Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je rug vallen kan sowieso op vele manieren door vele zaken. Ook fietsen. Daar ging het ook niet om, meer DAT het kan gebeuren.
Snap dat niet iedereen zomaar valt maar mocht je eens struikelen dan kan het gelijk zo verkeerd uitpakken voor dat kind in vergelijking met dat ie bijv. in een kar ligt.
ben een pientere jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat jij hem ook snapte
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Het land uit met jouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet doen dan. Winkels moeten ook bestaan.
Gewoon hoi, wat je wil pakken en betalen en bedankt doeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar deze. Ik woon er boven, en dit zal vast mega autistisch overkomen hoor maar dat wijf is echt ZO raar dat ik niet eens naar binnen wil lopen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bekend gevoel toch voor jou?
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baardquote:
Mad. Helemaal plat of wel tegen kunnen houden? Heb hiervoor wel nieuwe buitenbanden laten plaatsen vorige maand, maar ja, blijft eng. Moet echt een auto gaan kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanochtend nog uitgegleden met de fiets. Was ineens heel glad zonder dat ik het doorhad en moest een bochtje maken.
echt heh, baarden sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach hun loss als ze liever een man MET baard hebben die verder fucked up is, dan een perfecte man zonder baard![]()
Ja, echt... zie dat soms ook dat denk ik denk van damn... je gebruikt dat kind bijna als buffer ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik denk daar misschien iets makkelijker over, maar dat heb ik sowieso (wat kleine dingen als omflikkeren en uitglijden betreft). Let alleen heel erg op stikgevaar, deurposten (vingers) en stopcontacten.
Soms zie je vrouwen wel op de fiets met een draagdoek en dan denk ik wel van BIHHHHH ALS JE GAAT HEEFT JE MIDGET EEN STUUR IN DE RUG GA JE LEKKER. Mja, een fietstoeltje is het ook niet helemaal, voel me dan ook best kwetsbaar.
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dekt
Vind jou ook wel mooi zonder baardquote:
Net als haargroeiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baarden kunnen wel heel mooi zijn, als die vol is en alles dektmaar daar je geluk van af laten hangen of dat als filter gebruiken is fucking debiel en typisch.
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale ventquote:
GODVERDEOMMEOMDMSMMAMquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dan weer wel, niemand wil een kale vent
Daar zit jij al met meerdere accounts manquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga naar het viva forum
TOT NOOIT MEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |