Die ziektequote:
Volgens mij kijk jij echt naar vreselijke tokkieprogramma'squote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond de RLS van peter jan renssws kijken
Gezellig met die papkut op de bankquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij echt naar vreselijke tokkieprogramma's
watquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond de RLS van peter jan renssws kijken
wowquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gezellig met die papkut op de bank
Komt wel snel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:46 schreef zeer het volgende:
alle blanken zijn beta faggots en vrouwen die op blanken vallen zouden zich moeten laten steriliseren
Oh idd mijn fout ze begint altijd met 'white people...'.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt meer als Stimoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je altijd moeten beginnen met 'white ppl..' en dan je tirade afsteken, net zoals crip altijd doet.
hahaaaahahahhahahaa xPquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh idd mijn fout ze begint altijd met 'white people...'.
zo, het blijft wel je moeder hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien zijn ze wel eender. Wel even defect en lelijk van binnen.quote:
Zijn we 2017 weer begonnen met nieuwe positiviteitsbeleid?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Danny kickt echt op het controverse en haat zaaien via de FP. Maar oh wee als je op het forum onvriendelijk bent.
nee maar ik volg het peter jan rens topic ook al jaren. Heerlijk man.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij echt naar vreselijke tokkieprogramma's
Kreeg net mooi een quote-alert van hem, de koning heeft oog voor mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Danny kickt echt op het controverse en haat zaaien via de FP. Maar oh wee als je op het forum onvriendelijk bent.
Fijn dat papkut nu een opgenomen woord is in de KLB SC-vocab.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toto gaat ook die kant op, let maar opquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Leslie Jones is weer eens boosecht what the shit
vind je het gek dat fylax van die achterlijke content schrijft als dit zijn voorbeeld is
nee, je moeder moet werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer gewoon zijn terechte mening verkondigen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
iemand laffe hond noemen kan je een waarschuwing en edit opleveren maar ondertussen mag een post als ik hoop dat die nergers verbanden gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
cachet niet, dan zou ik nog meer infantiel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |