Daarover verschillen wij dan van standpunt. En dan niet alleen jij en ik. Maar jij ook met de God van Abraham Isaak en Jacob.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:42 schreef Lark het volgende:
[..]
Wat is er tegennatuurlijk? Homoseksualiteit is natuurlijk.
Dan is er niks aan de hand. Mensen zijn immers gewoon een dieren maken ook deel uit van de natuur.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Aan geniet van elkaar binnen het huwelijk tussen man en vrouw is niets mis. Pervers is hetgeen wat tegennatuurlijk is.
[..]
Als je als man met een vrouw wilt leven, of als vrouw met een man, leg dan de gelofte af en neem er de verantwoordelijkheid voor tot de dood scheidt. Iets met lusten en lasten enzo.
Oh noes!quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van standpunt. En dan niet alleen jij en ik. Maar jij ook met de God van Abraham Isaak en Jacob.
Tuurlijk aan een huwelijk moet je constant werken. Het is geen sprookje. Je moet dan ook niet zonder na te denken aan de eerste de beste de gelofte afleggen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef Lark het volgende:
[..]
Nog even je laatste opmerking: edelmoedig, mensen hebben vaak die intentie ook als ze het leven willen delen met een partner. Echter, tot de dood ons scheidt, toch enkel als beiden daarmee gelukkig zijn, en niet omdat het heurt; en zodoende ongelukkigheid tot de dood..wat een droefenis.
En ook genoeg dieren die homoseksueel gedrag vertonen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand. Mensen zijn immers gewoon een dieren maken ook deel uit van de natuur.
Hommols die het juiste pad willen bewandelen natuurlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk mens wil er nou ook maar iets te maken hebben met die haatzaaiende kutchristenen?
Ik denk dat je selectief aan het lezen bent. En het is zeker niet zo dat ik geen kritiek heb op degene die zich voordoen als lid van de kerk. Zie mijn initiele reactie in dit topic op de TS. Wij van wc eend praten dergelijke gedragingen helemaal niet goed, integendeel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je onderbouwt niets inhoudelijk, maar komt enkel met zaken aanzetten die iemand duizenden jaren geleden in een grot in een fantasieboek heeft opgeschreven en jij zonder zelf na te denken een op een overneemt en je vormt op basis daarvan allerlei onzinnige vooroordelen die niets met de realiteit te maken hebben. Alle kritiek op dat verschrikkelijke instituut wuif je weg, want de kerk is natuurlijk helemaal fantastisch (wc eend). Zo slaat letterlijk elk woord dat je zojuist postte enkel en alleen op jezelf.
Waar heb ik dan haatgezaaid?quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk mens wil er nou ook maar iets te maken hebben met die haatzaaiende kutchristenen?
Het feit dat je al geen enkel eufemisme kan bedenken dat niet is afgeleid van homo's zegt idd genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:21 schreef Drug het volgende:
de meeste mensen hebben homoseksuelen nog helemaal niet geaccepteerd. kijk hoe diepgeworteld en breed geaccepteerd het is om een term als "gay" te gebruiken voor nichterig/flikkerig/mietierig? tot in hollywood toe.
Ik wil daar best van mening verschillen met God van Abraham Isaak en Jacob en jou. Ik vind het geen enkel probleem, omdat deze mangod ( en jij ook blijkbaar) onvoorwaardelijke liefde eist en predikt ( hoe egoïstisch), maar dan wel met een lijst aan voorwaarden eraan verbonden, die daarmee diezelfde liefde volstrekt waardeloos maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van standpunt. En dan niet alleen jij en ik. Maar jij ook met de God van Abraham Isaak en Jacob.
Mijn voornamen zijn Jacobus Abraham maar het heeft me jammergenoeg niet geholpen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Liefde zonder morele waarden is aan inflatie onderhevig. Dan kun je stront nog als liefde verkopen, als er geen enkele criteria zijn. Je medemens vermoorden --> liefde, want hé geen waarden, geen voorwaarden, maar gewoon liefde.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef Lark het volgende:
[..]
Ik wil daar best van mening verschillen met God van Abraham Isaak en Jacob en jou. Ik vind het geen enkel probleem, omdat deze mangod ( en jij ook blijkbaar) onvoorwaardelijke liefde eist en predikt ( hoe egoïstisch), maar dan wel met een lijst aan voorwaarden eraan verbonden, die diezelfde liefde volstrekt waardeloos maakt.
Nee hoor, ik zal me moeten verantwoorden voor het altaar van Cthulhu!! Gelukkig geeft geen Cthulhu geen ene neuk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
En wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Mijn voornamen zijn Jacobus Abraham maar het heeft me jammergenoeg niet geholpen.
Lol..hyperbolig uit de bocht, jij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Liefde zonder morele waarden is aan inflatie onderhevig. Dan kun je stront nog als liefde verkopen, als er geen enkele criteria zijn. Je medemens vermoorden --> liefde, want hé geen waarden, geen voorwaarden, maar gewoon liefde.
God heeft geen geslacht en kan derhalve geen seks hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef the-eye het volgende:
God schiep de mens naar zijn evenbeeld dus is God op z'n minst bi
Nee, daar maakte hij een foutje. Net als toen hij de voorhuid ontwierp.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef the-eye het volgende:
God schiep de mens naar zijn evenbeeld dus is God op z'n minst bi
Leuke trivia.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
En wat probeer je hiermee te zeggen?
Jij en je collega-christenen zaaien haat, verdriet en onverdraagzaamheid door overal te moeten vermelden dat homoseksualiteit slecht is, terwijl het al lang bekend is dat het simpelweg een onveranderlijk onderdeel van een mens is. En in plaats van ook die mensen hun geluk te gunnen probeer je er actief voor te zorgen dat die mensen niet geaccepteerd zullen worden en dus geen geluk en liefde kunnen vinden. Afgelopen maand is er vlakbij m'n ouders zoals gezegd ook weer een jongen van 22 die uit de kast kwam uit huis gegooid door z'n christelijke haatouders, die de intense haat van die kutgod van je belangrijker vinden dan de liefde voor en het geluk van hun zoon.quote:
En aardbevingen, en ziektes, en overstromingen, grote stukken steen die uit de lucht donderen...quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, daar maakte hij een foutje. Net als toen hij de voorhuid ontwierp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |