Oh. Nou ja. Probeer maar zo'n ding. Zo'n tube vind ik ook goed, dikke scheercreme, en anders Gilette-schuim, gel vink niks.quote:
Je kan gezellig samen met Noel kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Peter Jan Rens zijn real life soap komt er ook op vanavond. Ga ik ook checken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan ook gewoon lekker Utopia kijken Ama
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dude.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.
Daarom ga ik ook kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter Jan Rens is een debiel.
Peter Jan rensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gezellig samen met Noel kijken
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?quote:
Ja en geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?
RTquote:
tokkietv vermakelijke tvquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.
Wat voor tv provider heb je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als kind keek ik wel graag naar de cactus show
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |