Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken als je het mist joh. Is het waard.
Wat is 4 handen op 1 buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.
![]()
![]()
Valt wel mee. Is een lieve mevrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.
En hoe meer de nadruk iemand ergens oplegt hoe groter het mankement.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het wordt echt tijd dat jullie mijn posts de hele tijd gaan quoten, wat een kwaliteitsimpuls zou dat zijn.
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.quote:
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
Ja dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.
Oja die heb ik wel gezien toenquote:
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oja die heb ik wel gezien toen![]()
mensen
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
je merkt het meteen he.
Its the most wonderful time of the year.
Onze pc's allemaal laten crashen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
Jongen, 1 postquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze pc's allemaal laten crashen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Its the most wonderful time of the year.
zei je vader ook tegen je moeder, helaas lukte dat grapje welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |