Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.
Weten ze nou echt niet beter dan? waarom...quote:
Wanneer kom je?quote:
Helden zijn wij ook. Jij met dat kalf in de kruiwagen, ik stel boze mama's van 600 kilo klappies geven zodat ze jou niet slopenquote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
kom vechten danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.quote:
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.quote:
je komt nooit?quote:
Denk je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.
ik heb wel eens een kindje van 1.5 balut zien wegpeuzelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.
Zie ook foto's voorbij komen dat mensen gewoon bara geven aan een vijf maanden oud kind. En als comment dan "Ja gewoon lekker alles laten proeven!". Hmmhmm.
doe maar op je buik liggen danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |