Ik probeer hem vooral zo blij en stil mogelijk te houden. Verschoond worden is niet zijn favoriete ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg je dan tegen je baby dat hij zo goed gescheten heeft?
Ze kan wel echt een kutwijf zijn ja, hoe hou je het vol.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
DIT ZIJN GEWOON VOORBEELDEN VAN DINGEN DIE IK ZEG. HATER BEN JE OOK.
is bekend hoor, iets met enzymen die vrijkomen, weet ik het...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf? Als er tanden doorkomen stinkt de schijt ineens extra hard?
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf? Als er tanden doorkomen stinkt de schijt ineens extra hard?
Enge wezens zeg.
Heb het je al een hele tijd niet meer horen zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
DIT ZIJN GEWOON VOORBEELDEN VAN DINGEN DIE IK ZEG. HATER BEN JE OOK.
oei ik groei.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/
Gadverdamme
Uit angst dat je hem belachelijk maakt op FOK! ja, maar ermee stoppen heeft kennelijk geen zin.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het je al een hele tijd niet meer horen zeggen.
Visueel ziet het er vast niet viezer uit dan die groene diarree die toen uit zo'n kalf kwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
https://www.oeiikgroei.nl(...)oorkomen-van-tanden/
Gadverdamme
We zijn aangekomen bij de kiezen inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tandjes komen door? Dan meurt het als hel
Al sinds het VMBO geen klappies meer uitgedeeld heur.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Mozy ziet er uit als iemand waar je geen ruzie mee wilt.
gewoon google a matti wollahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oei ik groei.nl
Allemachtig zeg
klappies op kont van chai?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Al sinds het VMBO geen klappies meer uitgedeeld heur.
Maar ik vind van mijzelf dat ik nog wel een paar keer klappies mag geven in mijn leven
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik vind van mijzelf dat ik nog wel een paar keer klappies mag geven in mijn leven
Ja maar die was bijna doodquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Visueel ziet het er vast niet viezer uit dan die groene diarree die toen uit zo'n kalf kwam.
Jij ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.
Ja, zag laatst ook een in de Mac.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik tijdje terug stukje teenmom op mtv zag en zo'n wief haar paar maanden oude baby een hotdog probeerde te voeren![]()
Het is vmbo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
hotdogs bij de mac?quote:
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mijquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
chai verdient ook wel eens een corrigerende tik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |