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een alarm staan op het woord idioot of zo?
jaquote:
RIP menlooksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan geen fuck groeien op mn gezicht
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
ben een pientere jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat jij hem ook snapte
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Het land uit met jouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.
Gewoon hoi, wat je wil pakken en betalen en bedankt doeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bekend gevoel toch voor jou?
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baardquote:
Mad. Helemaal plat of wel tegen kunnen houden? Heb hiervoor wel nieuwe buitenbanden laten plaatsen vorige maand, maar ja, blijft eng. Moet echt een auto gaan kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
echt heh, baarden sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baard![]()
Ja, echt... zie dat soms ook dat denk ik denk van damn... je gebruikt dat kind bijna als buffer ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dekt
Vind jou ook wel mooi zonder baardquote:
Net als haargroeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektmaar daar je geluk van af laten hangen of dat als filter gebruiken is fucking debiel en typisch.
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale ventquote:
GODVERDEOMMEOMDMSMMAMquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale vent
Daar zit jij al met meerdere accounts manquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga naar het viva forum
TOT NOOIT MEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |