abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167848141
Omdat overdreven nichterig zijn irritant is. Jij en je vriend misschien niet maar op tv zie je het genoeg.

Veder moet je lekker zelf weten wie je neukt enzo zolang je niemand lastig valt.
pi_167848162
Homohaat en geweld komt voornamelijk uit islamitische hoek.
pi_167848185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.

Kijk haar bijvoorbeeld. Haar blik, haar pose
[ afbeelding ]

Godver wat lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je daar geen seks me wilt.
Ziet er leuk uit, maar ik krijg het er niet warm van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Omdat overdreven nichterig zijn irritant is. Jij en je vriend misschien niet maar op tv zie je het genoeg.

Veder moet je lekker zelf weten wie je neukt enzo zolang je niemand lastig valt.
Ik snap wel wat je bedoelt.
Ik vind het ook niet aantrekkelijk en vaak zelfs irritant, maar iedereen moet zich gewoon zo gedragen dat ze zich er fijn bij voelen denk ik.
De stem van de toekomst.
pi_167848186
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja, homo's zijn zo enorm welkom bij conservatieve christenen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167848212
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk eerder jongeren die stoer willen doen.
De stem van de toekomst.
pi_167848215
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.

[ afbeelding ]

Ons hele bewustzijn, en al z'n impulsen, instincten en ga zo maar door, ligt vast in de hersenen. Als het daar net even anders zit, kun je zomaar andere dingen prefereren. Ook jouw voorkeuren zijn het resultaat van hoe de bedrading in je hersenen is. Dat de jouwe in dit geval met de meerderheid van de mensheid overeenstemt doet daar niets aan af. :)
pi_167848221
he ts echt lame dat je zulke trieste reacties krijgt :') (op straat)

gvd zeg

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 01:25:40 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 01:09:48 #33
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167848260
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:02 schreef Jaccoo het volgende:
Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook
Je beantwoordt je eigen vragen...
pi_167848274
Waarom is het vies eigenlijk moet je je afvragen. Daar vloeit blijkbaar die homofobie deels uit voort. Is uiteindelijk gewoon iets tussen twee volwassenen, zou niemand wat moeten boeien.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167848323
homoseksuelen zitten nog midden in hun emancipatie. al die nederlandse mongolen die cringy voor homo's opkomen sinds moslimextremisme een ding werd, daar heb je niks aan hoor.

de meeste mensen hebben homoseksuelen nog helemaal niet geaccepteerd. kijk hoe diepgeworteld en breed geaccepteerd het is om een term als "gay" te gebruiken voor nichterig/flikkerig/mietierig? tot in hollywood toe.
pi_167848349
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten wel met hun gore poten van m'n af blijven!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167848359
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten wel met hun gore poten van m'n af blijven!
Dit hoor ik echt vaak... Maar niemand die ik ken is daadwerkelijk ongewild door een aangeraakt. Deel je ervaring als dat wel bij jou is gebeurd.
De stem van de toekomst.
pi_167848363
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:27 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Dit hoor ik echt vaak... Maar niemand die ik ken is daadwerkelijk ongewild door een aangeraakt. Deel je ervaring als dat wel bij jou is gebeurd.
ik vind het wel soort van vleiend.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167848365
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou ja, het blijft toch een vreemd verschijnsel voor een 100% hetero.

Kijk jij moet natuurlijk zelf weten wat je in je kont stopt of waar je je piemel in stopt. Mits dat over wederzijds instemmende volwassenen gaat. En ik vind je er ook echt niet minder om maar...ff serieus :') Ik snap werkelijk niet dat je zo'n hard hoekig harig mannenlichaam prefereert boven een vrouwenlichaam.
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Want alle mannen hebben een hard, harig, hoekig lichaam. En alle vrouwen zijn zacht en teder en haarloos. :') Daarnaast, als je heel klinisch naar een mannen- of een vrouwenlichaam kijkt, zonder alle fantasieën die je associeert met seksualiteit is het allemaal net zo smerig.
pi_167848370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ik vind het wel soort van vleiend.
Ja toch...

Smaak hebben ze vaak wel. :D Dus als ze je dan een lekker ding vinden, mag je er vaak wel vanuit gaan dat je er ook wel goed uit ziet dan.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 02:00:08 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167848446
De theorie is dat homo-zijn best oké is, als je de actieve persoon bent en niet de passieve. Neuken is oké voor mannen (of het nu geiten, vrouwen of andere mannen zijn), geneukt worden niet, dat is alleen voor vrouwen en kinderen.
Zolang vrouwen niet als gelijkwaardig worden gezien, zullen mannen die de passieve (dus vrouwelijke) rol aannemen ook niet als gelijkwaardig worden gezien. Bovendien is voor hetero's het zien van een man in de passieve rol beangstigend: ben je nog wel een echte man als je niet de actieve rol hebt?
Omdat vrouwen toch al als minderwaardig worden gezien, hebben mensen minder moeite met lesbiënnes. Behalve als het zo'n butch is die duidelijk de actieve (dus mannelijke) rol opeist, dat is beangstigend voor mannen, een vrouw die hun plaats in de pikorde wil innemen.

Kortom: gewoon pure angst. Bang zijn dat je sociale positie wordt aangetast door mannen die anders zijn en bang je identiteit te verliezen als je een passieve rol krijgt.
pi_167848475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:00 schreef Lunatiek het volgende:
De theorie is dat homo-zijn best oké is, als je de actieve persoon bent en niet de passieve. Neuken is oké voor mannen (of het nu geiten, vrouwen of andere mannen zijn), geneukt worden niet, dat is alleen voor vrouwen en kinderen.
Zolang vrouwen niet als gelijkwaardig worden gezien, zullen mannen die de passieve (dus vrouwelijke) rol aannemen ook niet als gelijkwaardig worden gezien. Bovendien is voor hetero's het zien van een man in de passieve rol beangstigend: ben je nog wel een echte man als je niet de actieve rol hebt?
Omdat vrouwen toch al als minderwaardig worden gezien, hebben mensen minder moeite met lesbiënnes. Behalve als het zo'n butch is die duidelijk de actieve (dus mannelijke) rol opeist, dat is beangstigend voor mannen, een vrouw die hun plaats in de pikorde wil innemen.

Kortom: gewoon pure angst. Bang zijn dat je sociale positie wordt aangetast door mannen die anders zijn en bang je identiteit te verliezen als je een passieve rol krijgt.
Geneukt worden is voor vrouwen en kinderen?...
De stem van de toekomst.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 03:22:11 #43
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167848538
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 02:17 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Geneukt worden is voor vrouwen en kinderen?...
Ja, onvolwassen puberjongens, bij de Grieken was pederastie doodnormaal. Schijnt bij sommige volkeren nog steeds voor te komen. Zie Wikipedia.
Als die jongens nog geen man zijn is het geen echte homoseksualiteit is vermoedelijk de redenatie, dus hoef je dan niet homofoob te zijn.
pi_167848681
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:28 schreef Trollscience het volgende:

[..]

[..]

Want alle mannen hebben een hard, harig, hoekig lichaam. En alle vrouwen zijn zacht en teder en haarloos. :') Daarnaast, als je heel klinisch naar een mannen- of een vrouwenlichaam kijkt, zonder alle fantasieën die je associeert met seksualiteit is het allemaal net zo smerig.
Ahh daar is captain obvious!

Wat wil je nou zeggen? Vrouwen die niet zacht en teder en haarloos zijn worden over het algemeen ook minder aantrekkelijk gevonden en verwijfde mannen doen het niet goed bij de vrouwen. Dat niet alle vrouwen er hetzelfde uitzien lijkt me evident, daar heb je geen hogere wiskunde voor nodig.

En hoe lekker je de andere persoon vind bepaalt voor een groot gedeelte ook hoe smerig je iets vind.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167850255
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 06:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ahh daar is captain obvious!

Wat wil je nou zeggen? Vrouwen die niet zacht en teder en haarloos zijn worden over het algemeen ook minder aantrekkelijk gevonden en verwijfde mannen doen het niet goed bij de vrouwen. Dat niet alle vrouwen er hetzelfde uitzien lijkt me evident, daar heb je geen hogere wiskunde voor nodig.

En hoe lekker je de andere persoon vind bepaalt voor een groot gedeelte ook hoe smerig je iets vind.
Ja joh, het gaat niet om wat vrouwen aantrekkelijk vinden in een man maar om wat homo's aantrekkelijk vinden. Daar had je het toch over?

Mijn punt is dat je doet alsof alle homo's even flink willen worden uitgewoond door een typetje Jason Statham terwijl er genoeg homo's zijn die vallen op jongens met een vrouwelijker lichaam. Je stelt een tweedeling voor: OF een sexy, zachte, tedere vrouw OF een sexy, sterke, ruige man, die in werkelijkheid niet bestaat.
pi_167850601
De overdreven nichterigheid die je op tv ziet vind ik walgelijk, maar gewoon mensen op straat die hand in hand lopen vind ik prima, dat moet gewoon kunnen.
Over het seksuele gedeelte wil ik niet eens nadenken, heb ptts van een bepaalde gebeurtenis in mijn leven
pi_167851113
Mij maakt het geen fuck uit wat je bent, zal mij een worst wezen.

Wel zie ik bij veel mensen een afkeer tegen homo's, omdat ze heel hard schreeuwen dat ze hetzelfde zijn als hetero's, maar vervolgens wel constant eigen bewegingen hebben, eigen feesten etc.
Niet dat ik bovenstaande deel, maar dat zie ik bij anderen. Er is best wat voor te zeggen.

Objectief bekeken, is een homo/lesbo totaal niet anders dan wie dan ook. Oke, ze houden van hetzelfde geslacht. Dat maakt in mijn optiek verder weinig verschil, en het hoort ook niet eens mijn zaak te zijn.
pi_167851218
Je moet gewoon naar technofeesten gaan. Daar sta ik de hele nacht midden op de dansvloer met m'n vriend te zoenen en geen haan die ernaar kraait, want iedereen daar is lievv.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:58:07 #49
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167851243
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:16 schreef the-eye het volgende:
Ik had daar vroeger ook een andere, aangeprate, mening over maar laten we wel wezen. Het valt voor niemand mee om een beetje gelukkig het leven door te komen. Iedereen vindt genoeg ellende op z'n pad. Wie ben ik dan om commentaar te hebben op het geluk van anderen.
Wees wie je bent kerel. Het leven is te kort om jouw geluk door anderen te laten verstieren.
Mooi gezegd ouwe ^O^
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_167851290
Omdat mensen bestaan, kort gezegd.
En religie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')