Kom hier voorlopig niet meer terug.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie het weer mee doen, tardis en zosk
ja de rest is niks ik weet hetquote:
het leek wel een mega marathon van de carebearsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier voorlopig niet meer terug.
quote:
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het leek wel een mega marathon van de carebears
complimentjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
skkltjquote:
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Constant dat selecte groepje die 1 persoon collectief het leven zuur maakt, zielig gedrag.
Niets beters of anders dan van die pestkoppen op de basisschool.
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spotquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Superdonald het volgende:
Pezu doet me denken aan Bert van the Big Bang Theory.[ afbeelding ]
Sorry dat ik profileerde.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker maar dat is wel steeds zodra er iemand een grote man met baard, kale kop en bril spot
weet je wat verzieken is? De hele tijd die flauwe tyfus grappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Stop er nou maar gewoon eens mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dit gezeik als een topic gewoon goed verloopt vind ik ook zo onnodig. Verziek je het alleen maar mee. Alsof je nog even een trap na wil geven aan die persoon.
Of per se de positieve vibe teniet wil doen.
Gelukkig zijn ze er nogquote:
Toffe gast maar qua uiterlijk is pezu toch wel stuk knapperquote:
Het is TAR... oh wacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey Superdonald!! Lang niet gezien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |