Homofoobquote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef possetje het volgende:
ik groet homofielen op straat altijd wel vriendelijk maar ben wel geneigd om als het om erotiek gaat het snel weg te zappen op internet en tv
Ik begrijp je reactie volkomen. Dat is ook de reden dat ik in het openbaar over het algemeen geen andere mannen kus.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef possetje het volgende:
ik groet homofielen op straat altijd wel vriendelijk maar ben wel geneigd om als het om erotiek gaat het snel weg te zappen op internet en tv
Woon je buiten de Randstad? Anders kan ik het me niet voorstellen dat je überhaupt mensen op straat groet.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef possetje het volgende:
Dit is wel zo. Is iemand homo, oh joh geen probleem. Is je zoon homo, holy shit.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:38 schreef Trollscience het volgende:
veel mensen zien homoseksualiteit nog altijd als iets dat ze 'accepteren', maar liever niet mee geconfronteerd worden
Ga slapen, Lesbeau..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:17 schreef Rezania het volgende:
Mensen zijn gewoon onzeker. Ik word hier om de haverklap op mijn seksuele geaardheid benadrukt, meestal als het er niet toe doet. Vinden ze stoer of zo. Lekker negeren, betekent meestal dat ze geen poot meer hebben om op te staan.
Nou ja, het blijft toch een vreemd verschijnsel voor een 100% hetero.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:17 schreef Rezania het volgende:
Mensen zijn gewoon onzeker. Ik word hier om de haverklap op mijn seksuele geaardheid benadrukt, meestal als het er niet toe doet. Vinden ze stoer of zo. Lekker negeren, betekent meestal dat ze geen poot meer hebben om op te staan.
Als iemand dat benadrukken deed was het deze user, terwijl hij zelf ook homo is. Heel onsympathiek, zat iedereen te beledigen op het forum. Ik heb meerdere mensen gespot op FOK! die een beetje vreemd zijn, maar deze stak er met kop en schouders bovenuit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:17 schreef Rezania het volgende:
Je hoeft de seks ook niet te zien. Ik hoef ook geen naakte vrouwen te zien als het even kan. Ik heb het over mensen die gelijk reageren met 'Homo!' als ik zeg dat ik een vriend heb of met 'Maar jij bent gay.' aan komen zetten als ze een discussie aan het verliezen zijn. Gewoon onzeker gedrag, het beandrukken van iemand anders seksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft toch een vreemd verschijnsel voor een 100% hetero.
Kijk jij moet natuurlijk zelf weten wat je in je kont stopt of waar je je piemel in stopt. Mits dat over wederzijds instemmende volwassenen gaat. En ik vind je er ook echt niet minder om maar...ff serieusIk snap werkelijk niet dat je zo'n hard hoekig harig mannenlichaam prefereert boven een vrouwenlichaam.
Het overgrote merendeel van de vrouwen prefereren een ''hard hoekig harig mannenlichaam'' boven een vrouwenlichaam. Dat sommige mannen dat ook doen is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft toch een vreemd verschijnsel voor een 100% hetero.
Kijk jij moet natuurlijk zelf weten wat je in je kont stopt of waar je je piemel in stopt. Mits dat over wederzijds instemmende volwassenen gaat. En ik vind je er ook echt niet minder om maar...ff serieusIk snap werkelijk niet dat je zo'n hard hoekig harig mannenlichaam prefereert boven een vrouwenlichaam.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hoeft de seks ook niet te zien. Ik hoef ook geen naakte vrouwen te zien als het even kan. Ik heb het over mensen die gelijk reageren met 'Homo!' als ik zeg dat ik een vriend heb of met 'Maar jij bent gay.' aan komen zetten als ze een discussie aan het verliezen zijn. Gewoon onzeker gedrag, het beandrukken van iemand anders seksuele geaardheid.
Je zou de vraag ook om kunnen vragen: waarom zou het niet meer moeten bestaan?quote:
Ik denk persoonlijk dat dit het grootste deel verklaart. Mensen praten die afkeer/haat elkaar grotendeels aan.quote:Ik snap het wel als het vies wordt gevonden want dat vond ik vroeger ook (al was me dat eigenlijk alleen maar aangepraat)
Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de vrouwen prefereren een ''hard hoekig harig mannenlichaam'' boven een vrouwenlichaam. Dat sommige mannen dat ook doen is toch niet zo raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |