Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit.
Weten ze nou echt niet beter dan? waarom...quote:
Wanneer kom je?quote:
Helden zijn wij ook. Jij met dat kalf in de kruiwagen, ik stel boze mama's van 600 kilo klappies geven zodat ze jou niet slopenquote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien andere dingen er grappig uit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
kom vechten danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt de agressie in mij is onmeetbaar op het momentik trek je kop van je romp
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 1 vinger op Chai leg klapt ze mij
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.quote:
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.quote:
je komt nooit?quote:
Denk je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer dan aan je zelfbeeld te werken want als je echt zou vechten zou je makkelijk kunnen winnen.
ik heb wel eens een kindje van 1.5 balut zien wegpeuzelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cheeseburger. Kindje had wel snijtanden, maar echt bizar dat je zoiets aan je kind van ongeveer een jaar geeft.
Zie ook foto's voorbij komen dat mensen gewoon bara geven aan een vijf maanden oud kind. En als comment dan "Ja gewoon lekker alles laten proeven!". Hmmhmm.
doe maar op je buik liggen danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent langer dan ik ben. Ik ga op mijn rug op de grond liggen als de dankbare teef die ik ben.
Als ik foto van jullie samen zie dan ben ik daar ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook met maximale inzet van gemeenheid kom ik niet ver bij Mozy.
tuurlijk ben geen onmensquote:
Maar nu even niet?quote:
Ik twijfel nu. Maar meer aan jouw capaciteiten dan.quote:
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:21 schreef Myrr het volgende:
Ik zeg niet dat ik perfect ben ofzo, maar het meest extreme dat hij gegeten heeft is een paar happen spaghetti (voor volwassenen). Thuis krijgt hij alleen fruit, brood en zoutloos eten. Sinds kort Roos Vicee. Lekkere dingen komen later wel.
dat snap ikquote:
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?quote:
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Amarantha het volgende:
CHAI!
Vanavond nieuw seizoen van Vier Handen Op Eén Buik.
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!quote:
Mad. Hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Bingokaart gaat weer goed vol worden!
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij denkt echt altijd dat je perfect bent hewijf
Zou ook niet voor minder settlen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen het hoogst haalbare is goed genoeg.
Wel zin in?quote:
Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken als je het mist joh. Is het waard.
Wat is 4 handen op 1 buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag een hoop tokkies en hoorde iets over politie die meisje kwam ophalen.
![]()
![]()
Valt wel mee. Is een lieve mevrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
volgens mij weet zij wel dat het 1 en ander aan haar mankeert.
En hoe meer de nadruk iemand ergens oplegt hoe groter het mankement.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het wordt echt tijd dat jullie mijn posts de hele tijd gaan quoten, wat een kwaliteitsimpuls zou dat zijn.
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.quote:
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Programma over tienerouders. Komt een bekende moeder ze helpen voor en na de bevalling om het allemaal beetje op de rit te krijgen.
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, heb al gekocht. Met een scheersteen bedoelde je een scheertablet/-staaf?
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
Ja dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh was dat toen ook niet een keer met fajah lourens?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, die had bonje met haar tienermoeder.
Oja die heb ik wel gezien toenquote:
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oja die heb ik wel gezien toen![]()
mensen
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
je merkt het meteen he.
Its the most wonderful time of the year.
Onze pc's allemaal laten crashen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
Jongen, 1 postquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze pc's allemaal laten crashen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Its the most wonderful time of the year.
zei je vader ook tegen je moeder, helaas lukte dat grapje welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde een grapje met jullie uithalen maar lukte niet. Sorry.
Oh. Nou ja. Probeer maar zo'n ding. Zo'n tube vind ik ook goed, dikke scheercreme, en anders Gilette-schuim, gel vink niks.quote:
Je kan gezellig samen met Noel kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Peter Jan Rens zijn real life soap komt er ook op vanavond. Ga ik ook checken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan ook gewoon lekker Utopia kijken Ama
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dude.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeers' zusje en ik wel hoor, maar is betaalsite hè.
Daarom ga ik ook kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter Jan Rens is een debiel.
Peter Jan rensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gezellig samen met Noel kijken
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?quote:
Ja en geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Emile Ratelband had hem laatst toch helemaal mad gekregen? Komt dat daar ook in voor?
RTquote:
tokkietv vermakelijke tvquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ongeveer 90% van de meiden (en jongens) die meedoen aan dit programma zijn tokkie's.
Wat voor tv provider heb je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat RTL geen live stream heeft op hun website.
Dit. Alsmede doet ie het of doet ie het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als kind keek ik wel graag naar de cactus show
Ik weet niet wat ik erger vind in de supermarkt: Tokkies of bejaarden. Tokkiebejaarden dat staat buiten kijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |