Huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en en en en is die jongen nu je vriend?!!! ??!?!?
wat een sad life zou dat zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neuken
Zou dit alvast uitprinten en in je beurs doenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk uit naar de eerste keer dat een meisje zegt dat mijn penis te klein is en dan kan ik dit topic laten zien. Bedankt vriend
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neuken
ik wil het wel laminerenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dit alvast uitprinten en in je beurs doen
nee dusquote:
quote:Een kind van negen jaar heeft winkelpersoneel in Eindhoven bedreigd met een mes nadat hij was betrapt op diefstal. Het alarm ging af toen de in België woonachtige jongen de Action uit wilde gaan.
Kom we gaan later als we oud zijn samen goedkope whisky's klappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.
"zo groot dan"quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Kunnen we aub over een ander onderwerp praten? 19 cm is 2,5 keer zo groot dan die van mij, is best lullig dit.
Wil jou wel laminerenquote:
Je kunt wel chicks een sigaret aanbieden en dan je piemel tevoorschijn halen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Kunnen we aub over een ander onderwerp praten? 19 cm is 2,5 keer zo groot dan die van mij, is best lullig dit.
groter nog 7 x 2.5 is 17,5 cmquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
Vermoeden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word de coole oom TARDIS. die motor rijdt, leren jassen draagt en met dure cadeaus aan komt zetten maar ondertussen thuis strijdt tegen verlammend alcoholisme.
Dit dus, heb nog niets met baby's of kinderen van anderen, maar je eigen baby is wel iets heel bijzonders ineens...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, ik vond er ook nooit geen fuck aan eerlijk gezegd.
Wat een klootzakquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die is helemaal niet geweest joh.
ja vriend graagquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom we gaan later als we oud zijn samen goedkope whisky's klappen
wreef je hem maar ergens lekker inquote:
Strijders uit Eindje weten dat alle Belgen teringtokkies zijn en de grootste lastposten in de stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |