Van die betweters op skates?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Geef nooit opquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.
Was dat btw die show voor kinderen dat ze in zo'n bak moesten springen? anders die show ook nog.
We kijken alles via internet. Sowieso eigenlijk alles wat we leuk vinden is bijna altijd via de NPO.quote:
Was leukquote:
ik wil jou wel zien in blauwe pyamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was dat ff King![]()
Net als de droomshow
Kloptquote:
Dat is een gestreepte pyjamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met zo'n ster op m'n borst zeker
Hey Anne_Frank is er weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.
nee joh die waren gestreept gekkiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?quote:
ik zit nu toch IN chlo mongoolquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?quote:
eerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?
Vergane glorie iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloptvond hem vroeger ook echt leuk maar nu is het echt een gênante vertoning geworden
He?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
Waarom is dat grappig?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.
Vooral grappig als er dan een 'buitenlander' aan de beurt is die superkeurig taalgebruik bezigt.
wil dat jullie het horenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je het zelf toch ook, waarom wil je het van haar horen dan joh klapkaak
Pessimist.quote:
Akkoord.quote:
Hij is wel ietwat bovengemiddeld jaquote:
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel ietwat bovengemiddeld ja
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een pluim op mijn ondergemiddeld kutleven.
Een positieve draaiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw leven is bovengemiddeld kut hoor.
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
Botte omgangsvormen in het dagelijks leven. Kan men zich aan storen. Gewoon nog beleefder terugdoen, wordt men vaak nog botter. Echt aandoenlijk.quote:
Ja staat in de OP van topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een bingokaart voor vier handen op een buik?![]()
Wie is dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
Hier kraak mij maar lekker af ipv niels dat wordt kaolo saai
[ afbeelding ]
er staat, hier kraak mij maar lekker af.quote:
Ontzettend lol als waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
man dat gezeik steeds al dagen hetzlefdequote:
Haha wat een drugshoofdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou ik liegen of me verstoppenquote:
Ja weet ik veel. Als ik nu doe alsof jij het bent dan ga ik vast weer uitgelachen worden. Kijk wel uit.quote:
en kijk die lego danquote:
Aan alles komt een eind.quote:
Oh zo. Ja zo lach ik altijd mensen uit als ze boos worden in het verkeer. Werkt stukken beter dan middelvinger.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Botte omgangsvormen in het dagelijks leven. Kan men zich aan storen. Gewoon nog beleefder terugdoen, wordt men vaak nog botter. Echt aandoenlijk.
HAAL WEG!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het, hier ook al vaker foto gepost dus niemand gaat je uitlachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Als ik nu doe alsof jij het bent dan ga ik vast weer uitgelachen worden. Kijk wel uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
Kekke X-Wing.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
dat vind ik eigelijk ookquote:
38quote:
alleen als we gaan bouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je naar mijn LEGO-verzameling komen kijken?
Kunnen jullie het weer mee doen, tardis en zoskquote:
Kom hier voorlopig niet meer terug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie het weer mee doen, tardis en zosk
ja de rest is niks ik weet hetquote:
het leek wel een mega marathon van de carebearsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier voorlopig niet meer terug.
quote:
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het leek wel een mega marathon van de carebears
complimentjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
skkltjquote:
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.
Niets beters of anders dan van die pestkoppen op de basisschool.
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spotquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
Sorry dat ik profileerde.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spot
weet je wat verzieken is? De hele tijd die flauwe tyfus grappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Stop er nou maar gewoon eens mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Gelukkig zijn ze er nogquote:
Toffe gast maar qua uiterlijk is pezu toch wel stuk knapperquote:
Het is TAR... oh wacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey Superdonald!! Lang niet gezien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |