Paar weken geleden werd ik in een club door een homo benaderd die mij wel duidelijk zag zitten. Was ook wel een rare situatie: voelde me wel enigszins gevleid denk ik, maar was een beetje ongemakkelijk om duidelijk te maken dat ik op vrouwen val. Had dan ook wel de nodige drugs op, liet ook twee schone Tsjechische uit hun slipje druipen door alleen maar oogcontact te maken (dat gebeurt voor de duidelijkheid ook niet als ik nuchter ben)quote:
Hah, totdat je mensen tegenkomt die alcohol en sos ophebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Je moet gewoon naar technofeesten gaan. Daar sta ik de hele nacht midden op de dansvloer met m'n vriend te zoenen en geen haan die ernaar kraait, want iedereen daar is lievv.
Het spijt me dat niet alle lichaamstypen minutieus beschreven heb en ben blijven hangen in een veralgemenisering van het mannelijk en vrouwelijk lichaam waardoor je het door je autisme niet meer begreep.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja joh, het gaat niet om wat vrouwen aantrekkelijk vinden in een man maar om wat homo's aantrekkelijk vinden. Daar had je het toch over?
Mijn punt is dat je doet alsof alle homo's even flink willen worden uitgewoond door een typetje Jason Statham terwijl er genoeg homo's zijn die vallen op jongens met een vrouwelijker lichaam. Je stelt een tweedeling voor: OF een sexy, zachte, tedere vrouw OF een sexy, sterke, ruige man, die in werkelijkheid niet bestaat.
Want daarvan lopen er niet zoveel op een technofeestje....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hah, totdat je mensen tegenkomt die alcohol en sos ophebben
Religie heeft er niet echt veel mee te maken. Die reguleren de homohaat, maar zijn er niet per definitie de oorzaak van.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:00 schreef LurkJeRot het volgende:
Omdat mensen bestaan, kort gezegd.
En religie.
Erop afstappen is makkelijk, maar erachter komen of 'ie het ook is is wel echt heel moeilijk en ongemakkelijk. Uiteindelijk vraag je daar meestal maar niet eens naar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Paar weken geleden werd ik in een club door een homo benaderd die mij wel duidelijk zag zitten. Was ook wel een rare situatie: voelde me wel enigszins gevleid denk ik, maar was een beetje ongemakkelijk om duidelijk te maken dat ik op vrouwen val. Had dan ook wel de nodige drugs op, liet ook twee schone Tsjechische uit hun slipje druipen door alleen maar oogcontact te maken (dat gebeurt voor de duidelijkheid ook niet als ik nuchter ben)
Voor de homo's onder ons: is het niet super moeilijk om bij een normaal avondje uit (niet in een gaybar dus) om af te stappen op een gast waarvan je niet zeker weet of ie ook gay is?
Die zijn er eigenlijk (zo goed als) niet op de technofeesten waar ik heen ga. Gewoon iedereen x, 4f etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hah, totdat je mensen tegenkomt die alcohol en sos ophebben
De mensen die dit zeggen zijn vaak mensen die je hoogstens met een stok zou willen rakenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:27 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Dit hoor ik echt vaak... Maar niemand die ik ken is daadwerkelijk ongewild door een aangeraakt. Deel je ervaring als dat wel bij jou is gebeurd.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De mensen die dit zeggen zijn vaak mensen die je hoogstens met een stok zou willen raken
Oh dat is wel chill, hier in de omgeving helaas wel vaker, mensen gaan ook wel eens met elkaar vechten of ruzie maken midden op de dansvloerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn er eigenlijk (zo goed als) niet op de technofeesten waar ik heen ga. Gewoon iedereen x, 4f etc.
Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gezien als frequente bezoeker. Is dat wellicht niet meer op de hardstyle-feesten dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill, hier in de omgeving helaas wel vaker, mensen gaan ook wel eens met elkaar vechten of ruzie maken midden op de dansvloer
Hardstylequote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gezien als frequente bezoeker. Is dat wellicht niet meer op de hardstyle-feesten dan?
Ah, ja oke. Ik bezoek de wat meer beschaafde en toegankelijke raves I guess.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HardstyleZijn wel meestal illegale feestjes trouwens, dat zal ook wel een factor zijn.
Ben jij ook van de herenliefde dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:17 schreef Rezania het volgende:
Mensen zijn gewoon onzeker. Ik word hier om de haverklap op mijn seksuele geaardheid benadrukt, meestal als het er niet toe doet. Vinden ze stoer of zo. Lekker negeren, betekent meestal dat ze geen poot meer hebben om op te staan.
Vies baardje wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ze motte wel met hun poten van me mooie lichaam afblijven ja!!"
Ik heb dat nooit gedurfd, ben altijd bang dat ik degene beledig als ze niet homo blijken te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor de homo's onder ons: is het niet super moeilijk om bij een normaal avondje uit (niet in een gaybar dus) om af te stappen op een gast waarvan je niet zeker weet of ie ook gay is?
Relatief beschaafd bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ja oke. Ik bezoek de wat meer beschaafde en toegankelijke raves I guess.
Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen maar heb je echt nooit in het openbaar de hand van een andere man vastgehouden of in het openbaar een andere man gekust?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Even terugkomend op het onderwerp. Ik heb er zelf nog nooit mee te maken gehad. Ook omdat ik het niet van de daken schreeuw. Sommige mensen hebben het aan mij gevraagd dus ik maar toegeven. Nooit problemen mee gehad.
Hoewel ik wel denk dat religie een aanzienlijke rol speelt, zie alleen al het geweld tegen (vermeende) homo's in azc's. Christenen die zeggen dat het huwelijk alleen voor een man en een vrouw is en de rest onrein helpt ook niet echt mee hoewel dat steeds minder voorkomt.
Hand vastgehouden wel, knuffelen ook wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen maar heb je echt nooit in het openbaar de hand van een andere man vastgehouden of in het openbaar een andere man gekust?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hand vastgehouden wel, knuffelen ook wel.
Zoenen niet.
Naja, om eerlijk te zijn gebeurt het hand vasthouden alleen wanneer het wat rustiger op straat is. Eigenlijk vind ik het allemaal wel wat lastig hoor. Het zijn toch vooral de reacties die je eventueel kunt krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben je bang voor reacties of vind je dat het gewoon niet hoort in het openbaar?
Ik snap wat je bedoelt, ik ben pas 1,5 maand er achter dat ik homo ben en ben toen bijna direct uit de kast gekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Naja, om eerlijk te zijn gebeurt het hand vasthouden alleen wanneer het wat rustiger op straat is. Eigenlijk vind ik het allemaal wel wat lastig hoor. Het zijn toch vooral de reacties die je eventueel kunt krijgen.
Ergens zit het mij wel dwars. Ik wil gewoon met een leuke jongen hand in hand kunnen lopen zonder zorgen. Ik moet mij er eigenlijk even overheen zetten :/
Ben je al bekend met ons praatclubje?
Heerlijk piraten mokkel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vrouwen. Het is ook niet raar want het bestaat al zo lang als de mensheid overal op de wereld. Maar begrijpen doe ik het niet. Dat een vrouw je gewoon niets doet en je liever seks hebt met een man. Sommige vrouwen vind ik zo ontzettend mooi, of ze lunnen zo sexy bewegen of zitten.
Kijk haar bijvoorbeeld. Haar blik, haar pose
[ afbeelding ]
Godver wat lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je daar geen seks me wilt.
Hand in hand op straat doe ik ook niet, zelfs niet in Amsterdam. Wil het wel graag, maar je voelt je dan gewoon niet meer lekker doordat je aan alle kanten nagestaard wordt en je zit te wachten op de reacties. Op de stations geven m'n vriend en ik elkaar meestal ook geen kus, omdat ik niet wil dat iemand die dat ziet hem aanpakt vlak nadat ik hem achtergelaten heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:31 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben je bang voor reacties of vind je dat het gewoon niet hoort in het openbaar?
Oh, dat doe je best snel. Goed bezig!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:57 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik ben pas 1,5 maand er achter dat ik homo ben en ben toen bijna direct uit de kast gekomen.
Ik had niet gedacht dat sommige mensen er op straat nog steeds zo raar van opkijken. De hand vastpakken van een andere jongen moet tegenwoordig gewoon kunnen.
En nee daar was ik niet bekend mee, maar ik ga er nu zeker wel eens wat in posten
Dat is wel erg jammer om te lezen dat jij je niet op je gemak voelt om hand in hand te lopenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hand in hand op straat doe ik ook niet, zelfs niet in Amsterdam. Wil het wel graag, maar je voelt je dan gewoon niet meer lekker doordat je aan alle kanten nagestaard wordt en je zit te wachten op de reacties. Op de stations geven m'n vriend en ik elkaar meestal ook geen kus, omdat ik niet wil dat iemand die dat ziet hem aanpakt vlak nadat ik hem achtergelaten heb.
In vergelijking met de rest is er bijna geen land zo goed voor homo's als Nederland (wellicht Spanje), maar daarmee is alles ook wel weer gezegd, want het is alsnog wel een beetje verstoppertje spelen. In de wijk van m'n ouders in deze week ook een jongen uit huis gezet nadat hij op z'n 22e uit de kast kwam. Witte christelijke ouders.
In de media zie je steeds vaker de extremen. SJW'ers, anti-zwarte piet, pro zwarte piet, extreemlinks, extreemrechts, antifa. Over het algemeen kansloze figuren allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat ook heel veel te maken met de homo's uit de showbizz die zich overdreven en expressief laten zien. De Gayparade bijvoorbeeld.. als het dan allemaal zo normaal moet worden gevonden, waarom je dan op een 'speciale' dag zo tonen? Dan roep je het over die hele groep, daar waar 95% ook niet wilt dat er zo'n evenement moet worden gehouden, de dupe van wordt door een beeld wat er van deze mensen wordt gevormd.
Hah gayyquote:Op maandag 2 januari 2017 21:02 schreef Jaccoo het volgende:
Een aantal dagen geleden was ik in de stad met een jongen die ik leuk vind....
Harige mannen bah,quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de vrouwen prefereren een ''hard hoekig harig mannenlichaam'' boven een vrouwenlichaam. Dat sommige mannen dat ook doen is toch niet zo raar?
Daarom begrijp ik ook niet dat die groepen zich afzetten tegen mensen die, door die extremen, een afkeer krijgen in plaats van tegen die extremen die hun voor 'lul' zetten als ware. Aanspreken binnen dezelfde 'groep' helpt daarbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oh, dat doe je best snel. Goed bezig!!
Mja, wat moet kunnen en de werkelijkheid staan helaas een eindje uit elkaar. Religie en kleine pikkies doen dat
[..]
Dat is wel erg jammer om te lezen dat jij je niet op je gemak voelt om hand in hand te lopen
Ik snap het wel, ik heb het zelf ook.
Over christelijke ouders gesproken. Ik ken een geval uit mijn omgeving waar een moeder bijna geëxcommuniceerd uit de kerkgemeenschap omdat zijn zoon gay was. Religie en seksualiteit is altijd al een moeilijke combinatie.
[..]
In de media zie je steeds vaker de extremen. SJW'ers, anti-zwarte piet, pro zwarte piet, extreemlinks, extreemrechts, antifa. Over het algemeen kansloze figuren allemaal
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Toevallig net een minuut geleden afscheid genomen van m'n vriend na de hele vakantie samen geweest te zijn en dat ging zonder kus of wat dan ook, want bus vol Groningse boeren.
Ik kus mijn vriend altijd op het station.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Toevallig net een minuut geleden afscheid genomen van m'n vriend na de hele vakantie samen geweest te zijn en dat ging zonder kus of wat dan ook, want bus vol Groningse boeren.
Ah, viezerikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kus mijn vriend altijd op het station.
Speciaal om sneeuwvlokjes zoals jij te doen walgen ja. Je lekker laten twijfelen aan je mannelijkheid.quote:
Had ik eerlijk gezegd gewoon gedaan. Boeren gaan echt niet naar je schreeuwen of joelen. Als het bijvoorbeeld een groepje Marokkanen was zou ik het niet hebben gedaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Die stink boeren doet niemand iets.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
kwijlmongolen aan de x op feestenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn er eigenlijk (zo goed als) niet op de technofeesten waar ik heen ga. Gewoon iedereen x, 4f etc.
Superhot is datquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
kwijlmongolen aan de x op feesten
doet lekker thuis met je wijf op de bank ofzo
echt superhot ja van die mongolen die amper op hun poten kunnen staan en ondertussen met hun linkeroog in de rechterbroekzak kijken. Om vervolgens hun kluissleutel aan te zien voor sigaret en die proberen aan te stekenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
echt superhot ja van die mongolen die amper op hun poten kunnen staan en ondertussen met hun linkeroog in de rechterbroekzak kijken. Om vervolgens hun kluissleutel aan te zien voor sigaret en die proberen aan te steken
Not sure if serious...quote:
Het is een nog steeds een druk bezocht en vrij populair evenement.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat ook heel veel te maken met de homo's uit de showbizz die zich overdreven en expressief laten zien. De Gayparade bijvoorbeeld.. als het dan allemaal zo normaal moet worden gevonden, waarom je dan op een 'speciale' dag zo tonen? Dan roep je het over die hele groep, daar waar 95% ook niet wilt dat er zo'n evenement moet worden gehouden, de dupe van wordt door een beeld wat er van deze mensen wordt gevormd.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
echt superhot ja van die mongolen die amper op hun poten kunnen staan en ondertussen met hun linkeroog in de rechterbroekzak kijken. Om vervolgens hun kluissleutel aan te zien voor sigaret en die proberen aan te steken
Prima ik ben voor, als dit ook ingevoerd word voor idiote geloofsuitingen in het openbaar, want dat vind ik een heel stuk aanstootgevender dan twee zoenende mannen (of vrouwen).quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hand in hand willen lopen met je vriendElkaar per sé een kus moeten geven bij het weg gaan
Wat is daar nou weer zo erg aan? Aangeleerde onzin. [ afbeelding ]
Doe je allemaal maar binnenskamer, met de gordijnen dicht, verborgen voor het publieke oog gna gnaaaaa
Je moet gewoon ook een beetje rekening houden met de grote meerderheid en hun smaak. Als je dat niet doet, ga je tegen dingen aanlopen want dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Prima ik ben voor, als dit ook ingevoerd word voor idiote geloofsuitingen in het openbaar, want dat vind ik een heel stuk aanstootgevender dan twee zoenende mannen (of vrouwen).
![]()
![]()
![]()
Leven en laten leven.... schijnt voor sommige verrekte moeilijk te zijn.
Altijd de ziekelijk drang om voor anderen te bepalen wat wel en niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |