Klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sommigen zullen dat ook nooit zijn
Snap dat nooit zoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die jaloerse misgunners
quote:
catkillerquote:
catkiller haat allesquote:
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
EEN VASTE RELATIE HEBBEN______________
Echtquote:
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndromequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?
Of van die vriendinnen die zeggen "omg zag je dat ene kindje net zo cute" Uhh wat nee? Alsof die opdonders mijn interesse wekken...
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd van die zielige mannetjes met een small dick syndrome
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat gemaakte gedoe. Bah!
Ik hou ook alleen maar van mijn eigen kind. De rest boeit me echt geen reet.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hou zelfs niet van jouw kind, ik heb met allemaal niks.
mensen met haarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat nooit zoIK HEB IETS NIET DUS NU HAAT IK ALLES WAT DAT WEL HEEFT HUUUUU
echt wtf.
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
Niet iedere small dick is hetzelfde blijkt maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk haat geen baarden hij wil juist een baard.
ja waar komt dat in ene vandaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit Haas ineens op mij te haten dan.
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |