Je vertelde het recent nog in een topic van je in POL over allochtonen of zo. Dat je je geen Nederlander voelt, omdat je uit een van die landen daar komt. Dat allochtonen weinig met homo's op hebben is verder niet zo verrassend.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is dan nieuws voor mij. Maar lijkt me verder ook helemaal niet relevant.
God heeft alles geschapen toch?quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:56 schreef vaduz het volgende:
[..]Homoseksualiteit is niet door God geschapen.
[..]
Snap niet waarom je het nu weer over die groep wilt hebben. Iedereen heeft bepaalde beproevingen in het leven. Dat is gekomen nadat: Iets met Adam, Eva, een slang en een boom.
[..]
God niet.
Doe eens een linkje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je vertelde het recent nog in een topic van je in POL over allochtonen of zo. Dat je je geen Nederlander voelt, omdat je uit een van die landen daar komt. Dat allochtonen weinig met homo's op hebben is verder niet zo verrassend.
God schiep mensen en hun gedrag. Homo's ontstaan. Ergo, god schiep homo's.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Inclusief mensen met een eigen wil en verstand. Mensen die zich dus tegen God kunnen keren.
quote:
quote:en hun gedrag.
quote:Homo's ontstaan. Ergo, god schiep homo's.
Oh, nu is homoseksualiteit plots een keuze?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
[..]
[..]Als mensen geen eigen wil hadden en robots waren een buitengewoon logische redenering, maar dat is dus hier niet het geval. Mensen hebben een eigen keuze.
Was het dat dan niet? Mensen hebben hun eigen seksuele gedragingen niet onder controle? Vlug bel de TBS kliniek.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nu is homoseksualiteit plots een keuze?
Ik heb een tijdje gezocht en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat ik je heb verward met de user vigen98.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef Chai het volgende:
Wel opvallend dat homo's vaak veel intelligenter zijn dan homofoben. In dit topic ook weer.
Is vast leuk om in zo'n bekrompen wereldje te leven.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Was het dat dan niet? Mensen hebben hun eigen seksuele gedragingen niet onder controle? Vlug bel de TBS kliniek.
Niet onderbouwd waardeoordeel. Is zeker heel leuk om jezelf te laten geloven dat mensen compulsief gedwongen zijn zichzelf seksueel te ontplooien op een manier die ze zelf niet onder controle hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is vast leuk om in zo'n bekrompen wereldje te leven.
Ik weet uit ervaring dat het geen keuze is. Toch zijn er altijd buitenstaanders die menen dat het wel zo is. Moe, dat is wat ik er van word.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet onderbouwd waardeoordeel. Is zeker heel leuk om jezelf te laten geloven dat mensen compulsief gedwongen zijn zichzelf seksueel te ontplooien op een manier die ze zelf niet onder controle hebben.
Als je het verschil niet begrijpt tussen niets aan je seksuele voorkeuren kunnen doen, en je seksueel niet in te kunnen houden en je dus maar aan mensen te vergrijpen, dan ben je net iets te vaak op je achterhoofd gevallen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet onderbouwd waardeoordeel. Is zeker heel leuk om jezelf te laten geloven dat mensen compulsief gedwongen zijn zichzelf seksueel te ontplooien op een manier die ze zelf niet onder controle hebben.
Een beetje rekening houden is toch heel wat anders dan de hand van je geliefde niet vast kunnen pakken? Rekening houden met de grote kleurloze meerderheid!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je moet gewoon ook een beetje rekening houden met de grote meerderheid en hun smaak. Als je dat niet doet, ga je tegen dingen aanlopen want dat is vechten tegen de bierkaai.
Als je dan toch accepteert dat je homo bent, waarom er dan niet gewoon bij accepteren dat dat bestaan bepaalde beperkingen met zich mee brengt?
Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven. Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je het verschil niet begrijpt tussen niets aan je seksuele voorkeuren kunnen doen, en je seksueel niet in te kunnen houden en je dus maar aan mensen te vergrijpen, dan ben je net iets te vaak op je achterhoofd gevallen hoor.
Nee, het punt is dat volgens jou seks tussen twee volwassenen van hetzelfde geslacht iets is om je voor de schamen. Dat is het niet. Enkel bekrompen en onzekere personen maken zich druk om wat twee volwassenen met elkaar uitspoken in de slaapkamer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven. Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.
Jouw normen en waarden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat volgens jou seks tussen twee volwassenen van hetzelfde geslacht iets is om je voor de schamen.
[quote]
Dat is het niet.
Jouw subjectieve waarde oordeel. Lang leve de individualistische maatschappij zonder waarden.quote:Enkel bekrompen en onzekere personen maken zich druk om wat twee volwassenen met elkaar uitspoken in de slaapkamer.
Wie maakt zich hier nu druk. Ik laat enkel mijn geluid horen, net zoals jij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:48 schreef Rezania het volgende:
Als je je ergens drukt om wilt maken ga je dan druk maken om kindbruiden of zo. Laat volwassenen gewoon met rust. Bemoeizucht van religieuzen altijd. Leef en laat leven.
Als het celibatair leven en daarmee het kunnen controleren van seksuele gedragingen een keuze kan zijn, dan kan het toch ook een keuze zijn om wel toe te geven aan je seksuele voorkeuren? Kun jij mij uitleggen wat hier onverantwoord aan is?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik probeer te stellen. Ik stel dus dat mensen heel goed hun seksuele gedragingen kunnen controleren. En dus de keuze hebben om aan bepaalde lusten al dan niet gehoor te geven. Snap niet dat mensen geen verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen willen nemen.
Omdat jouw geluid de vrijheid van anderen doet beperken als het wordt nageleefd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wie maakt zich hier nu druk. Ik laat enkel mijn geluid horen, net zoals jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |