Van die betweters op skates?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.
Geef nooit opquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.
Was dat btw die show voor kinderen dat ze in zo'n bak moesten springen? anders die show ook nog.
We kijken alles via internet. Sowieso eigenlijk alles wat we leuk vinden is bijna altijd via de NPO.quote:
Was leukquote:
ik wil jou wel zien in blauwe pyamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was dat ff King![]()
Net als de droomshow
Kloptquote:
Dat is een gestreepte pyjamaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met zo'n ster op m'n borst zeker
Hey Anne_Frank is er weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meh, kun je je wel aan storen, beter vermaak je je erom. Kan er wel om lachen hoe debiel en bot mensen kunnen zijn terwijl ze het niet eens in de gaten hebben hoe aso ze zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beide. Duw ze altijd plat op de grond.
nee joh die waren gestreept gekkiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?quote:
ik zit nu toch IN chlo mongoolquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten of ie klopt, ben je opgewonden?
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?quote:
eerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of sociaal wenselijk antwoord?
Vergane glorie iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloptvond hem vroeger ook echt leuk maar nu is het echt een gênante vertoning geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |