abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167839341
Een aantal dagen geleden was ik in de stad met een jongen die ik leuk vind. We waren wat gaan eten en zouden daarna naar de bioscoop gaan.
Ik ben in het openbaar niet heel duidelijk homoseksueel, mijn date daarentegen wel maar niet overdreven erg.
Onderweg naar de bios hoorde ik een groepje gebrekkig Nederlands pratende jongeren achter ons naar roepen (in het zacht uitgedrukt) dat we vies waren en dat wat we deden niet hoorde. Ik draaide me niet om want het maakt me niet veel uit, al het was wel beschamend omdat er natuurlijk meerdere mensen op straat liepen.
Verder op de avond keken mensen ons alleen een beetje vies aan toen ik z'n hand vastpakte bij de bioscoop.

De klacht lijkt me wel duidelijk.

Wat ik me wel afvroeg is waarom homofobie nog bestaat?
Ik kan er immers niks aan doen dat ik op mannen val, want als ik dat kon veranderen had ik dat al lang gedaan. Het maakt mijn leven ook alleen maar moeilijker.
Mensen zeggen ook wel eens dat het onnatuurlijk is, maar mensen zijn niet de enige dieren die het doen en daarbij zijn 90% van de dingen die een modern mens doet op een dag onnatuurlijk.
Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook (al was me dat eigenlijk alleen maar aangepraat), dit is echter een beetje raar want heel veel mannen vinden twee vrouwen die zoenen juist wel lekker. :')
Op religieus gebied snap ik de haat door mensen, maar god zelf haat niemand. Ik ben zelf ook christenlijk.

Ik wilde graag jullie meningen hierover weten, en als jullie er tegen zijn wil ik heel graag weten waarom.
De stem van de toekomst.
pi_167839889
ik groet homofielen op straat altijd wel vriendelijk maar ben wel geneigd om als het om erotiek gaat het snel weg te zappen op internet en tv
  maandag 2 januari 2017 @ 21:16:28 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167840041
Ik had daar vroeger ook een andere, aangeprate, mening over maar laten we wel wezen. Het valt voor niemand mee om een beetje gelukkig het leven door te komen. Iedereen vindt genoeg ellende op z'n pad. Wie ben ik dan om commentaar te hebben op het geluk van anderen.
Wees wie je bent kerel. Het leven is te kort om jouw geluk door anderen te laten verstieren.
pi_167840203
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef possetje het volgende:
ik groet homofielen op straat altijd wel vriendelijk maar ben wel geneigd om als het om erotiek gaat het snel weg te zappen op internet en tv
Homofoob
pi_167840220
Tja, heel cru gezegd. Ik denk dat het in de kern biologisch gedrag is. Het is haantjesgedrag zodat ze hun mannelijkheid bewijzen. Een vruchtbare mannelijke man geeft de beste genen door als je het gedrag puur biologisch ziet.

De meeste mensen zijn wat beschaafder en intelligenter en weten dat je geaardheid niet iets is waarvoor je hebt gekozen. En het is ook iets waarmee je iemand anders niet mee benadeelt, dus ze vinden en gunnen jou dat je net zoveel geluk verdient als heteroseksuele mensen. Maar als de beschaving, intellect en empathie er niet is, krijg je dat primitieve haantjesgedrag.

Ik zou er gewoon boven blijven staan.
pi_167840233
Ik had vroeger in mijn basisschoolklas een homofiele Jacco zitten.. Ben ik later nog een keer tegengekomen in een Skihutachtige toko, en een berichtje in de krant dat 'ie was neergestoken in West, of zo.. Boeiend..
pi_167840507
quote:
Ik begrijp je reactie volkomen. Dat is ook de reden dat ik in het openbaar over het algemeen geen andere mannen kus.
De stem van de toekomst.
  maandag 2 januari 2017 @ 21:37:08 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_167841016
Geloof en opvoeding.
En de homofobie is flink toegenomen dankzij onze walgelijke cultuurverrijkers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_167841481
"Waarom bestaat homofobie?"

Omdat er homo's zijn!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_167841557
miss zelf onzeker over eigen identiteit of gedreven door haat of.. indoctrinatie..
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_167845297
Homofobie bestaat om een aantal redenen:

- Mensen zijn slecht geïnformeerd / beschikken niet over voldoende kennis. Hele volksstammen denken bijvoorbeeld nog steeds dat geaardheid een keuze is. Of ze vinden het volstrekt normaal dat homo's hun hele leven hun geaardheid gaan onderdrukken.
- Als je een onzeker jochie bent, is het gemakkelijker om je af te zetten tegen homo's dan om normaal te doen. Voor je het weet word je zelf voor homo aangezien. En dat moet je natuurlijk niet willen.
- Religie. Mensen krijgen van kinds af aan met de paplepel ingegoten dat homoseksualiteit een zonde is - of nog erger. In dergelijke milieus zie je homoseksuele jongeren regelmatig zelfmoord plegen, omdat ze geen kant op kunnen met hun gevoelens. Dankzij religie is hun leven een hel.
- Het is gemakkelijker om dat wat anders is te haten dan het te omarmen. Veel mensen benadrukken graag de verschillen tussen hetero- en homoseksualiteit of ze duwen het laatstgenoemde in hetzelfde rijtje als pedofilie. Dat terwijl de overeenkomsten tussen hetero- en homoseksualiteit veel groter zijn - en beiden hebben ze even veel met pedofilie te maken; namelijk niks.
- Homofobie is maatschappelijk gezien nog veel te geaccepteerd. Het barst nog van de vooroordelen (aids etc.) en "homo" is een scheldwoord. Er wordt veel te weinig op gecorrigeerd.
pi_167845884
Waarschijnlijk latente homoseksuele gevoelens waar men geen raad mee weet of een gebrek aan belangrijkere zaken om je druk over te maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167846972
veel mensen zien homoseksualiteit nog altijd als iets dat ze 'accepteren', maar liever niet mee geconfronteerd worden
  maandag 2 januari 2017 @ 23:44:23 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167847124
quote:
Woon je buiten de Randstad? Anders kan ik het me niet voorstellen dat je überhaupt mensen op straat groet. 8)7
pi_167847504
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 23:38 schreef Trollscience het volgende:
veel mensen zien homoseksualiteit nog altijd als iets dat ze 'accepteren', maar liever niet mee geconfronteerd worden
Dit is wel zo. Is iemand homo, oh joh geen probleem. Is je zoon homo, holy shit.
pi_167847726
Mensen zijn gewoon onzeker. Ik word hier om de haverklap op mijn seksuele geaardheid benadrukt, meestal als het er niet toe doet. Vinden ze stoer of zo. Lekker negeren, betekent meestal dat ze geen poot meer hebben om op te staan. :O
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167847914
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:17 schreef Rezania het volgende:
Mensen zijn gewoon onzeker. Ik word hier om de haverklap op mijn seksuele geaardheid benadrukt, meestal als het er niet toe doet. Vinden ze stoer of zo. Lekker negeren, betekent meestal dat ze geen poot meer hebben om op te staan. :O
Ga slapen, Lesbeau..
pi_167847932
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:31 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ga slapen, Lesbeau..
Ga je moeder pesten, mafkees.
pi_167847988
quote:
Nou ja, het blijft toch een vreemd verschijnsel voor een 100% hetero.

Kijk jij moet natuurlijk zelf weten wat je in je kont stopt of waar je je piemel in stopt. Mits dat over wederzijds instemmende volwassenen gaat. En ik vind je er ook echt niet minder om maar...ff serieus :') Ik snap werkelijk niet dat je zo'n hard hoekig harig mannenlichaam prefereert boven een vrouwenlichaam.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167848002
quote:
Als iemand dat benadrukken deed was het deze user, terwijl hij zelf ook homo is. Heel onsympathiek, zat iedereen te beledigen op het forum. Ik heb meerdere mensen gespot op FOK! die een beetje vreemd zijn, maar deze stak er met kop en schouders bovenuit.
pi_167848020
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kijk jij moet natuurlijk zelf weten wat je in je kont stopt of waar je je piemel in stopt. Mits dat over wederzijds instemmende volwassenen gaat. En ik vind je er ook echt niet minder om maar...ff serieus :') Ik snap werkelijk niet dat je zo'n hard hoekig harig mannenlichaam prefereert boven een vrouwenlichaam.
Je hoeft de seks ook niet te zien. Ik hoef ook geen naakte vrouwen te zien als het even kan. Ik heb het over mensen die gelijk reageren met 'Homo!' als ik zeg dat ik een vriend heb of met 'Maar jij bent gay.' aan komen zetten als ze een discussie aan het verliezen zijn. Gewoon onzeker gedrag, het beandrukken van iemand anders seksuele geaardheid.
pi_167848039
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het overgrote merendeel van de vrouwen prefereren een ''hard hoekig harig mannenlichaam'' boven een vrouwenlichaam. Dat sommige mannen dat ook doen is toch niet zo raar?
De stem van de toekomst.
pi_167848045
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je hoeft de seks ook niet te zien. Ik hoef ook geen naakte vrouwen te zien als het even kan. Ik heb het over mensen die gelijk reageren met 'Homo!' als ik zeg dat ik een vriend heb of met 'Maar jij bent gay.' aan komen zetten als ze een discussie aan het verliezen zijn. Gewoon onzeker gedrag, het beandrukken van iemand anders seksuele geaardheid.
Dat klopt.
pi_167848107
quote:
2s.gif

Je zou de vraag ook om kunnen vragen: waarom zou het niet meer moeten bestaan?

quote:
Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook (al was me dat eigenlijk alleen maar aangepraat)
Ik denk persoonlijk dat dit het grootste deel verklaart. Mensen praten die afkeer/haat elkaar grotendeels aan.

Het wordt er met de paplepel ingegoten zeg maar. Ouders leren het hun kinderen, kinderen leren het elkaar, pubers versterken dat onderling weer, en zo blijft zoiets in stand. Ouders hebben het ook weer van hun ouders etc. Het wordt van generatie op generatie doorgegeven, het houdt zichzelf op die manier in stand.

Homoseksualiteit is wat dat betreft een bijzonder kwetsbaar iets, omdat het de kern van mannelijkheid raakt; het vormt er als het ware de tegenpool van. Tegenover heel stoer en mannelijk zijn staat 'mietje' zijn, oftewel homo. Dat is het moeilijke van homoseksualiteit.
pi_167848118
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Het overgrote merendeel van de vrouwen prefereren een ''hard hoekig harig mannenlichaam'' boven een vrouwenlichaam. Dat sommige mannen dat ook doen is toch niet zo raar?
Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.

Kijk haar bijvoorbeeld. Haar blik, haar pose

Godver wat lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je daar geen seks me wilt.
pi_167848141
Omdat overdreven nichterig zijn irritant is. Jij en je vriend misschien niet maar op tv zie je het genoeg.

Veder moet je lekker zelf weten wie je neukt enzo zolang je niemand lastig valt.
pi_167848162
Homohaat en geweld komt voornamelijk uit islamitische hoek.
pi_167848185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.

[ afbeelding ]

Ziet er leuk uit, maar ik krijg het er niet warm van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Omdat overdreven nichterig zijn irritant is. Jij en je vriend misschien niet maar op tv zie je het genoeg.

Veder moet je lekker zelf weten wie je neukt enzo zolang je niemand lastig valt.
Ik snap wel wat je bedoelt.
Ik vind het ook niet aantrekkelijk en vaak zelfs irritant, maar iedereen moet zich gewoon zo gedragen dat ze zich er fijn bij voelen denk ik.
De stem van de toekomst.
pi_167848186
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja, homo's zijn zo enorm welkom bij conservatieve christenen. :')
pi_167848212
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk eerder jongeren die stoer willen doen.
De stem van de toekomst.
pi_167848215
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ons hele bewustzijn, en al z'n impulsen, instincten en ga zo maar door, ligt vast in de hersenen. Als het daar net even anders zit, kun je zomaar andere dingen prefereren. Ook jouw voorkeuren zijn het resultaat van hoe de bedrading in je hersenen is. Dat de jouwe in dit geval met de meerderheid van de mensheid overeenstemt doet daar niets aan af. :)
pi_167848221
he ts echt lame dat je zulke trieste reacties krijgt :') (op straat)

gvd zeg

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 01:25:40 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 01:09:48 #33
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167848260
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:02 schreef Jaccoo het volgende:
Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook
Je beantwoordt je eigen vragen...
pi_167848274
Waarom is het vies eigenlijk moet je je afvragen. Daar vloeit blijkbaar die homofobie deels uit voort. Is uiteindelijk gewoon iets tussen twee volwassenen, zou niemand wat moeten boeien.
pi_167848323
homoseksuelen zitten nog midden in hun emancipatie. al die nederlandse mongolen die cringy voor homo's opkomen sinds moslimextremisme een ding werd, daar heb je niks aan hoor.

de meeste mensen hebben homoseksuelen nog helemaal niet geaccepteerd. kijk hoe diepgeworteld en breed geaccepteerd het is om een term als "gay" te gebruiken voor nichterig/flikkerig/mietierig? tot in hollywood toe.
pi_167848349
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten wel met hun gore poten van m'n af blijven!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167848359
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten wel met hun gore poten van m'n af blijven!
Dit hoor ik echt vaak... Maar niemand die ik ken is daadwerkelijk ongewild door een aangeraakt. Deel je ervaring als dat wel bij jou is gebeurd.
De stem van de toekomst.
pi_167848363
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:27 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Dit hoor ik echt vaak... Maar niemand die ik ken is daadwerkelijk ongewild door een aangeraakt. Deel je ervaring als dat wel bij jou is gebeurd.
ik vind het wel soort van vleiend.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167848365
quote:

[..]

quote:

[..]

[ afbeelding ]

Want alle mannen hebben een hard, harig, hoekig lichaam. En alle vrouwen zijn zacht en teder en haarloos. :') Daarnaast, als je heel klinisch naar een mannen- of een vrouwenlichaam kijkt, zonder alle fantasieën die je associeert met seksualiteit is het allemaal net zo smerig.
pi_167848370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja toch...

Smaak hebben ze vaak wel. :D Dus als ze je dan een lekker ding vinden, mag je er vaak wel vanuit gaan dat je er ook wel goed uit ziet dan.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 02:00:08 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167848446
De theorie is dat homo-zijn best oké is, als je de actieve persoon bent en niet de passieve. Neuken is oké voor mannen (of het nu geiten, vrouwen of andere mannen zijn), geneukt worden niet, dat is alleen voor vrouwen en kinderen.
Zolang vrouwen niet als gelijkwaardig worden gezien, zullen mannen die de passieve (dus vrouwelijke) rol aannemen ook niet als gelijkwaardig worden gezien. Bovendien is voor hetero's het zien van een man in de passieve rol beangstigend: ben je nog wel een echte man als je niet de actieve rol hebt?
Omdat vrouwen toch al als minderwaardig worden gezien, hebben mensen minder moeite met lesbiënnes. Behalve als het zo'n butch is die duidelijk de actieve (dus mannelijke) rol opeist, dat is beangstigend voor mannen, een vrouw die hun plaats in de pikorde wil innemen.

Kortom: gewoon pure angst. Bang zijn dat je sociale positie wordt aangetast door mannen die anders zijn en bang je identiteit te verliezen als je een passieve rol krijgt.
pi_167848475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:00 schreef Lunatiek het volgende:
De theorie is dat homo-zijn best oké is, als je de actieve persoon bent en niet de passieve. Neuken is oké voor mannen (of het nu geiten, vrouwen of andere mannen zijn), geneukt worden niet, dat is alleen voor vrouwen en kinderen.
Zolang vrouwen niet als gelijkwaardig worden gezien, zullen mannen die de passieve (dus vrouwelijke) rol aannemen ook niet als gelijkwaardig worden gezien. Bovendien is voor hetero's het zien van een man in de passieve rol beangstigend: ben je nog wel een echte man als je niet de actieve rol hebt?
Omdat vrouwen toch al als minderwaardig worden gezien, hebben mensen minder moeite met lesbiënnes. Behalve als het zo'n butch is die duidelijk de actieve (dus mannelijke) rol opeist, dat is beangstigend voor mannen, een vrouw die hun plaats in de pikorde wil innemen.

Kortom: gewoon pure angst. Bang zijn dat je sociale positie wordt aangetast door mannen die anders zijn en bang je identiteit te verliezen als je een passieve rol krijgt.
Geneukt worden is voor vrouwen en kinderen?...
De stem van de toekomst.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 03:22:11 #43
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167848538
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:17 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Geneukt worden is voor vrouwen en kinderen?...
Ja, onvolwassen puberjongens, bij de Grieken was pederastie doodnormaal. Schijnt bij sommige volkeren nog steeds voor te komen. Zie Wikipedia.
Als die jongens nog geen man zijn is het geen echte homoseksualiteit is vermoedelijk de redenatie, dus hoef je dan niet homofoob te zijn.
pi_167848681
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:28 schreef Trollscience het volgende:

[..]

[..]

Want alle mannen hebben een hard, harig, hoekig lichaam. En alle vrouwen zijn zacht en teder en haarloos. :') Daarnaast, als je heel klinisch naar een mannen- of een vrouwenlichaam kijkt, zonder alle fantasieën die je associeert met seksualiteit is het allemaal net zo smerig.
Ahh daar is captain obvious!

Wat wil je nou zeggen? Vrouwen die niet zacht en teder en haarloos zijn worden over het algemeen ook minder aantrekkelijk gevonden en verwijfde mannen doen het niet goed bij de vrouwen. Dat niet alle vrouwen er hetzelfde uitzien lijkt me evident, daar heb je geen hogere wiskunde voor nodig.

En hoe lekker je de andere persoon vind bepaalt voor een groot gedeelte ook hoe smerig je iets vind.
pi_167850255
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 06:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ahh daar is captain obvious!

Wat wil je nou zeggen? Vrouwen die niet zacht en teder en haarloos zijn worden over het algemeen ook minder aantrekkelijk gevonden en verwijfde mannen doen het niet goed bij de vrouwen. Dat niet alle vrouwen er hetzelfde uitzien lijkt me evident, daar heb je geen hogere wiskunde voor nodig.

En hoe lekker je de andere persoon vind bepaalt voor een groot gedeelte ook hoe smerig je iets vind.
Ja joh, het gaat niet om wat vrouwen aantrekkelijk vinden in een man maar om wat homo's aantrekkelijk vinden. Daar had je het toch over?

Mijn punt is dat je doet alsof alle homo's even flink willen worden uitgewoond door een typetje Jason Statham terwijl er genoeg homo's zijn die vallen op jongens met een vrouwelijker lichaam. Je stelt een tweedeling voor: OF een sexy, zachte, tedere vrouw OF een sexy, sterke, ruige man, die in werkelijkheid niet bestaat.
pi_167850601
De overdreven nichterigheid die je op tv ziet vind ik walgelijk, maar gewoon mensen op straat die hand in hand lopen vind ik prima, dat moet gewoon kunnen.
Over het seksuele gedeelte wil ik niet eens nadenken, heb ptts van een bepaalde gebeurtenis in mijn leven
pi_167851113
Mij maakt het geen fuck uit wat je bent, zal mij een worst wezen.

Wel zie ik bij veel mensen een afkeer tegen homo's, omdat ze heel hard schreeuwen dat ze hetzelfde zijn als hetero's, maar vervolgens wel constant eigen bewegingen hebben, eigen feesten etc.
Niet dat ik bovenstaande deel, maar dat zie ik bij anderen. Er is best wat voor te zeggen.

Objectief bekeken, is een homo/lesbo totaal niet anders dan wie dan ook. Oke, ze houden van hetzelfde geslacht. Dat maakt in mijn optiek verder weinig verschil, en het hoort ook niet eens mijn zaak te zijn.
pi_167851218
Je moet gewoon naar technofeesten gaan. Daar sta ik de hele nacht midden op de dansvloer met m'n vriend te zoenen en geen haan die ernaar kraait, want iedereen daar is lievv.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:58:07 #49
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167851243
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:16 schreef the-eye het volgende:
Ik had daar vroeger ook een andere, aangeprate, mening over maar laten we wel wezen. Het valt voor niemand mee om een beetje gelukkig het leven door te komen. Iedereen vindt genoeg ellende op z'n pad. Wie ben ik dan om commentaar te hebben op het geluk van anderen.
Wees wie je bent kerel. Het leven is te kort om jouw geluk door anderen te laten verstieren.
Mooi gezegd ouwe ^O^
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_167851290
Omdat mensen bestaan, kort gezegd.
En religie.
pi_167851371
Overigens TS, heb ik in Nederland nog nooit van m'n leven meegemaakt dat iemand met wie je praat erop tegen is. Volgens mij bestaat dat ook zo goed als niet, buiten buitenlanders uit moslimlanden om. Wanneer gasten dergelijke dingen naar je roepen is dat waarschijnlijk puur een dom ondoordacht onderling lolletje om zich samen even stoer en 'mannelijk' te voelen, zonder dat die mensen er echt op tegen zouden zijn als een vriend van hen ineens homo blijkt.
pi_167851479
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Paar weken geleden werd ik in een club door een homo benaderd die mij wel duidelijk zag zitten. Was ook wel een rare situatie: voelde me wel enigszins gevleid denk ik, maar was een beetje ongemakkelijk om duidelijk te maken dat ik op vrouwen val. Had dan ook wel de nodige drugs op, liet ook twee schone Tsjechische uit hun slipje druipen door alleen maar oogcontact te maken (dat gebeurt voor de duidelijkheid ook niet als ik nuchter ben)

Voor de homo's onder ons: is het niet super moeilijk om bij een normaal avondje uit (niet in een gaybar dus) om af te stappen op een gast waarvan je niet zeker weet of ie ook gay is? :P
Feyenoord Rotterdam
pi_167851490
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Je moet gewoon naar technofeesten gaan. Daar sta ik de hele nacht midden op de dansvloer met m'n vriend te zoenen en geen haan die ernaar kraait, want iedereen daar is lievv.
Hah, totdat je mensen tegenkomt die alcohol en sos ophebben :')
pi_167851612
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:58 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ja joh, het gaat niet om wat vrouwen aantrekkelijk vinden in een man maar om wat homo's aantrekkelijk vinden. Daar had je het toch over?

Mijn punt is dat je doet alsof alle homo's even flink willen worden uitgewoond door een typetje Jason Statham terwijl er genoeg homo's zijn die vallen op jongens met een vrouwelijker lichaam. Je stelt een tweedeling voor: OF een sexy, zachte, tedere vrouw OF een sexy, sterke, ruige man, die in werkelijkheid niet bestaat.
Het spijt me dat niet alle lichaamstypen minutieus beschreven heb en ben blijven hangen in een veralgemenisering van het mannelijk en vrouwelijk lichaam waardoor je het door je autisme niet meer begreep.
pi_167851635
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Want daarvan lopen er niet zoveel op een technofeestje....
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:57:40 #56
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167852426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:00 schreef LurkJeRot het volgende:
Omdat mensen bestaan, kort gezegd.
En religie.
Religie heeft er niet echt veel mee te maken. Die reguleren de homohaat, maar zijn er niet per definitie de oorzaak van.

Denk bijvoorbeeld aan het "onvermogen/onwil" van homo's om soldaten te produceren, waarmee een oorlog gewonnen moet worden.
pi_167852866
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Paar weken geleden werd ik in een club door een homo benaderd die mij wel duidelijk zag zitten. Was ook wel een rare situatie: voelde me wel enigszins gevleid denk ik, maar was een beetje ongemakkelijk om duidelijk te maken dat ik op vrouwen val. Had dan ook wel de nodige drugs op, liet ook twee schone Tsjechische uit hun slipje druipen door alleen maar oogcontact te maken (dat gebeurt voor de duidelijkheid ook niet als ik nuchter ben)

Voor de homo's onder ons: is het niet super moeilijk om bij een normaal avondje uit (niet in een gaybar dus) om af te stappen op een gast waarvan je niet zeker weet of ie ook gay is? :P
Erop afstappen is makkelijk, maar erachter komen of 'ie het ook is is wel echt heel moeilijk en ongemakkelijk. Uiteindelijk vraag je daar meestal maar niet eens naar.
pi_167852892
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Die zijn er eigenlijk (zo goed als) niet op de technofeesten waar ik heen ga. Gewoon iedereen x, 4f etc.
pi_167852916
quote:

[..]

De mensen die dit zeggen zijn vaak mensen die je hoogstens met een stok zou willen raken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 12:25:40 ]
pi_167853000
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:25 schreef Paxcon het volgende:

[..]

De mensen die dit zeggen zijn vaak mensen die je hoogstens met een stok zou willen raken

"Ze motte wel met hun poten van me mooie lichaam afblijven ja!!"
pi_167853001
Ik ken werkelijk geen één (openlijke/stiekeme) homo die geen poging gedaan heeft mij te versieren, dat is nogal eens vervelend, je kunt je daar erg ongemakkelijk door voelen kan ik je vertellen, maar wat ze bij en met elkaar doen heb ik verder niets op tegen.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_167853220
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die zijn er eigenlijk (zo goed als) niet op de technofeesten waar ik heen ga. Gewoon iedereen x, 4f etc.
Oh dat is wel chill, hier in de omgeving helaas wel vaker, mensen gaan ook wel eens met elkaar vechten of ruzie maken midden op de dansvloer :')
pi_167853268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:39 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Oh dat is wel chill, hier in de omgeving helaas wel vaker, mensen gaan ook wel eens met elkaar vechten of ruzie maken midden op de dansvloer :')
Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gezien als frequente bezoeker. Is dat wellicht niet meer op de hardstyle-feesten dan?
pi_167853279
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gezien als frequente bezoeker. Is dat wellicht niet meer op de hardstyle-feesten dan?
Hardstyle :') Zijn wel meestal illegale feestjes trouwens, dat zal ook wel een factor zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 12:43:00 ]
pi_167853341
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:42 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Hardstyle :') Zijn wel meestal illegale feestjes trouwens, dat zal ook wel een factor zijn.
Ah, ja oke. Ik bezoek de wat meer beschaafde en toegankelijke raves I guess. :P
pi_167853419
quote:
Ben jij ook van de herenliefde dan?
Nou ja ieder z'n smaak.
De een wil meisjesbillen dan andere harige mannenbillen.
De een houdt van spruitjes de ander van malse rosbief.
5 Ferrari's op videoband!
pi_167853459
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Ze motte wel met hun poten van me mooie lichaam afblijven ja!!"
Vies baardje wel.

+1 voor de ringen
pi_167853776
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit gedurfd, ben altijd bang dat ik degene beledig als ze niet homo blijken te zijn.
Daarom gebruik ik gewoon grindr, dan heb je tenminste zekerheid. ^O^
De stem van de toekomst.
pi_167854056
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah, ja oke. Ik bezoek de wat meer beschaafde en toegankelijke raves I guess. :P
Relatief beschaafd bedoel je zeker? :P
pi_167854212
Even terugkomend op het onderwerp. Ik heb er zelf nog nooit mee te maken gehad. Ook omdat ik het niet van de daken schreeuw. Sommige mensen hebben het aan mij gevraagd dus ik maar toegeven. Nooit problemen mee gehad.
Hoewel ik wel denk dat religie een aanzienlijke rol speelt, zie alleen al het geweld tegen (vermeende) homo's in azc's. Christenen die zeggen dat het huwelijk alleen voor een man en een vrouw is en de rest onrein helpt ook niet echt mee hoewel dat steeds minder voorkomt.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:21:23 #71
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_167854345
Snap sowieso niet dat mensen zich druk maken om wat anderen tussen de lakens uitspoken.

Het is minder prettig om 2 mannen in het openbaar te zien zoenen. Maarja om daar nou boos over te worden.

Je hoort steeds vaker dat gelovigen hun frustraties botvieren op homo's. Stiekem hoop ik dat de mensen die deze delicten plegen eens flink in hun reet worden geneukt. Dit maakt ze een schande voor de familie. Perfect!

Het laat mij tevens terugdenken aan een Nederlandse film waarin iemand homos beroofd/afperst. Daarna wordt hij zelf te grazen genomen. Spetters?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_167854469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Even terugkomend op het onderwerp. Ik heb er zelf nog nooit mee te maken gehad. Ook omdat ik het niet van de daken schreeuw. Sommige mensen hebben het aan mij gevraagd dus ik maar toegeven. Nooit problemen mee gehad.
Hoewel ik wel denk dat religie een aanzienlijke rol speelt, zie alleen al het geweld tegen (vermeende) homo's in azc's. Christenen die zeggen dat het huwelijk alleen voor een man en een vrouw is en de rest onrein helpt ook niet echt mee hoewel dat steeds minder voorkomt.
Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen maar heb je echt nooit in het openbaar de hand van een andere man vastgehouden of in het openbaar een andere man gekust?
De stem van de toekomst.
pi_167854514
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen maar heb je echt nooit in het openbaar de hand van een andere man vastgehouden of in het openbaar een andere man gekust?
Hand vastgehouden wel, knuffelen ook wel.
Zoenen niet.
pi_167854583
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hand vastgehouden wel, knuffelen ook wel.
Zoenen niet.
Waarom niet?
Ben je bang voor reacties of vind je dat het gewoon niet hoort in het openbaar?
De stem van de toekomst.
pi_167854685
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Naja, om eerlijk te zijn gebeurt het hand vasthouden alleen wanneer het wat rustiger op straat is. Eigenlijk vind ik het allemaal wel wat lastig hoor. Het zijn toch vooral de reacties die je eventueel kunt krijgen.
Ergens zit het mij wel dwars. Ik wil gewoon met een leuke jongen hand in hand kunnen lopen zonder zorgen. Ik moet mij er eigenlijk even overheen zetten :/

Ben je al bekend met ons praatclubje? :)
pi_167855147
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Naja, om eerlijk te zijn gebeurt het hand vasthouden alleen wanneer het wat rustiger op straat is. Eigenlijk vind ik het allemaal wel wat lastig hoor. Het zijn toch vooral de reacties die je eventueel kunt krijgen.
Ergens zit het mij wel dwars. Ik wil gewoon met een leuke jongen hand in hand kunnen lopen zonder zorgen. Ik moet mij er eigenlijk even overheen zetten :/

Ben je al bekend met ons praatclubje? :)
Ik snap wat je bedoelt, ik ben pas 1,5 maand er achter dat ik homo ben en ben toen bijna direct uit de kast gekomen.
Ik had niet gedacht dat sommige mensen er op straat nog steeds zo raar van opkijken. De hand vastpakken van een andere jongen moet tegenwoordig gewoon kunnen.

En nee daar was ik niet bekend mee, maar ik ga er nu zeker wel eens wat in posten :P
De stem van de toekomst.
pi_167855178
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heerlijk piraten mokkel.
Met wie spreek ik ??
pi_167856387
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Hand in hand op straat doe ik ook niet, zelfs niet in Amsterdam. Wil het wel graag, maar je voelt je dan gewoon niet meer lekker doordat je aan alle kanten nagestaard wordt en je zit te wachten op de reacties. Op de stations geven m'n vriend en ik elkaar meestal ook geen kus, omdat ik niet wil dat iemand die dat ziet hem aanpakt vlak nadat ik hem achtergelaten heb.

In vergelijking met de rest is er bijna geen land zo goed voor homo's als Nederland (wellicht Spanje), maar daarmee is alles ook wel weer gezegd, want het is alsnog wel een beetje verstoppertje spelen. In de wijk van m'n ouders in deze week ook een jongen uit huis gezet nadat hij op z'n 22e uit de kast kwam. Witte christelijke ouders.
pi_167856828
Waarschijnlijk heeft dat ook heel veel te maken met de homo's uit de showbizz die zich overdreven en expressief laten zien. De Gayparade bijvoorbeeld.. als het dan allemaal zo normaal moet worden gevonden, waarom je dan op een 'speciale' dag zo tonen? Dan roep je het over die hele groep, daar waar 95% ook niet wilt dat er zo'n evenement moet worden gehouden, de dupe van wordt door een beeld wat er van deze mensen wordt gevormd.
pi_167858248
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:57 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, ik ben pas 1,5 maand er achter dat ik homo ben en ben toen bijna direct uit de kast gekomen.
Ik had niet gedacht dat sommige mensen er op straat nog steeds zo raar van opkijken. De hand vastpakken van een andere jongen moet tegenwoordig gewoon kunnen.

En nee daar was ik niet bekend mee, maar ik ga er nu zeker wel eens wat in posten :P
Oh, dat doe je best snel. Goed bezig!!
Mja, wat moet kunnen en de werkelijkheid staan helaas een eindje uit elkaar. Religie en kleine pikkies doen dat :{
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hand in hand op straat doe ik ook niet, zelfs niet in Amsterdam. Wil het wel graag, maar je voelt je dan gewoon niet meer lekker doordat je aan alle kanten nagestaard wordt en je zit te wachten op de reacties. Op de stations geven m'n vriend en ik elkaar meestal ook geen kus, omdat ik niet wil dat iemand die dat ziet hem aanpakt vlak nadat ik hem achtergelaten heb.

In vergelijking met de rest is er bijna geen land zo goed voor homo's als Nederland (wellicht Spanje), maar daarmee is alles ook wel weer gezegd, want het is alsnog wel een beetje verstoppertje spelen. In de wijk van m'n ouders in deze week ook een jongen uit huis gezet nadat hij op z'n 22e uit de kast kwam. Witte christelijke ouders.
Dat is wel erg jammer om te lezen dat jij je niet op je gemak voelt om hand in hand te lopen ;(
Ik snap het wel, ik heb het zelf ook.
Over christelijke ouders gesproken. Ik ken een geval uit mijn omgeving waar een moeder bijna geëxcommuniceerd uit de kerkgemeenschap omdat zijn zoon gay was. Religie en seksualiteit is altijd al een moeilijke combinatie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat ook heel veel te maken met de homo's uit de showbizz die zich overdreven en expressief laten zien. De Gayparade bijvoorbeeld.. als het dan allemaal zo normaal moet worden gevonden, waarom je dan op een 'speciale' dag zo tonen? Dan roep je het over die hele groep, daar waar 95% ook niet wilt dat er zo'n evenement moet worden gehouden, de dupe van wordt door een beeld wat er van deze mensen wordt gevormd.
In de media zie je steeds vaker de extremen. SJW'ers, anti-zwarte piet, pro zwarte piet, extreemlinks, extreemrechts, antifa. Over het algemeen kansloze figuren allemaal :')
pi_167858295
quote:
Een aantal dagen geleden was ik in de stad met een jongen die ik leuk vind....
Hah gayy
pi_167858387
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Harige mannen bah,

Geef mij maar een lekkere gladde en geheel geharste vent ipv zo'n harige aap.
Maar een vrouw op zijn tijd is ook niets mis mee.

Omdat zowel mannen als vrouwen (voor mij althans) wel wat hebben vind ik sowieso moeilijk voor te stellen dat iemand op uitsluitend mannen of vrouwen valt maar dat terzijde.

Ik denk dat homofobie hoofdzakelijk gevoed wordt door religie en bekrompenheid.

Natuurlijk heb je die jochies die stoer willen doen tegenover hun vriendjes maar zelf niets tegen homo's hebben want owee als hun vriendjes er achter komen dat ze geen problemen hebben met homo's, dan lopen ze het risico om zelf als homo bestempeld te worden.

Of types die zelf homo/bi zijn en zichzelf nog niet hebben leren accepteren, ze vechten niet alleen tegen zichzelf, maar haten natuurlijk ook degenen die zich wel ongegeneerd durven uiten.

Maar de echte homohaters zijn 9 van de 10 keer relikneuzen of andere groeperingen met een misplaatst gevoel van superioriteit zoals Neo Nazis. (al moet ik toegeven dat die twee niet heel veel van elkaar verschillen)
pi_167858542
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:15 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Oh, dat doe je best snel. Goed bezig!!
Mja, wat moet kunnen en de werkelijkheid staan helaas een eindje uit elkaar. Religie en kleine pikkies doen dat :{

[..]

Dat is wel erg jammer om te lezen dat jij je niet op je gemak voelt om hand in hand te lopen ;(
Ik snap het wel, ik heb het zelf ook.
Over christelijke ouders gesproken. Ik ken een geval uit mijn omgeving waar een moeder bijna geëxcommuniceerd uit de kerkgemeenschap omdat zijn zoon gay was. Religie en seksualiteit is altijd al een moeilijke combinatie.

[..]

In de media zie je steeds vaker de extremen. SJW'ers, anti-zwarte piet, pro zwarte piet, extreemlinks, extreemrechts, antifa. Over het algemeen kansloze figuren allemaal :')
Daarom begrijp ik ook niet dat die groepen zich afzetten tegen mensen die, door die extremen, een afkeer krijgen in plaats van tegen die extremen die hun voor 'lul' zetten als ware. Aanspreken binnen dezelfde 'groep' helpt daarbij.
pi_167858565
Toevallig net een minuut geleden afscheid genomen van m'n vriend na de hele vakantie samen geweest te zijn en dat ging zonder kus of wat dan ook, want bus vol Groningse boeren.
pi_167858591
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Toevallig net een minuut geleden afscheid genomen van m'n vriend na de hele vakantie samen geweest te zijn en dat ging zonder kus of wat dan ook, want bus vol Groningse boeren.
;(
Als ze in Stad nou een parkeergarage voor trekkers zou hebben hoefden ze niet meer met de bus :')
pi_167858598
quote:
Ik kus mijn vriend altijd op het station.
pi_167858653
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik kus mijn vriend altijd op het station.
Ah, viezerik
pi_167858661
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ah, viezerik
Speciaal om sneeuwvlokjes zoals jij te doen walgen ja. Je lekker laten twijfelen aan je mannelijkheid. ;) :*
pi_167858737
quote:
Had ik eerlijk gezegd gewoon gedaan. Boeren gaan echt niet naar je schreeuwen of joelen. Als het bijvoorbeeld een groepje Marokkanen was zou ik het niet hebben gedaan... ;(
De stem van de toekomst.
pi_167858770
quote:
Die stink boeren doet niemand iets. :') Wat ben je toch een bangerik. :')
  dinsdag 3 januari 2017 @ 16:41:42 #91
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167858801
Hand in hand willen lopen met je vriend :') Elkaar per sé een kus moeten geven bij het weg gaan :')

Wat is daar nou weer zo erg aan? Aangeleerde onzin. 10.gif

Doe je allemaal maar binnenskamer, met de gordijnen dicht, verborgen voor het publieke oog gna gnaaaaa
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 3 januari 2017 @ 16:42:19 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167858814
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

kwijlmongolen aan de x op feesten :')

doet lekker thuis met je wijf op de bank ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167858846
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:42 schreef fathank het volgende:

[..]

kwijlmongolen aan de x op feesten :')

doet lekker thuis met je wijf op de bank ofzo
Superhot is dat :9
  dinsdag 3 januari 2017 @ 16:46:25 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167858916
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:43 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Superhot is dat :9
echt superhot ja van die mongolen die amper op hun poten kunnen staan en ondertussen met hun linkeroog in de rechterbroekzak kijken. Om vervolgens hun kluissleutel aan te zien voor sigaret en die proberen aan te steken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167858934
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef fathank het volgende:

[..]

echt superhot ja van die mongolen die amper op hun poten kunnen staan en ondertussen met hun linkeroog in de rechterbroekzak kijken. Om vervolgens hun kluissleutel aan te zien voor sigaret en die proberen aan te steken
_O- _O- _O-
Superleuk om te zien ja
pi_167859079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef Nerdslayer het volgende:

Not sure if serious...

[ Bericht 28% gewijzigd door Gibson88 op 04-01-2017 10:35:47 ]
De stem van de toekomst.
pi_167859081
quote:
Het is een nog steeds een druk bezocht en vrij populair evenement.
Evenementen hebben doorgaans uiteenlopende thema's en/of doelgroepen en nee, niet iedereen hoeft in een keurslijf gepropt te worden en zich als eenheidsworst te gedragen. Als allerlei subculturen hun eigen feestjes mogen hebben, als er talloze thema feestjes zijn, waarom LBGT's dan niet?

Ik heb ook niets met harige kerels die in een leren string op een boot dansen, maar als ze ervan genieten om eens een dagje gek te doen moet dat kunnen lijkt mij. Ze doen er immers niemand kwaad mee.

Dat onzekere wannabe alpha mannetjes uit een macho cultuur zich daaraan storen is hun probleem. Dat iemand het maar raar vind kan. Maar als het gevoelens van haat en neiging tot geweld oproept ben je toch echt ziek in je hoofd en hoor je eigenlijk thuis in een gesticht.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 16:53:40 #98
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167859089
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef fathank het volgende:

[..]

_O- memories *;
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_167859160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hand in hand willen lopen met je vriend :') Elkaar per sé een kus moeten geven bij het weg gaan :')

Wat is daar nou weer zo erg aan? Aangeleerde onzin. [ afbeelding ]

Doe je allemaal maar binnenskamer, met de gordijnen dicht, verborgen voor het publieke oog gna gnaaaaa
Prima ik ben voor, als dit ook ingevoerd word voor idiote geloofsuitingen in het openbaar, want dat vind ik een heel stuk aanstootgevender dan twee zoenende mannen (of vrouwen).
|:( |:( |:(

Leven en laten leven.... schijnt voor sommige verrekte moeilijk te zijn.
Altijd de ziekelijk drang om voor anderen te bepalen wat wel en niet mag.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:05:30 #100
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167859326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:56 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Prima ik ben voor, als dit ook ingevoerd word voor idiote geloofsuitingen in het openbaar, want dat vind ik een heel stuk aanstootgevender dan twee zoenende mannen (of vrouwen).
|:( |:( |:(

Leven en laten leven.... schijnt voor sommige verrekte moeilijk te zijn.
Altijd de ziekelijk drang om voor anderen te bepalen wat wel en niet mag.
Je moet gewoon ook een beetje rekening houden met de grote meerderheid en hun smaak. Als je dat niet doet, ga je tegen dingen aanlopen want dat is vechten tegen de bierkaai.

Als je dan toch accepteert dat je homo bent, waarom er dan niet gewoon bij accepteren dat dat bestaan bepaalde beperkingen met zich mee brengt?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:09:23 #101
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167859411
Als homo kun je ook denken: 'oh, dit is dus mijn incarnatie!' en dan accepteer je alles wat daar bij hoort. In je volgende leven wordt je wel weer een keer hetero.
pi_167859507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Je moet gewoon ook een beetje rekening houden met de grote meerderheid en hun smaak. Als je dat niet doet, ga je tegen dingen aanlopen want dat is vechten tegen de bierkaai.

Als je dan toch accepteert dat je homo bent, waarom er dan niet gewoon bij accepteren dat dat bestaan bepaalde beperkingen met zich mee brengt?
De grote meerderheid heeft er geen problemen mee, maar het zijn kleine groepen die er wel problemen van maken. Dat ik accepteer dat ik homo ben betekent niet dat ik moet accepteren dat ik me anders moet gaan gedragen omdat sommige individuen er misschien een probleem mee hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als homo kun je ook denken: 'oh, dit is dus mijn incarnatie!' en dan accepteer je alles wat daar bij hoort. In je volgende leven wordt je wel weer een keer hetero.
Ik zou er geen probleem mee hebben om in m'n (mogelijke) volgende levens ook homo te zijn. Het is nu eenmaal wie ik ben.
De stem van de toekomst.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:17:16 #103
451005 Grems
Clown World
pi_167859566
quote:

[..]

Is gewoon een compliment, mannen die hier moeilijk over doen :')
pi_167859597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat? :')
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:20:18 #105
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167859617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:18 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Wat? :')
Alleen ware zieners snappen zo'n uitspraak. Jij niet. Kun je ook niets aan doen.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:24:37 #106
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167859700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:58 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Mooi gezegd ouwe ^O^
thx :)
pi_167859712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Alleen ware zieners snappen zo'n uitspraak. Jij niet. Kun je ook niets aan doen.
Naja, snap alleen niet waarom en man en een vrouw wel hand in hand over straat mogen lopen en twee mannen niet :')
Dat slaat toch nergens op? -O-
pi_167859727
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik ook niet. De eerste keer dat ik met een jongen hand in hand liep, kregen we binnen 10 seconden al een grote bek van een groepje jongeren die ineens de hoek om kwamen lopen.
In Nederland hand in hand lopen kan niet meer als je geen heterostel bent. Naja, het kan wel, maar het is niet veilig. Iemand in het openbaar een kus geven doe ik liever ook niet na wat vervelende ervaringen..

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:50 schreef Monopoly het volgende:
Mij maakt het geen fuck uit wat je bent, zal mij een worst wezen.

Wel zie ik bij veel mensen een afkeer tegen homo's, omdat ze heel hard schreeuwen dat ze hetzelfde zijn als hetero's, maar vervolgens wel constant eigen bewegingen hebben, eigen feesten etc.
Niet dat ik bovenstaande deel, maar dat zie ik bij anderen. Er is best wat voor te zeggen.
Op de gemiddelde homofeesten zijn hetero's ook gewoon welkom. Tja, als je in een normale kroeg moeilijk iemand aan de haak kan slaan, dan zijn gaybars wel een uitkomst.
Veel groepen hebben eigen feesten of dagen, wat is er anders aan de feesten van homo's?

quote:
Toen ik twee jaar terug bij de botenparade was, was er één boot met mannen in string. De gayparade heeft veel minder naakt dan het zomercarnaval in Rotterdam, maar omdat het bij het laatste vooral om vrouwen gaat, heeft niemand het erover.
pi_167859803
Geaardheid bestaat niet. Als je een prostaatmassage lekker vind, dan maakt het niet uit of het de vinger van een vrouw of een man is. Sexualiteit is een hoax. Alleen genot is doorslaggevend.

Laat je in je reet neuken door je oom of met een voorbindlul door je buurvrouw. Wat de fuck maakt het uit. Als jij het maar lekker vind!
pi_167860858
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:29 schreef LangeJan het volgende:
Geaardheid bestaat niet. Als je een prostaatmassage lekker vind, dan maakt het niet uit of het de vinger van een vrouw of een man is. Sexualiteit is een hoax. Alleen genot is doorslaggevend.

Laat je in je reet neuken door je oom of met een voorbindlul door je buurvrouw. Wat de fuck maakt het uit. Als jij het maar lekker vind!
Ik kan toch wel echt geil worden van het mannelijke lichaam maar van het vrouwelijke lichaam echt niet, hoe graag ik dat ook zou willen.
De stem van de toekomst.
pi_167861094
TS is jantheverthongen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167861130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:31 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Nu heb je nog tijd; bekeer je tot de Islam en bid tot Allah De Verhevene opdat hij jou geneest. Insh'allah wijst Allah jou het goede pad.
Homoseksualiteit valt niet te genezen, en het hoeft ook niet genezen te worden.

Je kunt de woorden van Allah ook anders opvatten, er zijn ook moslims die homoseksualiteit accepteren.
De stem van de toekomst.
pi_167861169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:35 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]
Not sure if troll :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Gibson88 op 04-01-2017 10:31:22 ]
pi_167861224
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:23 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Ik kan toch wel echt geil worden van het mannelijke lichaam maar van het vrouwelijke lichaam echt niet, hoe graag ik dat ook zou willen.
Kijk eens negerinnenporn, van een blanke krijg ik hem vaak ook niet omhoog. Geen tetten en reet :')
pi_167861296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:35 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 18 jaar van m'n leven geprobeerd om op vrouwen te vallen maar dat kan ik gewoon niet. 'T is niet normaal dat weet ik zelf ook wel, maar het is iets waar ik geen keuze over heb.

Het is trouwens bewezen dat homoseksualiteit niet te genezen is en dat gelovigen het alleen maar onderdrukken. Dan krijg je dus priesters die misdinaartjes aanranden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gibson88 op 04-01-2017 10:30:52 ]
De stem van de toekomst.
pi_167861306
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:43 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 18 jaar van m'n leven geprobeerd om op vrouwen te vallen maar dat kan ik gewoon niet. 'T is niet normaal dat weet ik zelf ook wel, maar het is iets waar ik geen keuze over heb.

Het is trouwens bewezen dat homoseksualiteit niet te genezen is en dat gelovigen het alleen maar onderdrukken. Dan krijg je dus priesters die misdinaartjes aanranden.
Niet serieus ingaan op dat getroll
pi_167861323
quote:

[..]

Nerdslayer is een troll, lekker negeren joh. Sowieso altijd kansloze discussies. Je bent hoe je bent, wees daar blij mee. ;)
pi_167861340
quote:

[..]

Je Usericon, vind je dat geen prima vrouwtje dan?
pi_167861370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je Usericon, vind je dat geen prima vrouwtje dan?
Leuke meid maar ik zou er geen seks mee willen ;)
De stem van de toekomst.
pi_167861437
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:47 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Leuke meid maar ik zou er geen seks mee willen ;)
Ik kan me echt niet voorstellen dat een man totaal geen gevoel kan hebben bij een vrouw :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167861596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:49 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik kan me echt niet voorstellen dat een man totaal geen gevoel kan hebben bij een vrouw :P
Draai het eens om. Jij hebt toch ook totaal geen gevoel bij een man en zou er toch ook geen seks mee willen hebben?
pi_167861736
Omdat er van die beperkt denkende mensen zijn die denken dat de primaire functie van een mens het krijgen van een kind is en dat niet lukt wanneer je homoseksueel bent en het dus allemaal wel heel onnatuurlijk moet zijn. Wat ze niet snappen is dat homoseksualiteit genetisch bepaald is en dus volkomen natuurlijk. Ik denk dat het altijd al normaal is geweest maar pas verkloot is toen de kerk en allerlei andere geloven zich er mee gingen bemoeien.

Ik had het gisteren ook al in een ander topic geschreven, maar ik snap ook niet dat er een moment moet zijn dat je uit de kast komt en je je seksuele geaardheid moet verantwoorden naar anderen toe. Homofobie is onwetendheid of onzekerheid. Als je gelukkig bent met jezelf ga je je niet bemoeien met het geluk van een ander. Een maat van mij is nooit uit de kast gekomen, maar kwam op een verjaardag gewoon binnenlopen met zijn vriend, vond dat wel mooi. Kan mij het schelen of hij zijn lul steekt in een wijf of een gast. :')
pi_167861812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:49 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik kan me dat ook niet voorstellen. Niet alleen omdat vrouwen zo mooi en teer en elegant kunnen zijn. Maar ook omdat ze borsten en een kut hebben. En dat blijft toch interessant vooral omdat je dat zelf niet hebt. Het is altijd weer een feestje als een vrouw haar kleren voor je uittrekt.

Vrouwen kunnen dan weer wel ontzettend zeiken en moeilijk doen over allerlei dingen, dat is wel weer jammer.
pi_167861864
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nerdslayer is een troll, lekker negeren joh. Sowieso altijd kansloze discussies. Je bent hoe je bent, wees daar blij mee. ;)
Het vervelende is dat de meeste van zulke users die vaak troll worden genoemd, helemaal geen troll zijn. Het zijn gewoon conservatief-gelovigen (moslims en soms ook christenen) met een FOK!-account. Conservatievelingen die hun zieke religieuze moraal willen opdringen als de enig juiste handelswijze.

Wat mij altijd weer verbaast, is hoe vaak homo's voor dergelijke figuren in de bres blijven springen.
pi_167862012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:01 schreef Bananenpap het volgende:
Omdat er van die beperkt denkende mensen zijn die denken dat de primaire functie van een mens het krijgen van een kind is en dat niet lukt wanneer je homoseksueel bent en het dus allemaal wel heel onnatuurlijk moet zijn. Wat ze niet snappen is dat homoseksualiteit genetisch bepaald is en dus volkomen natuurlijk. Ik denk dat het altijd al normaal is geweest maar pas verkloot is toen de kerk en allerlei andere geloven zich er mee gingen bemoeien.

Ik had het gisteren ook al in een ander topic geschreven, maar ik snap ook niet dat er een moment moet zijn dat je uit de kast komt en je je seksuele geaardheid moet verantwoorden naar anderen toe. Homofobie is onwetendheid of onzekerheid. Als je gelukkig bent met jezelf ga je je niet bemoeien met het geluk van een ander. Een maat van mij is nooit uit de kast gekomen, maar kwam op een verjaardag gewoon binnenlopen met zijn vriend, vond dat wel mooi. Kan mij het schelen of hij zijn lul steekt in een wijf of een gast. :')
Volkomen normaal? Er worden ook mannen geboren als pedofiel.

Moet je het als maatschappij dan ook maar oke vinden als mannen hun lul in de kut van een baby duwen? :')
pi_167862058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:11 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Moet je het als maatschappij dan ook maar oke vinden als mannen hun lul in de kut van een baby duwen? :')
Grappig.
pi_167862075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Grappig.
Hij is moslim
pi_167862093
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:13 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hij is moslim
Islam is de grootste grap op aarde.
pi_167862098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het vervelende is dat de meeste van zulke users die vaak troll worden genoemd, helemaal geen troll zijn. Het zijn gewoon conservatief-gelovigen (moslims en soms ook christenen) met een FOK!-account. Conservatievelingen die hun zieke religieuze moraal willen opdringen als de enig juiste handelswijze.

Wat mij altijd weer verbaast, is hoe vaak homo's voor dergelijke figuren in de bres blijven springen.
Ik ken hem, hij is een troll (en een mongool). Je hebt wel de religieuzen, maar hij is er niet een van. Of het is maar een deel van het probleem, kan ook. Hij is er iig op uit om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Lekker negeren, je blijft wel in KLB hier.
pi_167862197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:11 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Homofobie bestaat om een aantal redenen:
(...)
- Het is gemakkelijker om dat wat anders is te haten dan het te omarmen. Veel mensen benadrukken graag de verschillen tussen hetero- en homoseksualiteit of ze duwen het laatstgenoemde in hetzelfde rijtje als pedofilie. Dat terwijl de overeenkomsten tussen hetero- en homoseksualiteit veel groter zijn - en beiden hebben ze even veel met pedofilie te maken; namelijk niks.
Check.

Bij pedofilie is een wilsonbekwaam persoon in het spel. Daarom staan we pedofilie niet toe in beschaafde westerse landen als Nederland. Dit in tegenstelling tot veel moslimlanden waar piepjonge meisjes bruid mogen zijn, naar goed voorbeeld van pedo-profeet Mohammed die met een 6-jarig meisje trouwde. De zieke geest.

Moslims mogen echt helemaal niks over pedofilie zeggen. Ze aanbidden willens en wetens de bekendste pedofiel ter wereld. En ze vernoemen hun zoons naar deze griezel.
pi_167862238
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ken hem, hij is een troll (en een mongool). Je hebt wel de religieuzen, maar hij is er niet een van. Of het is maar een deel van het probleem, kan ook. Hij is er iig op uit om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Lekker negeren, je blijft wel in KLB hier.
Er zijn erg genoeg die wél echt zo zijn. En je kent zelf vast ook wel van die homo's die heel nadrukkelijk tegen Geert Wilders ageren en die net even een paar tandjes te naïef en tolerant ten opzichte van de islam staan. Omgekeerd is het beeld heel anders.
pi_167862387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Draai het eens om. Jij hebt toch ook totaal geen gevoel bij een man en zou er toch ook geen seks mee willen hebben?
Meestal niet, maar als iemand er zo uit ziet zoals op jouw UI dan zou ik het wel weten..
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167870934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zijn erg genoeg die wél echt zo zijn. En je kent zelf vast ook wel van die homo's die heel nadrukkelijk tegen Geert Wilders ageren en die net even een paar tandjes te naïef en tolerant ten opzichte van de islam staan. Omgekeerd is het beeld heel anders.
Iedereen hoort evenveel kansen te hebben om zich te kunnen ontwikkelen in onze maatschappij. Het maakt niet uit of je moslim, homo of zwart bent, zolang je maar goed wilt meewerken aan onze maatschappij en iedereen gelijk en eerlijk behandelt.
De stem van de toekomst.
pi_167871140
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2017 01:08 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Iedereen hoort evenveel kansen te hebben om zich te kunnen ontwikkelen in onze maatschappij. Het maakt niet uit of je moslim, homo of zwart bent, zolang je maar goed wilt meewerken aan onze maatschappij en iedereen gelijk en eerlijk behandelt.
Je doet maar, maar door openlijk homo te zijn zondig je en toon je geen respect aan Allah De Verhevene. Je gaat je vrolijke gang maar, maar ik hoef je niet te accepteren.
pi_167871542
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2017 01:08 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Hoewel je het helemaal niet kwaad bedoelt, walg ik van dit soort taal. Geaardheid en huidskleur worden doodleuk in één adem genoemd met een keuze, namelijk een religie aanhangen. En dan ook nog op een toontje alsof de moslim, de homo of de zwarte iets verkeerd doet, maar dat we zo aardig zijn om dat door de vingers te zien.

Het maakt inderdaad niet uit of je homo of zwart bent. Mensen die vinden van wél, maken zich schuldig aan discriminatie. Ze zijn geen haar beter dan de nazi's in de Tweede Wereldoorlog waren.

En wat religie betreft: ja, daar komt inderdaad gedrag om de hoek kijken. Ben je een radicaal die met de rug naar onze samenleving staat of doe je op een normale manier mee? Religie is een keuze, geen vrijbrief om te mogen discrimineren.
pi_167871543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 01:32 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Je doet maar, maar door openlijk homo te zijn zondig je en toon je geen respect aan Allah De Verhevene. Je gaat je vrolijke gang maar, maar ik hoef je niet te accepteren.
Verwacht dan zelf ook geen acceptatie en ga je heil ergens anders zoeken dan in Nederland.
pi_167871972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:53 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Het is een nog steeds een druk bezocht en vrij populair evenement.
Evenementen hebben doorgaans uiteenlopende thema's en/of doelgroepen en nee, niet iedereen hoeft in een keurslijf gepropt te worden en zich als eenheidsworst te gedragen. Als allerlei subculturen hun eigen feestjes mogen hebben, als er talloze thema feestjes zijn, waarom LBGT's dan niet?

Ik heb ook niets met harige kerels die in een leren string op een boot dansen, maar als ze ervan genieten om eens een dagje gek te doen moet dat kunnen lijkt mij. Ze doen er immers niemand kwaad mee.

Dat onzekere wannabe alpha mannetjes uit een macho cultuur zich daaraan storen is hun probleem. Dat iemand het maar raar vind kan. Maar als het gevoelens van haat en neiging tot geweld oproept ben je toch echt ziek in je hoofd en hoor je eigenlijk thuis in een gesticht.
Ik zeg dat dat een reden zou kunnen zijn. Wat zij doen moeten ze wat mij betreft lekker zelf weten. Je doet net alsof ik die groep aanval ofzo :') Rustig maar hoor.
pi_167871997
quote:

Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook (al was me dat eigenlijk alleen maar aangepraat), dit is echter een beetje raar want heel veel mannen vinden twee vrouwen die zoenen juist wel lekker. :')
Leg eens uit? Ik heb dat nooit zo ervaren, maar misschien komt dat doordat ik een vrouw ben. Mannen zijn sws meer homohaterig volgens mij.
pi_167872056
Ik vind het allemaal prima, ik vind het alleen wel vies.
pi_167872665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 08:22 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat een reden zou kunnen zijn. Wat zij doen moeten ze wat mij betreft lekker zelf weten. Je doet net alsof ik die groep aanval ofzo :') Rustig maar hoor.
Dat hoor je mij toch niet zeggen? Het zou inderdaad een reden kunnen zijn. als groep X ongefundeerde haat koestert jegens groep Y, en groep Y organiseert een evenenment of krijgt aandacht in de media zonder daar iemand kwaad mee te doen. Dan zal groep X vanzelfsprekend gaan schuimbekken. Maar dat wil niet zeggen dat Y het dan over zich afroept en zich niet meer mag uiten. X heeft hier een probleem en niet Y.
Y handelt binnen wat wettelijk toegestaan is en dient dus tegen aggressor X beschermt te worden. En niet de vrijheden van Y inperken om ze zg tegen zichzelf te beschermen.
pi_167872967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat hoor je mij toch niet zeggen? Het zou inderdaad een reden kunnen zijn. als groep X ongefundeerde haat koestert jegens groep Y, en groep Y organiseert een evenenment of krijgt aandacht in de media zonder daar iemand kwaad mee te doen. Dan zal groep X vanzelfsprekend gaan schuimbekken. Maar dat wil niet zeggen dat Y het dan over zich afroept en zich niet meer mag uiten. X heeft hier een probleem en niet Y.
Y handelt binnen wat wettelijk toegestaan is en dient dus tegen aggressor X beschermt te worden. En niet de vrijheden van Y inperken om ze zg tegen zichzelf te beschermen.
Ik begreep je gedachte al voordat je dit hele betoog tikte hoor ;)
Nogmaals, ik ben ook tegen discriminatie, dat die lijn heel dun is en er niet exact bepaald is tot hoe ver er 'mag' worden gegaan, maakt het een lastig onderwerp.
pi_167872975
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet in een vrij land, daar zijn al wetten voor.
Lekkere saaie boel zal het worden als iedere uiting op welke manier dan ook maar de kop ingedrukt moet worden omdat één of andere onverdraagzame idioot het aanstootgevend vind.

Er zijn wel ergere dingen waar ik in het dagelijks leven mee geconfronteerd wordt die ik veel aanstootgevender vind dan twee verliefde mensen. Maar zolang ze er verder niemand kwaad mee doen ga ik niet lopen drammen, laat staan dat het haatgevoelens op zou roepen.

Daarom zeg ik: Leven en laten leven.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om mensen die geen vlieg kwaad doen gewoon met rust te laten, ook al ben je het niet met ze eens of vind je hun gewoontes raar.
pi_167873006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:46 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet in een vrij land, daar zijn al wetten voor.
Lekkere saaie boel zal het worden als iedere uiting op welke manier dan ook maar de kop ingedrukt moet worden omdat één of andere onverdraagzame idioot het aanstootgevend vind.

Er zijn wel ergere dingen waar ik in het dagelijks leven mee geconfronteerd wordt die ik veel aanstootgevender vind dan twee verliefde mensen. Maar zolang ze er verder niemand kwaad mee doen ga ik niet lopen drammen, laat staan dat het haatgevoelens op zou roepen.

Daarom zeg ik: Leven en laten leven.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om mensen die geen vlieg kwaad doen gewoon met rust te laten, ook al ben je het niet met ze eens of vind je hun gewoontes raar.
Denk om je hart. Het is niet zo dat als je harder gaat roepen dat het dan verdwijnt hoor ;)
pi_167873304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:48 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Denk om je hart. Het is niet zo dat als je harder gaat roepen dat het dan verdwijnt hoor ;)
Ja sorry hoor, ik ben nu eenmaal allergisch voor onverdraagzaamheid en bekrompenheid. Want dat is doorgaans de oorzaak van een groot deel van onnodig veel ellende in de wereld.
pi_167873422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:09 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, ik ben nu eenmaal allergisch voor onverdraagzaamheid en bekrompenheid. Want dat is doorgaans de oorzaak van een groot deel van onnodig veel ellende in de wereld.
Leg je daar maar bij neer, het gaat niet veel beter worden in deze wereld.
pi_167873666
quote:
Op religieus gebied snap ik de haat door mensen, maar god zelf haat niemand. Ik ben zelf ook christenlijk.
God haat niemand. God haat wel bepaalde gedragingen, waaronder homoseksuele. Als je werkelijk een volger van Christus wilt zijn, zul je dus afstand moeten doen van je homoseksuele gedragingen. Dat zal gezien de lust waardoor je bent bevangen best moeilijk zijn. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Ik hoop dat je de moed kan verzamelen om de strijd aan te gaan, ondanks dat je nu tegengestelde geluiden laat horen.
pi_167873815
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Had ik eerlijk gezegd gewoon gedaan. Boeren gaan echt niet naar je schreeuwen of joelen. Als het bijvoorbeeld een groepje Marokkanen was zou ik het niet hebben gedaan... ;(
Mwoa, ik weet inmiddels wel beter wat betreft die boeren. :P Maar bij Marokkanen (en eigenlijk bijna alles uit 'die hoek') is het inderdaad stukken erger.
pi_167873914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:32 schreef vaduz het volgende:

[..]

God haat niemand. God haat wel bepaalde gedragingen, waaronder homoseksuele. Als je werkelijk een volger van Christus wilt zijn, zul je dus afstand moeten doen van je homoseksuele gedragingen. Dat zal gezien de lust waardoor je bent bevangen best moeilijk zijn. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Ik hoop dat je de moed kan verzamelen om de strijd aan te gaan, ondanks dat je nu tegengestelde geluiden laat horen.
Dit is altijd zo'n bullshit. God is vredelievend en schiep de mens, waaronder dus homo's. Maar die groep kan het lekker uitzoeken dus, beproefing voor het leven zeker? Slap gelul altijd. Wees gewoon wie je bent, daarvoor hoef je echt niet na een 3000 jaar oud boek te luisteren. Normen en waarden veranderen nou eenmaal.
pi_167873922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:32 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar jij bent een Armeniër of zo.
pi_167873959
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:53 schreef Rezania het volgende:
Dit is altijd zo'n bullshit. God is vredelievend en schiep de mens, waaronder dus homo's.
:N Homoseksualiteit is niet door God geschapen.
quote:
Maar die groep kan het lekker uitzoeken dus,
Snap niet waarom je het nu weer over die groep wilt hebben. Iedereen heeft bepaalde beproevingen in het leven. Dat is gekomen nadat: Iets met Adam, Eva, een slang en een boom.
quote:
Normen en waarden veranderen nou eenmaal.
God niet.
pi_167873968
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar jij bent een Armeniër of zo.
Dat is dan nieuws voor mij. Maar lijkt me verder ook helemaal niet relevant.
pi_167874010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is dan nieuws voor mij. Maar lijkt me verder ook helemaal niet relevant.
Je vertelde het recent nog in een topic van je in POL over allochtonen of zo. Dat je je geen Nederlander voelt, omdat je uit een van die landen daar komt. Dat allochtonen weinig met homo's op hebben is verder niet zo verrassend.
pi_167874013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:56 schreef vaduz het volgende:

[..]

:N Homoseksualiteit is niet door God geschapen.

[..]

Snap niet waarom je het nu weer over die groep wilt hebben. Iedereen heeft bepaalde beproevingen in het leven. Dat is gekomen nadat: Iets met Adam, Eva, een slang en een boom.

[..]

God niet.
God heeft alles geschapen toch?
pi_167874037
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je vertelde het recent nog in een topic van je in POL over allochtonen of zo. Dat je je geen Nederlander voelt, omdat je uit een van die landen daar komt. Dat allochtonen weinig met homo's op hebben is verder niet zo verrassend.
Doe eens een linkje.
pi_167874098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

God heeft alles geschapen toch?
Inclusief mensen met een eigen wil en verstand. Mensen die zich dus tegen God kunnen keren.
pi_167874183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:07 schreef vaduz het volgende:

[..]

Inclusief mensen met een eigen wil en verstand. Mensen die zich dus tegen God kunnen keren.
God schiep mensen en hun gedrag. Homo's ontstaan. Ergo, god schiep homo's.
pi_167874191
Of is dit weer selectief winkel vanuit een heilig boek? 'Hmmm, dit staat me wel aan. Nee, dit niet.'
pi_167874215
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

God schiep mensen
:Y
quote:
en hun gedrag.
:N
quote:
Homo's ontstaan. Ergo, god schiep homo's.
:N Als mensen geen eigen wil hadden en robots waren een buitengewoon logische redenering, maar dat is dus hier niet het geval. Mensen hebben een eigen keuze.
pi_167874225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:14 schreef vaduz het volgende:

[..]

:Y

[..]

:N

[..]

:N Als mensen geen eigen wil hadden en robots waren een buitengewoon logische redenering, maar dat is dus hier niet het geval. Mensen hebben een eigen keuze.
Oh, nu is homoseksualiteit plots een keuze?
pi_167874251
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, nu is homoseksualiteit plots een keuze?
Was het dat dan niet? Mensen hebben hun eigen seksuele gedragingen niet onder controle? Vlug bel de TBS kliniek.
pi_167874264
Wel opvallend dat homo's vaak veel intelligenter zijn dan homofoben. In dit topic ook weer.
pi_167874327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:02 schreef vaduz het volgende:

[..]

Doe eens een linkje.
Ik heb een tijdje gezocht en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat ik je heb verward met de user vigen98.
pi_167874348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef Chai het volgende:
Wel opvallend dat homo's vaak veel intelligenter zijn dan homofoben. In dit topic ook weer.
Whehe.
pi_167874386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef vaduz het volgende:

[..]

Was het dat dan niet? Mensen hebben hun eigen seksuele gedragingen niet onder controle? Vlug bel de TBS kliniek.
Is vast leuk om in zo'n bekrompen wereldje te leven.
pi_167874439
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is vast leuk om in zo'n bekrompen wereldje te leven.
Niet onderbouwd waardeoordeel. Is zeker heel leuk om jezelf te laten geloven dat mensen compulsief gedwongen zijn zichzelf seksueel te ontplooien op een manier die ze zelf niet onder controle hebben.
pi_167874622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Niet onderbouwd waardeoordeel. Is zeker heel leuk om jezelf te laten geloven dat mensen compulsief gedwongen zijn zichzelf seksueel te ontplooien op een manier die ze zelf niet onder controle hebben.
Ik weet uit ervaring dat het geen keuze is. Toch zijn er altijd buitenstaanders die menen dat het wel zo is. Moe, dat is wat ik er van word.

En geaardheid =/= gedrag.
pi_167874686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als je het verschil niet begrijpt tussen niets aan je seksuele voorkeuren kunnen doen, en je seksueel niet in te kunnen houden en je dus maar aan mensen te vergrijpen, dan ben je net iets te vaak op je achterhoofd gevallen hoor.
pi_167874688
quote:

[..]

Een beetje rekening houden is toch heel wat anders dan de hand van je geliefde niet vast kunnen pakken? Rekening houden met de grote kleurloze meerderheid!

Als ik eerlijk ben kan die meerderheid mij juist gestolen worden, die saaie meerderheid die alles hetzelfde doet en vooral niet op wil vallen. Daarentegen geniet ik juist van de meer opvallende medemens, die 5 procent die de wereld kleur geeft en die mensen kijken mooi maakt! Bij deze vijf procent hoort in mijn ogen ook de hartstochtelijke zoen van twee mensen die op dat moment echt gelukkig met elkaar zijn.

Hopelijk leren mensen eens genieten van alle mooie verschillen op de wereld, dit in plaats van bang er voor te zijn. Live and let live!
pi_167874763
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je het verschil niet begrijpt tussen niets aan je seksuele voorkeuren kunnen doen, en je seksueel niet in te kunnen houden en je dus maar aan mensen te vergrijpen, dan ben je net iets te vaak op je achterhoofd gevallen hoor.
Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven. Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.
pi_167874815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven. Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.
Nee, het punt is dat volgens jou seks tussen twee volwassenen van hetzelfde geslacht iets is om je voor de schamen. Dat is het niet. Enkel bekrompen en onzekere personen maken zich druk om wat twee volwassenen met elkaar uitspoken in de slaapkamer.
pi_167874835
Als je je ergens drukt om wilt maken ga je dan druk maken om kindbruiden of zo. Laat volwassenen gewoon met rust. Bemoeizucht van religieuzen altijd. Leef en laat leven.
pi_167874866
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, het punt is dat volgens jou seks tussen twee volwassenen van hetzelfde geslacht iets is om je voor de schamen.

[quote]
Dat is het niet.
Jouw normen en waarden.
quote:
Enkel bekrompen en onzekere personen maken zich druk om wat twee volwassenen met elkaar uitspoken in de slaapkamer.
Jouw subjectieve waarde oordeel. Lang leve de individualistische maatschappij zonder waarden. -O-
pi_167874876
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:48 schreef Rezania het volgende:
Als je je ergens drukt om wilt maken ga je dan druk maken om kindbruiden of zo. Laat volwassenen gewoon met rust. Bemoeizucht van religieuzen altijd. Leef en laat leven.
Wie maakt zich hier nu druk. Ik laat enkel mijn geluid horen, net zoals jij.
pi_167874895
quote:

[..]

Als het celibatair leven en daarmee het kunnen controleren van seksuele gedragingen een keuze kan zijn, dan kan het toch ook een keuze zijn om wel toe te geven aan je seksuele voorkeuren? Kun jij mij uitleggen wat hier onverantwoord aan is?
pi_167874899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:51 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wie maakt zich hier nu druk. Ik laat enkel mijn geluid horen, net zoals jij.
Omdat jouw geluid de vrijheid van anderen doet beperken als het wordt nageleefd.
pi_167874936
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Als het celibatair leven en daarmee het kunnen controleren van seksuele gedragingen een keuze kan zijn, dan kan het toch ook een keuze zijn om wel toe te geven aan je seksuele voorkeuren?
Het is ook een keuze, waar je zelf verantwoordelijkheid voor draagt. Of het een gerechtvaardigde keuze is, is een ander verhaal.
pi_167874993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:50 schreef vaduz het volgende:

[..]

Lang leve de individualistische maatschappij zonder waarden. -O-
Het volwassenen vrij laten in hun seksuele voorkeur(en) kan evengoed een waarde zijn als het dit niet doen!
pi_167874996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat jouw geluid de vrijheid van anderen doet beperken als het wordt nageleefd.
Hoe dan? Heb ik ergens voor de guilotine gepleit? Ik beperk niemand de vrijheid, ik uit enkel mijn niet instemming. En ik laat mij niet de mond snoeren, wat sommige hier met liberale waarden maar wat graag zouden willen. Over vrijheid gesproken. Jij je vrijheid om voor seksuele losbandigheid te agiteren, ik de vrijheid om er tegen te agiteren. Of heb jij meer rect op vrijheid?
pi_167875031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

Hoe dan? Heb ik ergens voor de guilotine gepleit? Ik beperk niemand de vrijheid, ik uit enkel mijn niet instemming. En ik laat mij niet de mond snoeren, wat sommige hier met liberale waarden maar wat graag zouden willen. Over vrijheid gesproken. Jij je vrijheid om voor seksuele losbandigheid te agiteren, ik de vrijheid om er tegen te agiteren. Of heb jij meer rect op vrijheid?
Als. En ik geloof in individuele vrijheid, maar er zijn meerdere religieuze groepen in Nederland die dat concept niet snappen en hun regeltjes het liefst opdringen aan iedereen. :r
pi_167875047
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Het volwassenen vrij laten in hun seksuele voorkeur(en) kan evengoed een waarde zijn als het dit niet doen!
Maar dat staat niet geschreven hè. En zelf normen en waarden bedenken is eng en gevaarlijk of zo.
pi_167875059
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als. En ik geloof in individuele vrijheid, maar er zijn meerdere religieuze groepen in Nederland die dat concept niet snappen en hun regeltjes het liefst opdringen aan iedereen. :r
Volgens mij probeer jij het accepteren van homoseksuele gedragingen hier op te dringen. Over evangelisatiedrang gesproken. Ook fijn dat je anderen uitkost. Getuigt van respect.
pi_167875077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:54 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het is ook een keuze, waar je zelf verantwoordelijkheid voor draagt. Of het een gerechtvaardigde keuze is, is een ander verhaal.
Zullen we het afleggen van deze verantwoording dan uitstellen tot het moment dat we God ontmoeten?
pi_167875087
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Zullen we het afleggen van deze verantwoording dan uitstellen tot het moment dat we God ontmoeten?
Ben bang dat het voor velen dan al te laat is.
pi_167875150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Volgens mij probeer jij het accepteren van homoseksuele gedragingen hier op te dringen. Over evangelisatiedrang gesproken. Ook fijn dat je anderen uitkost. Getuigt van respect.
Hier begint het inderdaad op te lijken, al kan ik dan ook begrijpen dat de homo's vinden dat er een soort van compensatie moet plaatsvinden. Beide niet nodig.
pi_167875200
quote:

[..]

Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven
Als we iets kunnen leren van de christelijke kerk is het juist dat mensen dat niet perfect kunnen. Talloze mannen van de kerk die in al hun normen en waarden zichzelf dwongen tot een celibatair leven hebben zich vergrepen aan kinderen. Zonder het christendom hadden al die gruweldaden niet plaatsgevonden.
quote:
Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.
Fundamentalistische christenen willen (of doen) dat helaas niet, maar normale volwassenen nemen dat wel door gewoon op basis van vrijwilligheid met ander volwassenen seks te hebben.
pi_167875386
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als we iets kunnen leren van de christelijke kerk
Is maar wat je onder de christelijke kerk verstaat.
quote:
is het juist dat mensen dat niet perfect kunnen.
En daarom moeten, we het maar niet proberen? Toegeven aan de zwakte van het zondige lichaam, omdat we liever zwak zijn dan sterk?
quote:
Zonder het christendom hadden al die gruweldaden niet plaatsgevonden.
Onzin, pedoseksuele gedragingen zijn iets van alle tijden en alle samenlevingen. Mensen die zich aan deze gedragingen schuldig willen maken, zullen altijd proberen een weg te banen in instituten die gezag uitstralen en waar ze toegang hebben tot kinderen.
quote:
Fundamentalistische christenen willen (of doen) dat helaas niet, maar normale volwassenen nemen dat wel door gewoon op basis van vrijwilligheid met ander volwassenen seks te hebben.
Denk dat jij een erg eenzijdig beeld van de wereld hebt en je laat leiden door vooroordelen over een groep. Christenen die de leer van Jezus volgen, zullen zich buiten het huwelijk tussen man en vrouw van seksuele activiteiten onthouden. Dat noem ik een verantwoordelijkheid, om je lusten onder controle te houden en je gelofte trouw te wezen.
pi_167875586
Ik ben niet gelovig. Maar vraag mij dit af ( als ik gelovig was zou ik dit stellen:); Hoe kan god nou niet liefde voelen voor twee mensen die elkaar liefhebben?
pi_167875622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:29 schreef Lark het volgende:
Ik ben niet gelovig. Maar vraag mij dit af ( als ik gelovig was zou ik dit stellen:); Hoe kan god nou niet liefde voelen voor twee mensen die elkaar liefhebben?
Die elkaar liefhebben? Of die gehoor willen geven aan hun perverse gevoelens en als man en vrouw in verbintenis willen leven, hoewel ze dit niet zijn?
pi_167875639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Is maar wat je onder de christelijke kerk verstaat.

[..]

En daarom moeten, we het maar niet proberen? Toegeven aan de zwakte van het zondige lichaam, omdat we liever zwak zijn dan sterk?
Je moet inderdaad absoluut niet proberen om je hele leven maagd te blijven met als resultaat dat christenen kleine kindertjes verkrachten. Daar heeft echt helemaal niemand baat bij. Waar komt die onzin toch vandaan zeg? Compleet van de gekke.
quote:
Onzin, pedoseksuele gedragingen zijn iets van alle tijden en alle samenlevingen. Mensen die zich aan deze gedragingen schuldig willen maken, zullen altijd proberen een weg te banen in instituten die gezag uitstralen en waar ze toegang hebben tot kinderen.
En niet alleen gooien christenen daar hun deuren wagenwijd voor open, ze doen er ook alles aan om het onder het tapijt te schuiven en ermee weg te komen. Ik heb nog nooit een homo ontmoet die zo immoreel is als een beetje serieuze christen.
pi_167875670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Werkelijk alle homoseksuelen die ik ken hebben het geprobeerd. Maar het is (bewezen) onmogelijk om je seksualiteit te veranderen. Je bent zo geboren en kunt er niks aan doen anders had ik dat zeker gedaan.
Ik word onmogelijk opgewonden van een vrouwelijk lichaam en heb er verder ook geen gevoelens bij.
2 jaar lang zat ik in een relatie met een vrouw en ik voelde dat iets niet klopte maar ik wist niet wat, en zij ook niet. Ik vond haar werkelijk leuk, lief en was verliefd op haar, maar seksuele gevoelens heb ik nooit voor haar gehad.
Nadat ik het had uitgemaakt ontmoette in een jongen en toen viel alles op z'n plaats.
De stem van de toekomst.
pi_167875701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Die elkaar liefhebben? Of die gehoor willen geven aan hun perverse gevoelens en als man en vrouw in verbintenis willen leven, hoewel ze dit niet zijn?
Wat is er pervers aan genieten van elkaar? Of dit nu in een liefdesrelatie/huwelijk is of niet?
pi_167875716
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je moet inderdaad absoluut niet proberen om je hele leven maagd te blijven met als resultaat dat christenen kleine kindertjes verkrachten. Daar heeft echt helemaal niemand baat bij. Waar komt die onzin toch vandaan zeg? Compleet van de gekke.
Vooroordelen, vooroordelen. Weinig inhoud.
quote:
En niet alleen gooien christenen daar hun deuren wagenwijd voor open,
Onzin
quote:
ze doen er ook alles aan om het onder het tapijt te schuiven en ermee weg te komen. Ik heb nog nooit een homo ontmoet die zo immoreel is als een beetje serieuze christen.
Wij van WcEend.
pi_167875744
Zondig lichaam :o
pi_167875752
Pervers, zondig
straf straf

ai medelijden nu..
pi_167875808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:34 schreef Lark het volgende:

[..]

Wat is er pervers aan genieten van elkaar?
Aan geniet van elkaar binnen het huwelijk tussen man en vrouw is niets mis. Pervers is hetgeen wat tegennatuurlijk is.
quote:
Of dit nu in een liefdesrelatie/huwelijk is of niet?
Als je als man met een vrouw wilt leven, of als vrouw met een man, leg dan de gelofte af en neem er de verantwoordelijkheid voor tot de dood scheidt. Iets met lusten en lasten enzo.
pi_167875826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:35 schreef vaduz het volgende:

[..]

Vooroordelen, vooroordelen. Weinig inhoud.

[..]

Onzin

[..]

Wij van WcEend.
De ironie zit hem in het feit dat precies deze woorden de perfecte reactie vormen op elke post van jou in dit topic.
pi_167875853
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

De ironie zit hem in het feit dat precies deze woorden de perfecte reactie vormen op elke post van jou in dit topic.
Dat moet je dan toch echt even onderbouwen.
pi_167875881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:39 schreef vaduz het volgende:

[..]

Aan geniet van elkaar binnen het huwelijk tussen man en vrouw is niets mis. Pervers is hetgeen wat tegennatuurlijk is.

[..]

Als je als man met een vrouw wilt leven, of als vrouw met een man, leg dan de gelofte af en neem er de verantwoordelijkheid voor tot de dood scheidt. Iets met lusten en lasten enzo.
Wat is er tegennatuurlijk? Homoseksualiteit is natuurlijk. Seks tussen mensen buiten het huwelijk is natuurlijk. Je zou kunnen stellen dat alle opgelegde regels die betrekking hebben op seksuele omgang tussen (volwassen, instemmende) mensen, tegennatuurlijk is.
pi_167875953
quote:

[..]

[..]

Nog even je laatste opmerking: edelmoedig, mensen hebben vaak die intentie ook als ze het leven willen delen met een partner. Echter, tot de dood ons scheidt, toch enkel als beiden daarmee gelukkig zijn, en niet omdat het heurt; en zodoende ongelukkigheid tot de dood..wat een droefenis.
pi_167875959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:41 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat moet je dan toch echt even onderbouwen.
Je onderbouwt niets inhoudelijk, maar komt enkel met zaken aanzetten die iemand duizenden jaren geleden in een grot in een fantasieboek heeft opgeschreven en jij zonder zelf na te denken een op een overneemt en je vormt op basis daarvan allerlei onzinnige vooroordelen die niets met de realiteit te maken hebben. Alle kritiek op dat verschrikkelijke instituut wuif je weg, want de kerk is natuurlijk helemaal fantastisch (wc eend). Zo slaat letterlijk elk woord dat je zojuist postte enkel en alleen op jezelf.
pi_167875978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:42 schreef Lark het volgende:

[..]

Wat is er tegennatuurlijk? Homoseksualiteit is natuurlijk.
Daarover verschillen wij dan van standpunt. En dan niet alleen jij en ik. Maar jij ook met de God van Abraham Isaak en Jacob.
pi_167875986
quote:

[..]

[..]

Dan is er niks aan de hand. Mensen zijn immers gewoon een dieren maken ook deel uit van de natuur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167875987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

Daarover verschillen wij dan van standpunt. En dan niet alleen jij en ik. Maar jij ook met de God van Abraham Isaak en Jacob.
Oh noes! _O-
pi_167875996
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh noes! _O-
Je bent verdoemd!
pi_167876005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef Lark het volgende:

[..]

Nog even je laatste opmerking: edelmoedig, mensen hebben vaak die intentie ook als ze het leven willen delen met een partner. Echter, tot de dood ons scheidt, toch enkel als beiden daarmee gelukkig zijn, en niet omdat het heurt; en zodoende ongelukkigheid tot de dood..wat een droefenis.
Tuurlijk aan een huwelijk moet je constant werken. Het is geen sprookje. Je moet dan ook niet zonder na te denken aan de eerste de beste de gelofte afleggen.
pi_167876011
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand. Mensen zijn immers gewoon een dieren maken ook deel uit van de natuur.
En ook genoeg dieren die homoseksueel gedrag vertonen.
pi_167876016
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je bent verdoemd!
Welk mens wil er nou ook maar iets te maken hebben met die haatzaaiende kutchristenen?
pi_167876028
Ik zit met stijgende verbazing naar deze discussie te kijken.
Godverdomme, wat triest :')
pi_167876034
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Welk mens wil er nou ook maar iets te maken hebben met die haatzaaiende kutchristenen?
Hommols die het juiste pad willen bewandelen natuurlijk!
pi_167876055
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je onderbouwt niets inhoudelijk, maar komt enkel met zaken aanzetten die iemand duizenden jaren geleden in een grot in een fantasieboek heeft opgeschreven en jij zonder zelf na te denken een op een overneemt en je vormt op basis daarvan allerlei onzinnige vooroordelen die niets met de realiteit te maken hebben. Alle kritiek op dat verschrikkelijke instituut wuif je weg, want de kerk is natuurlijk helemaal fantastisch (wc eend). Zo slaat letterlijk elk woord dat je zojuist postte enkel en alleen op jezelf.
Ik denk dat je selectief aan het lezen bent. En het is zeker niet zo dat ik geen kritiek heb op degene die zich voordoen als lid van de kerk. Zie mijn initiele reactie in dit topic op de TS. Wij van wc eend praten dergelijke gedragingen helemaal niet goed, integendeel.
pi_167876066
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Waar heb ik dan haatgezaaid?
pi_167876080
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:21 schreef Drug het volgende:
de meeste mensen hebben homoseksuelen nog helemaal niet geaccepteerd. kijk hoe diepgeworteld en breed geaccepteerd het is om een term als "gay" te gebruiken voor nichterig/flikkerig/mietierig? tot in hollywood toe.
Het feit dat je al geen enkel eufemisme kan bedenken dat niet is afgeleid van homo's zegt idd genoeg.
pi_167876086
quote:

[..]

Ik wil daar best van mening verschillen met God van Abraham Isaak en Jacob en jou. Ik vind het geen enkel probleem, omdat deze mangod ( en jij ook blijkbaar) onvoorwaardelijke liefde eist en predikt ( hoe egoïstisch), maar dan wel met een lijst aan voorwaarden eraan verbonden, die daarmee diezelfde liefde volstrekt waardeloos maakt.
pi_167876121
quote:

[..]

Mijn voornamen zijn Jacobus Abraham maar het heeft me jammergenoeg niet geholpen.
De stem van de toekomst.
pi_167876131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef Lark het volgende:

[..]

Ik wil daar best van mening verschillen met God van Abraham Isaak en Jacob en jou. Ik vind het geen enkel probleem, omdat deze mangod ( en jij ook blijkbaar) onvoorwaardelijke liefde eist en predikt ( hoe egoïstisch), maar dan wel met een lijst aan voorwaarden eraan verbonden, die diezelfde liefde volstrekt waardeloos maakt.
Liefde zonder morele waarden is aan inflatie onderhevig. Dan kun je stront nog als liefde verkopen, als er geen enkele criteria zijn. Je medemens vermoorden --> liefde, want hé geen waarden, geen voorwaarden, maar gewoon liefde.
pi_167876138
quote:

[..]

Nee hoor, ik zal me moeten verantwoorden voor het altaar van Cthulhu!! Gelukkig geeft geen Cthulhu geen ene neuk.

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
  woensdag 4 januari 2017 @ 12:55:20 #217
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167876145
God schiep de mens naar zijn evenbeeld dus is God op z'n minst bi
pi_167876146
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Mijn voornamen zijn Jacobus Abraham maar het heeft me jammergenoeg niet geholpen.
En wat probeer je hiermee te zeggen?
pi_167876158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef vaduz het volgende:

[..]

Liefde zonder morele waarden is aan inflatie onderhevig. Dan kun je stront nog als liefde verkopen, als er geen enkele criteria zijn. Je medemens vermoorden --> liefde, want hé geen waarden, geen voorwaarden, maar gewoon liefde.
Lol..hyperbolig uit de bocht, jij.
pi_167876159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef the-eye het volgende:
God heeft geen geslacht en kan derhalve geen seks hebben.
pi_167876163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef the-eye het volgende:
Nee, daar maakte hij een foutje. Net als toen hij de voorhuid ontwierp.
pi_167876176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef vaduz het volgende:

[..]

En wat probeer je hiermee te zeggen?
Leuke trivia.

Ik wilde even weten of jij denkt dat ik hun naam ten schande breng?
De stem van de toekomst.
pi_167876177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef vaduz het volgende:

[..]

Waar heb ik dan haatgezaaid?
Jij en je collega-christenen zaaien haat, verdriet en onverdraagzaamheid door overal te moeten vermelden dat homoseksualiteit slecht is, terwijl het al lang bekend is dat het simpelweg een onveranderlijk onderdeel van een mens is. En in plaats van ook die mensen hun geluk te gunnen probeer je er actief voor te zorgen dat die mensen niet geaccepteerd zullen worden en dus geen geluk en liefde kunnen vinden. Afgelopen maand is er vlakbij m'n ouders zoals gezegd ook weer een jongen van 22 die uit de kast kwam uit huis gegooid door z'n christelijke haatouders, die de intense haat van die kutgod van je belangrijker vinden dan de liefde voor en het geluk van hun zoon.
pi_167876187
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, daar maakte hij een foutje. Net als toen hij de voorhuid ontwierp.
En aardbevingen, en ziektes, en overstromingen, grote stukken steen die uit de lucht donderen...
He did a pretty shitty job, Als hij die zevende toch maar hard had doorgewerkt... :')
pi_167876213
Maar goed, we kunnen stellen dat homofobie iig nog bestaat omdat er gelovigen zijn die het tegennatuurlijk vinden.
Fobie=angst. Wat maakt angstig dan? Wat twee mensen in hun slaapkamer doen is niet boeiend. Dat twee mensen elkaars hand vasthouden of gearmd lopen is nauwelijks angstwekkend te noemen.
pi_167876217
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jij en je collega-christenen zaaien haat, verdriet en onverdraagzaamheid door overal te moeten vermelden dat homoseksualiteit slecht is, terwijl het al lang bekend is dat het simpelweg een onveranderlijk onderdeel van een mens is. En in plaats van ook die mensen hun geluk te gunnen probeer je er actief voor te zorgen dat die mensen niet geaccepteerd zullen worden en dus geen geluk en liefde kunnen vinden. Afgelopen maand is er vlakbij m'n ouders zoals gezegd ook weer een jongen van 22 die uit de kast kwam uit huis gegooid door z'n christelijke haatouders, die de intense haat van die kutgod van je belangrijker vinden dan de liefde voor en het geluk van hun zoon.
Je haalt dus anderen erbij en oordeelt voor een hele groep, waarbij de kern van je gevoelens wordt gevormd door een incident dichtbij in jouw persoonlijke sfeer dat jij representatief acht?
pi_167876223
Tenzij bassie en Adriaan en poppetjes in ogen en dat soort..
pi_167876225
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:57 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Leuke trivia.

Ik wilde even weten of jij denkt dat ik hun naam ten schande breng?
Wat denk je zelf? Wat staat er in het Woord? Jij was toch christen volgen de OP?
pi_167876241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:59 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je haalt dus anderen erbij en oordeelt voor een hele groep, waarbij de kern van je gevoelens wordt gevormd door een incident dichtbij in jouw persoonlijke sfeer dat jij representatief acht?
Lees nou eens wat er werkelijk staat.
pi_167876252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:58 schreef Lark het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat homofobie iig nog bestaat omdat er gelovigen zijn die het tegennatuurlijk vinden.
Fobie=angst. Wat maakt angstig dan? Wat twee mensen in hun slaapkamer doen is niet boeiend. Dat twee mensen elkaars hand vasthouden of gearmd lopen is nauwelijks angstwekkend te noemen.
:') Ik ben niet bang voor mensen die homoseksuele gedragingen plegen. Ik sta daarboven. Snap niet dat je angst probeert aan te praten.
pi_167876258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:59 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wacht, ga je nu iemand verwijten een hele groep te veroordelen, iets wat toevallig de enige boodschap is die jij mee wil geven in dit topic?
pi_167876265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:00 schreef Lark het volgende:

[..]

Lees nou eens wat er werkelijk staat.
Wat staat er dan?
pi_167876275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

:') Ik ben niet bang voor mensen die homoseksuele gedragingen plegen. Ik sta daarboven. Snap niet dat je angst probeert aan te praten.
Waar praat ik angst aan?
pi_167876278
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wacht, ga je nu iemand verwijten een hele groep te veroordelen, iets wat toevallig de enige boodschap is die jij mee wil geven in dit topic?
Nee, ik veroordeel geen groep. Ik veroordeel een gedraging. Ik haat jou niet. Jij mij blijkbaar wel.
pi_167876284
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:02 schreef Lark het volgende:

[..]

Waar praat ik angst aan?
Jij begint over een fobie? Waarom zou ik/zouden wij bang zijn. Leg eens uit.
pi_167876289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:02 schreef vaduz het volgende:

[..]
ik veroordeel geen groep. Ik veroordeel een gedraging. .
Bedankt, Geert Wilders, maar aan die infantiele woordenspelletjes om zo een beetje om de hete brij heen te draaien weiger ik deel te nemen.
pi_167876311
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Bedankt, Geert Wilders, maar aan die infantiele woordenspelletjes om zo een beetje om de hete brij heen te draaien weiger ik deel te nemen.
Snap niet wat Geert Wilders hiermee van doen heeft.
pi_167876321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:03 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij begint over een fobie? Waarom zou ik/zouden wij bang zijn. Leg eens uit.
Ik refereerde naar de TT en borduurde daarna voort op het fobiegedeelte.
Ik had beter kunnen stellen:
Maar goed, we kunnen stellen dat het niet accepteren van homo's iig nog bestaat omdat er gelovigen zijn die het tegennatuurlijk vinden.

maffe typfouten grr
pi_167876333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:07 schreef Lark het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat homoacceptatie iig nog bestaat omdat er gelovigen zijn die het tegennatuurlijk vinden.
Wut?
pi_167876353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:07 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wut?
haha :D aangepast, dat was 'schrikken' he?
pi_167876359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:00 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Wat staat er in het Woord? Jij was toch christen volgen de OP?
Ik weet niet wat je bedoelt met "het Woord" maar ik geloof in een god die iedereen accepteert hoe die is, zolang je zelf maar iedereen accepteerd.
De stem van de toekomst.
pi_167876384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:08 schreef Lark het volgende:

[..]

haha :D aangepast, dat was 'schrikken' he?
Nee, schrikken is het als milities binnenstappen en je zonder eerlijk process vervolgen voor je overtuigingen.
pi_167876392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

Snap niet wat Geert Wilders hiermee van doen heeft.
Die doet aan dezelfde woordenspellejes als jij om maar om de hete brij heen te draaien. Zogenaamd geen problemen met moslims, maar wel met islam. Gelijk Geert Wilders heb jij zogenaamd geen problemen met homo's, maar wel met homoseksuele gedragingen.

Bedankt voor je mening, Geert.
pi_167876403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:10 schreef vaduz het volgende:

[..]

Nee, schrikken is het als milities binnenstappen en je zonder eerlijk process vervolgen voor je overtuigingen.
Dat je denkt in extremen vind ik niet zo verwonderlijk.. zwart/wit goed/fout - niets ertussen..
pi_167876417
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:09 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt met "het Woord" maar ik geloof in een god die iedereen accepteert hoe die is, zolang je zelf maar iedereen accepteerd.
Hé wacht eens. In de OP refereerde jij aan Christus, zei je dat je een christen was. Mij dunkt dat het evident is dat ik aan de Bijbel refereerde, je weet wel dat boek van dat geloof, waar jij van stelt te zijn.
pi_167876432
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:09 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Christenen willen jou niet (zoals je hier duidelijk leest en eigenlijk overal in de samenleving merkt). Waarom zou je er in de omgekeerde richting dan nog wel moeite in steken?
pi_167876434
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die doet aan dezelfde woordenspellejes als jij om maar om de hete brij heen te draaien. Zogenaamd geen problemen met moslims, maar wel met islam.
Dus jij stelt jouw homoseksuele gedragingen gelijk aan een levensovertuiging?
pi_167876463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:13 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dus jij stelt jouw homoseksuele gedragingen gelijk aan een levensovertuiging?
Je gaat nu voor de tweede keer op rij woordenspelletjes spelen om de inhoud maar te mijden. Zoals gezegd doe ik daar dus mooi niet aan mee.
pi_167876471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:11 schreef Lark het volgende:

[..]

Dat je denkt in extremen vind ik niet zo verwonderlijk.. zwart/wit goed/fout - niets ertussen..
Nee, dat was even express een tikkeltje overderven om mijn punt, rond fobie te verduidelijken. In een wereld, waar dagelijks mensen om hun geloof worden vermoord, zijn wij echt niet bang voor wat mensen die dergelijke gedragingen plegen. Ik bedoel, wat hebben wij te vrezen?
pi_167876535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:15 schreef vaduz het volgende:

[..]

Nee, dat was even express een tikkeltje overderven om mijn punt, rond fobie te verduidelijken. In een wereld, waar dagelijks mensen om hun geloof worden vermoord, zijn wij echt niet bang voor wat mensen die dergelijke gedragingen plegen. Ik bedoel, wat hebben wij te vrezen?
"Dergelijke gedragingen".. Je opvattingen erover en de achtergrond ervan, zijn duidelijk hoor. Het maakt enkel triest omdat het onverdraagzaamheid inhoudt en daarmee de wereld, de relatie tussen mensen, zieker.
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:19:42 #251
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167876548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef vaduz het volgende:

[..]

God heeft geen geslacht en kan derhalve geen seks hebben.
Ik neem aan dat jouw God wel gevoelens heeft. Men heeft het vaak over de liefde van God. Dan heeft hij dus ook homofile gevoelens want hij schiep de mens naar zijn evenbeeld
pi_167876570
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Christenen willen jou niet (zoals je hier duidelijk leest en eigenlijk overal in de samenleving merkt).
Dan denk ik dat wij een andere definitie van 'christen' hebben. Jij rekent iedereen ertoe die dat zelf maar wilt, ondanks dat ze zich duidelijk tegen God hebben afgezet en zonder berouw hetgeen doen wat God heeft verboden in zijn Woord en het zelfs verheerlijken. En dan ga je gelijkertijd claimen dat christenen kindertjes verkrachten en de kerk het onder het partij veegt. Jouw definitie van christen is zo breed, dat iedereen die er maar onder wilt vallen het is, ongehinderd door enige theologische kennis.
pi_167876612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dan denk ik dat wij een andere definitie van 'christen' hebben. Jij rekent iedereen ertoe die dat zelf maar wilt, ondanks dat ze zich duidelijk tegen God hebben afgezet en zonder berouw hetgeen doen wat God heeft verboden in zijn Woord en het zelfs verheerlijken. En dan ga je gelijkertijd claimen dat christenen kindertjes verkrachten en de kerk het onder het partij veegt. Jouw definitie van christen is zo breed, dat iedereen die er maar onder wilt vallen het is, ongehinderd door enige theologische kennis.
Praktisch elke christen vindt van andere christenen dat zij geen goede christenen zijn en jij geeft hier aan er geen uitzondering op te zijn. Dat mag geen verrassing heten, gezien de honderden verschillende stromingen die er inmiddels binnen de haatkerk bestaan.
pi_167876640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:19 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jouw God wel gevoelens heeft. Men heeft het vaak over de liefde van God. Dan heeft hij dus ook homofile gevoelens want hij schiep de mens naar zijn evenbeeld
Nee, hij schiep de mens naar zijn evenbeeld en liet die in vleselijke vorm tot stand komen eenmaal op aarde. Een mens heeft enkel seksuele verlangens in zijn vleselijke gedaante, dus niet als geest, die naar het evenbeeld is geschapen.
pi_167876711
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Praktisch elke christen vindt van andere christenen dat zij geen goede christenen zijn en jij geeft hier aan er geen uitzondering op te zijn. Dat mag geen verrassing heten, gezien de honderden verschillende stromingen die er inmiddels binnen de haatkerk bestaan.
Gelukkig hebben wij het Woord en kun je daarin zelf zien hoe God erover denkt.
pi_167876722
En liet die ( zijn evenbeeld) in vleselijke vorm tot stand komen. Zijn evenbeeld dus.
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:30:37 #257
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167876757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Nee, hij schiep de mens naar zijn evenbeeld en liet die in vleselijke vorm tot stand komen eenmaal op aarde. Een mens heeft enkel seksuele verlangens in zijn vleselijke gedaante, dus niet als geest, die naar het evenbeeld is geschapen.
Astrale sex is dus onzin?
pi_167876786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:29 schreef Lark het volgende:
En liet die ( zijn evenbeeld) in vleselijke vorm tot stand komen. Zijn evenbeeld dus.
In vleeselijke vorm ja. Met de daarbij horende eigenschappen. God bestaat niet in de vleselijke vorm, met uitzondering van die ene keer dat Jezus op aarde kwam (en een volgende keer).
pi_167876798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Astrale sex is dus onzin?
Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is. Heb er nog nooit van gehoord. :@
pi_167876801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

In vleeselijke vorm ja. Met de daarbij horende eigenschappen. God bestaat niet in de vleselijke vorm, met uitzondering van die ene keer dat Jezus op aarde kwam (en een volgende keer).
Met daarbij behorende seksuele verlangens :Y
pi_167876839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij het Woord en kun je daarin zelf zien hoe God erover denkt.
En iedereen interpreteert het weer anders, wat er dus voor zorgt dat je nooit twee christenen vindt die het met elkaar eens zijn en allemaal - inclusief jij zoals zojuist bleek - hebben ze dan ook kritiek op andere christenen. Maar dat is ook niet zo gek, aangezien niemand weet hoe je die originele teksten goed moet vertalen, waardoor elke vertaling weer een andere tekst kent, die vervolgens door elke domme christen die het leest desondanks letterlijk genomen wordt. Uberhaupt is dat hele zogenaamde woord van die god door mensen bedacht, want mensen hebben zelf besloten welke teksten die ze in een grot vonden er wel in wilden zetten en welke niet. Hoe de bijbel er echt uit 'hoort' te zien? Niemand die het weet. Eigenlijk is de enige zekerheid die er bestaat rondom het christendom dat het tot onverdraagzaamheid en haat leidt.
pi_167876905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En iedereen interpreteert het weer anders, wat er dus voor zorgt dat je nooit twee christenen vindt die het met elkaar eens zijn en allemaal - inclusief jij zoals zojuist bleek - hebben ze dan ook kritiek op andere christenen. Maar dat is ook niet zo gek, aangezien niemand weet hoe je die originele teksten goed moet vertalen, waardoor elke vertaling weer een andere tekst kent,
Ben nog nooit een vertaling tegengekomen die homoseksualiteit goed keurt.
quote:
die vervolgens door elke domme christen die het leest desondanks letterlijk genomen wordt.
zijn uiteraard allemaal dom 8)7

Ben hier maar gestopt met lezen.
pi_167876907
Lol, het woord. Ik zal eens wat opschrijven, is het ook het woord.
pi_167876984
Niet heel wijs iig :P
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:18:34 #265
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167877593
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:38 schreef Rezania het volgende:
Lol, het woord. Ik zal eens wat opschrijven, is het ook het woord.
Word up
pi_167877684
Wat is homofobie nou eigenlijk echt?
Nee.
pi_167877960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:00 schreef Lunatiek het volgende:

Interessant. Verklaart waarom zwakbegaafde moslims de grootste homo-haters zijn.
pi_167878002
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:10 schreef Rezania het volgende:
Waarom is het vies eigenlijk moet je je afvragen. Daar vloeit blijkbaar die homofobie deels uit voort. Is uiteindelijk gewoon iets tussen twee volwassenen, zou niemand wat moeten boeien.
Neuken is objectief gezien sws ranzig. De reden dat we het niet vies vinden komt door instinct. Als ik een man een man zie neuken raak ik dus licht geshockeerd, want kan me er niet in plaatsen.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:04:22 #269
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167878396
quote:
Mensen zeggen ook wel eens dat het onnatuurlijk is, maar mensen zijn niet de enige dieren die het doen en daarbij zijn 90% van de dingen die een modern mens doet op een dag onnatuurlijk.
Dieren vermoorden ook hun kinderen zodat er maar ééntje overblijft waar ze al hun eten aan kunnen geven. Het verschil tussen een dier en een mens is dat wij rationeel een overweging kunnen maken.

Daarnaast, je moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
pi_167878707
Jezus deze discussie gaat ook weer helemaal nergens over :')

Iedereen met God dit en dat :')

Ik geloof niet, en nu? Eerst zien dan geloven.
pi_167879052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

God schiep alles. Dus op het moment dat hij besloot het universum te maken was het al vastgesteld wie homo/zondig zou zijn miljarden jaren in de toekomst en dus ook wie naar de hel zou gaan.

Je moet eens goed nadenken wat vrije wil nou eigenlijk is. Zo verschrikkelijk vrij zijn we helemaal niet. Met een computer krachtig genoeg zou je het hele universum moeten kunnen simuleren omdat ons hele bestaan en het universum een ketteringreactie is waarvan de uitkomst vanaf het begin al vast stond. God heeft dus in feite bewust een hel gemaakt voor miljarden verdoemde individuen onder de norm dat we zogenaamd zelf mochten kiezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door NobodyKerz op 04-01-2017 15:43:30 ]
pi_167879419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:38 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

God schiep alles. Dus op het moment dat hij besloot het universum te maken was het al vastgesteld wie homo/zondig zou zijn miljarden jaren in de toekomst en dus ook wie naar de hel zou gaan.

Je moet eens goed nadenken wat vrije wil nou eigenlijk is. Zo verschrikkelijk vrij zijn we helemaal niet. Met een computer krachtig genoeg zou je het hele universum moeten kunnen simuleren omdat ons hele bestaan en het universum een ketteringreactie is waarvan de uitkomst vanaf het begin al vast stond. God heeft dus in feite bewust een hel gemaakt voor miljarden verdoemde individuen onder de norm dat we zogenaamd zelf mochten kiezen.
God schiep alles, heb je een bron/bewijs? En nee, niet de bijbel.
pi_167879600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

God schiep alles, heb je een bron/bewijs? En nee, niet de bijbel.
Ik ga enkel in op de premisse dat de bijbel klopt.
pi_167879647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:02 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ik ga enkel in op de premisse dat de bijbel klopt.
Zucht.. blijf eens in deze discussie zonder het geloof. Geloof maakt meer verrot dan het een ieder oplevert als we alles op een rij gaan zetten. Als hij het echt zo goed met ons voorhad dan had hij allang ingegrepen met alle brandhaarden in de wereld.
pi_167879724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zucht.. blijf eens in deze discussie zonder het geloof. Geloof maakt meer verrot dan het een ieder oplevert als we alles op een rij gaan zetten. Als hij het echt zo goed met ons voorhad dan had hij allang ingegrepen met alle brandhaarden in de wereld.
Je kan deze discussie niet houden zonder het geloof, want deze discussie houdt stand door voornamelijk het geloof.

Zelfs al kom je met tientallen goede argumenten, dan komt het er uiteindelijk toch nog op neer dat god het allemaal niet tolereert, dus dienen wij dat ook maar niet te doen. Theïsten doen altijd net of ze objectief dit soort zaken bediscussieren, maar dat is allemaal schijn want ze proberen alleen maar te beredeneren waarom god het niet goed vind. Niet of het daadwerkelijk goed of slecht is.
pi_167879913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:07 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Je kan deze discussie niet houden zonder het geloof, want deze discussie houdt stand door voornamelijk het geloof.

Zelfs al kom je met tientallen goede argumenten, dan komt het er uiteindelijk toch nog op neer dat god het allemaal niet tolereert, dus dienen wij dat ook maar niet te doen. Theïsten doen altijd net of ze objectief dit soort zaken bediscussieren, maar dat is allemaal schijn want ze proberen alleen maar te beredeneren waarom god het niet goed vind. Niet of het daadwerkelijk goed of slecht is.
Onzin, ik ben niet gelovig. Dan is het gewoon nog steeds een kwestie van argumenten waarom ik het wel zou kunnen vinden dat je tegen homo's bent en waarom ik dat niet zou kunnen vinden.
pi_167879973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Onzin, ik ben niet gelovig. Dan is het gewoon nog steeds een kwestie van argumenten waarom ik het wel zou kunnen vinden dat je tegen homo's bent en waarom ik dat niet zou kunnen vinden.
Waarom kan ik vanwege het dikgedrukte dan met vrij grote zekerheid zeggen dat je niet tegen homoseksualiteit bent?
pi_167880129
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:16 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Waarom kan ik vanwege het dikgedrukte dan met vrij grote zekerheid zeggen dat je niet tegen homoseksualiteit bent?
Weet ik veel, dat heeft toch niks met geloof te maken. Ik hoef het voor de rest niet te zien, maar mensen moeten lekker hun gang gaan en doen wat ze zelf fijn vinden.
pi_167881126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Weet ik veel, dat heeft toch niks met geloof te maken. Ik hoef het voor de rest niet te zien, maar mensen moeten lekker hun gang gaan en doen wat ze zelf fijn vinden.
Nee want dat mag niet van god.
pi_167882624
quote:
Religie, angst om zelf homo te worden (des te harder dat ik er tegen aan schop des te groter het bewijs dat ik het zelf niet ben) en echte angst voor homo's ( Bang dat iedere homo hun in hun reet knijpt))

[ Bericht 14% gewijzigd door Werkman op 04-01-2017 17:55:50 ]
pi_167884487
Wat hebben de religieuzen in dit topic eigenlijk te zeggen over het feit dat het bewezen is dat je je geaardheid niet kunt veranderen en dus maar je hele leven in een leugen moet leven om je ''god'' blij te maken.
De stem van de toekomst.
pi_167885736
Als mensen toch eens wisten........ Maar de meesten weten niet. Ze zijn mentaal geconditioneerd door anderen en dat vormt hun perceptie van de werkelijkheid. Dat bepaalt wat zij denken wat wel en wat niet mag. Wat deugdelijk is, en wat schandalig. Wat prijzenswaardig en waar we voor zouden moeten boeten. Het lijkt allemaal zo onwijs werkelijk, die bril waar doorheen je kijkt en van waaruit je wat je ziet beoordeelt, maar dat is het niet! Het is je allemaal aangeleerd. En degenen die jou het hebben aangeleerd, hebben het ook weer aangeleerd gekregen. Van generatie op generatie. Het is de massa-psychose waarin de mensheid verkeert. De bewustzijnsdroom die je dagelijks voor waar aanneemt. En dan denken dat de Bijbelse of Koranische boodschap los van die droom staat en objectiviteit biedt! Nee! Die faciliteren 'm slechts en maken 'm hard en verdichten 'm als strakker aangedraaide duimschroeven!

Nee, die 'god' is absoluut onderdeel van de illusie. Dat is aan zo'n beetje aan iedere letter die erin staat te zien voor wie de ogen open heeft. Hij is net zo dom als de mensen! De Bijbel en Koran zijn beiden een lofzang op het geloof in de droom van afgescheidenheid, die gekenmerkt wordt door de subject-object-illusie die de mens gevangen houdt in een toestand van verwarring en daaruit volgende ellende.

God is werkelijk. Maar de God waarin wordt geloofd is een maaksel van de menselijke mind in een toestand van verwarring.
pi_167886144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:56 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Als mensen toch eens wisten........ Maar de meesten weten niet. Ze zijn mentaal geconditioneerd door anderen en dat vormt hun perceptie van de werkelijkheid. Dat bepaalt wat zij denken wat wel en wat niet mag. Wat deugdelijk is, en wat schandalig. Wat prijzenswaardig en waar we voor zouden moeten boeten. Het lijkt allemaal zo onwijs werkelijk, die bril waar doorheen je kijkt en van waaruit je wat je ziet beoordeelt, maar dat is het niet! Het is je allemaal aangeleerd. En degenen die jou het hebben aangeleerd, hebben het ook weer aangeleerd gekregen. Van generatie op generatie. Het is de massa-psychose waarin de mensheid verkeert. De bewustzijnsdroom die je dagelijks voor waar aanneemt. En dan denken dat de Bijbelse of Koranische boodschap los van die droom staat en objectiviteit biedt! Nee! Die faciliteren 'm slechts en maken 'm hard en verdichten 'm als strakker aangedraaide duimschroeven!

Nee, die 'god' is absoluut onderdeel van de illusie. Dat is aan zo'n beetje aan iedere letter die erin staat te zien voor wie de ogen open heeft. Hij is net zo dom als de mensen! De Bijbel en Koran zijn beiden een lofzang op het geloof in de droom van afgescheidenheid, die gekenmerkt wordt door de subject-object-illusie die de mens gevangen houdt in een toestand van verwarring en daaruit volgende ellende.

God is werkelijk. Maar de God waarin wordt geloofd is een maaksel van de menselijke mind in een toestand van verwarring.
Dit is prachtig gezegd en ik geef je gelijk.
Ik identificeer me alleen als christen omdat ik zo ben opgevoed. Ik geloof niet in Jezus, en daarbij eigenlijk niet eens in alles wat in de bijbel staat. Ik geloof wel in een God, maar niet zoals die beschreven wordt.
Hij is voor mij gewoon een ''persoon'' die van iedereen houdt.
De stem van de toekomst.
pi_167895995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:52 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Nee want dat mag niet van god.
Nogmaals, ik geloof niet. Hij bepaalt voor mij dus niet wat wel en niet mag, dus wat wil je nou bereiken met deze argumenten tegen ongelovigen..
pi_167901654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:10 schreef Jaccoo het volgende:
Ik identificeer me alleen als christen omdat ik zo ben opgevoed.
Sterk staaltje zelfidentificatie. Kun je gerust achter wegen laten. Ik bedoel, wie denk je dat je voor de gek houdt? :?
pi_167901689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:27 schreef vaduz het volgende:

[..]

Sterk staaltje zelfidentificatie. Kun je gerust achter wegen laten. Ik bedoel, wie denk je dat je voor de gek houdt? :?
Als jij niet gelovig was opgevoed zou je het waarschijnlijk ook niet zijn geworden.
De stem van de toekomst.
pi_167901760
quote:
18s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:28 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Als jij niet gelovig was opgevoed zou je het waarschijnlijk ook niet zijn geworden.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Verder weet jij niet wie mijn ouders zijn en hun geloofsovertuiging. Geloven is iets wat je zelf al dan niet doet. Dat erf je niet over van je ouders.
pi_167904689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? Verder weet jij niet wie mijn ouders zijn en hun geloofsovertuiging. Geloven is iets wat je zelf al dan niet doet. Dat erf je niet over van je ouders.
Je erft het niet, maar je neemt het 90% van de tijd wel over van je ouders.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:56:51 #289
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_167904920
Ik vind t een simpele vraag. Simpelweg omdat het niet 'gewoon' is. Er is een klein deel homo. Om dezelfde reden wordt een zwarte in een klein dorp beledigd of wordt je als blank kindje op een Amsterdamse school weggepest: het is gewoon anders dan 'de rest'.

Heb zelf totaal niets tegen homo's, kan er net zo goed mee overweg gaan als ieder anders persoon, maar heb ook absoluut niks met bv een Gay parade.

Lastige situatie, TS. Als ik een 'vreemde' hobby zou uitdragen op straat, zal ik ook voor gek worden uitgemaakt. Dat het bij jou iets heel gangbaars als liefde, maakt het wel lastig om het 'achter gesloten deuren' te houden, maar ik denk wel dat het er een beetje bij zal blijven horen zolang je 'anders bent dan de meesten'. Succes TS
  vrijdag 6 januari 2017 @ 09:44:08 #290
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167918893
homoseksualiteit wordt door geen enkel cultuur als normaal gezien. en dat is het ook niet, ook nooit geweest bij welk volk dan ook. dat het nu voor de westerlingen normaal is, zegt veel meer over de westerlingen. westerlingen vinden overspel ook doodnormaal, maar dat zegt toch echt veel meer over de westerlingen dan over wat normaal is.

Volgens de hersenonderzoeker Swaab zit het allemaal in de hersenen, waarom jullie dan de pedo's afvallen en de homo's beschermen is mij een raadsel...Naar mijn mening sporen ze beide niet, beide op een ander niveau.. :T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_167927137
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Vrouwen hebben een groter vetpercentage en ik vind vet vies.
99,9% vd vrouwen heeft geen wasbordje en wasbordje is hotste aan een mensenlichaam.
pi_167927309
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:44 schreef corehype het volgende:
Volgens de hersenonderzoeker Swaab zit het allemaal in de hersenen, waarom jullie dan de pedo's afvallen en de homo's beschermen is mij een raadsel...
Omdat de twee niet te vergelijken zijn natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_167927782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Vrouwen hebben een groter vetpercentage en ik vind vet vies.
99,9% vd vrouwen heeft geen wasbordje en wasbordje is hotste aan een mensenlichaam.
:')
pi_167928625
quote:
homoseksualiteit wordt door geen enkel cultuur als normaal gezien. en dat is het ook niet, ook nooit geweest bij welk volk dan ook. dat het nu voor de westerlingen normaal is, zegt veel meer over de westerlingen. westerlingen vinden overspel ook doodnormaal, maar dat zegt toch echt veel meer over de westerlingen dan over wat normaal is.

Volgens de hersenonderzoeker Swaab zit het allemaal in de hersenen, waarom jullie dan de pedo's afvallen en de homo's beschermen is mij een raadsel...Naar mijn mening sporen ze beide niet, beide op een ander niveau.. :T
Ben jij een minderjarig pubertje met een identiteitscrisis ofzo? :')
pi_167930916
quote:

Ik hoop dat je een troll bent, zo niet:

In de Griekse oudheid werd homoseksualiteit als iets heel normaals gezien en veel Romeinse keizers hadden gelijkslachtige seksuele contacten.
De opkomst van onder andere het Christendom heeft het gewoon onderdrukt. De meeste culturen doen het gewoon afkeuren omdat homoseksuelen een kleine minderheid vormen.

Ik zou het appreciëren als je ook op andere voorstandpunten zou reageren zoals:
quote:
dat je je geaardheid niet kunt veranderen en dus maar je hele leven in een leugen moet leven om je ''god'' en een klein deelvan de mensen die er tegen zijn blij te maken.
De stem van de toekomst.
pi_167931370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:10 schreef Jaccoo het volgende:

[..]
Hij is voor mij gewoon een ''persoon'' die van iedereen houdt.
Ik neuk jouw god in de kont.
pi_167931433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:28 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Ik neuk jouw god in de kont.
Het is voor mij eigenlijk vooral een makkelijkere manier om met de dood om te gaan, maar we kunnen alleen maar hopen dat het leven na de dood niet helemaal eindigt..
De stem van de toekomst.
pi_167931488
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:30 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

maar we kunnen alleen maar hopen dat het leven na de dood niet helemaal eindigt..
Na de dood is er niets, net als voor de geboorte. Accepteer het gewoon.
pi_167931518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:32 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Na de dood is er niets, net als voor de geboorte. Accepteer het gewoon.
Kan ik niet, hoe graag ik dat ook zou willen. 'T zou me alleen maar verdrietiger maken.
De stem van de toekomst.
pi_167931542
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:34 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Kan ik niet
Cognitieve dissonantie heet dat.
pi_167931601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:34 schreef keci_siken het volgende:
Cognitieve dissonantie
Het zal vast zo zijn, maar ik hoop gewoon van niet.

Lapo
De stem van de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')