[/quote]quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk
ok
[quote]1s.gif
Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ja maar niet als je laat afleveren bij AHquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat wordt deels ook door postnl bezorgd.
Lol domquote:
[/quote]quote:
tuurlijk kan dit, heel simpel zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon aangeven dat je over de levertijd heen gaat. Hoef je geen updates voor te hebben.
Zie wel welke totale retards dit systeem wel gewoon zelf zouden ontwikkelen.
Fietsen dan? Dat loopt erger af.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm, niet altijd? :s
denk dat als jij op hem valt hij wel letsel heeft. Ook met 1 jaar nog.
Maar goed dat is mijn angst dus voor dat soort constructies.
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLULquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet zo gierig zijn en gewoon bij bol.com bestellen he knulletje
LATEN AFLEVEREN BIJ AH DAN VOORTAANquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
DAAR HEB IJ HET GVD OOK BESTELD LAMLUL
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:20 schreef HRC2020 het volgende:
En kap eens met die baby oneliners, dat boeit echt niemand
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fietsen dan? Dat loopt erger af.
Verder draag ik hem op mijn buik hoor, maar dan kan ik niet eten/lezen/klaarmaken/whatever.
Beschermingsmechanisme zou inkicken als ik zou vallen, plus je valt zakkend, tenzij je... Verstijfd ofzoof heel heel gaar onderuitgeweept wordt.
Mja, ik val sowieso nooit. Snap ook niet hoe mensen vaak kunnen vallen/struikelen enzo. Ook op de fiets, echt mad. Zelfs dronken lukt het me niet.
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cool, hoop dat je geen blauwtje oploopt bij ze, haha!!
ja ik ook, als zo iets simpels al te lastig word dan ga ik me zorgen makenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
echt blij dat jij wel op dit lvl kan nadenken
Ja, dat is waar. Wil ook iets bestellen bij bol.com maar het is serieus bijna zes euro duurder dan in de winkel en de ander is vijf euro duurder. Struggles, vind dat zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar niet als je laat afleveren bij AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |