h8rquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
EEN VASTE RELATIE HEBBEN______________
Ben nu wel benieuwd naar een uitleg van hemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee heb hem nooit iets misdaan :s
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar een uitleg van hem!!
Prima lengte maar valt idd wel mee.quote:
Je bent niet alleen vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon jelly omdat mijn relaties altijd kut zijn.
Wat heeft mijn penis jou aangedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste asperges zijn korter volgens mij.
Nah, ik vond er ook nooit geen fuck aan eerlijk gezegd. Kon er niets mee. Wilde wel eigen, maar vond en vind vaak nog steeds die van anderen niet boeiend genoeg om debiel te gaan doen, plus dat ik mensen hun privé respecteer. Alleen nichtjes en neefjes, of in het OV als ze mij aan blijven kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het wel nasty dat je als vrouw gelijk geacht wordt om van die kinderen leuk te vinden. Kwam eens een collega binnen met haar baby en alle andere collega's hingen gelijk om die wagen. Ik stond erbij en keek ernaar "lief he supergirl, zo'n baby" Uhh wat nee?
Of van die vriendinnen die zeggen "omg zag je dat ene kindje net zo cute" Uhh wat nee? Alsof die opdonders mijn interesse wekken...
Ik drink niet maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom zuipen we ons het licht uit de ogen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste asperges zijn korter volgens mij.
Een tip voor dit jaar, niet gelijk op seks aansturenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk uit naar de eerste keer dat een meisje zegt dat mijn penis te klein is en dan kan ik dit topic laten zien. Bedankt vriendquote:
gewoon forever single man jij droogt sws goed op als je 40 bent elke week ander sletje van 24 neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en en en en is die jongen nu je vriend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |