Geweldige serie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh oké
Ik heb Westworld gedownload, morgen maar aan beginnen.
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sylvana hype is mede mogelijk gemaakt door DWDD
Zonder DWDD was Sylvana Simons gewoon nog die ex vj van vroeger waar niemand nooit meer aan dacht.
Ik kijk soms daar rond of ik een interessant nieuwsbericht zie als ik me verveel, maar ik zag dit soort reacties al een tijdje dus moest ik even reageren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je dat allemaal onzin vond
Nadat ze dr eerst een podium geven waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.
Idem.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
is fok kapot? kon geen nieuwe openen.
Dat is wel waar ja. Beetje kromquote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ze dr eerst een podium geven waar je u tegen zegt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
is fok kapot? kon geen nieuwe openen.
Haar laatste mediaoptreden dat ik zag haalde ze trump quotes aan die niet bestonden.quote:
Maar dwdd gaf haar eerst een groot podium om te praten over dat zwarte piet gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.
Zag haar laatst bij Pauw nadat ze bedreigd was en daar was niks mis mee overigens. Goed mediaoptreden
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengtquote:Op zondag 11 december 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haar laatste mediaoptreden dat ik zag haalde ze trump quotes aan die niet bestonden.
Sindsdien heb ik besloten haar gewoon niet meer enkele aandacht te geven
en net zo polariserend als welke andere partij ook.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengt
Ach, zijn wel meer mensen die overal een podium krijgen. Prem bijvquote:Op zondag 11 december 2016 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dwdd gaf haar eerst een groot podium om te praten over dat zwarte piet gebeuren.
Bovendien meeste tafelgasten daar waren al lang weer anoniem en vergeten als ze daar niet mochten aanschuiven.
Dat zei Wilfred ook tegen haarquote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengt
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudia De Brij met dat kut nummer van der in de top 10 van de top 2000 vorig jaar kwam ook door de vara. Uit protest heb ik dit jaar op zanger Rinus gestemd.
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velenquote:Op zondag 11 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei Wilfred ook tegen haar
Maar zulke mensen vinden dat hoe dan ook respect moeten krijgen, hoe treurig ze iets ook brengen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velen
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kijk je zoiets serieus?quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.
Hmhm ja precies, nou ja goed. DENK is over 2 jaar toch alweer verleden tijd, is allemaal niet zo kwalijkquote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zulke mensen vinden dat hoe dan ook respect moeten krijgen, hoe treurig ze iets ook brengen.
Het is wel kwalijk, want het zorgt daadwerkelijk voor meer polarisatie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm ja precies, nou ja goed. DENK is over 2 jaar toch alweer verleden tijd, is allemaal niet zo kwalijk
Moet je die uitzending ook maar kijken de dag waarop ze bedreigd is. En dan gewoon objectief naar haar verhaal luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.
Zonder dwdd was ook zij al lang die vergeten 3fm dj geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.
dat was een mooi stukjequote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.
Ze zullen toch nooit invloed in de kamer gaan hebben. Gewoon een splinterpartij die het niet gaat redden, zoals zovelenquote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk, want het zorgt daadwerkelijk voor meer polarisatie.
Mensen slaan nu eenmaal vaak graag door in hun opvattingen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velen
Die heb ik inderdaad niet gezien ik weet wel dat ze eerst tegen de beveiliging van Wilders was om vervolgens zelf om beveiliging te vragen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je die uitzending ook maar kijken de dag waarop ze bedreigd is. En dan gewoon objectief naar haar verhaal luisteren.
Wel veel aandacht voor een splinterpartij.quote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen toch nooit invloed in de kamer gaan hebben. Gewoon een splinterpartij die het niet gaat redden, zoals zovelen
DWDD kijk ik gelukkig niet meer naar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder dwdd was ook zij al lang die vergeten 3fm dj geweest.
Freek Vonk had niemand van gehoord zonder dwdd.quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DWDD kijk ik gelukkig niet meer naar.
Zware aids
Freek de jongequote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als het met leuke cabaretiers is ja. Zoals Youp van 't Hek of Herman Finkersgod.
Ach zulke simpele dingen? Kom op manquote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat is net zo iets als Hillary Clinton die eerst anti homo huwelijk en een paar jaar later pro homo huwelijk is.
Als je telkens mensen van hetzelfde kliekje blijft uitnodigen worden ze vanzelf bekend ja.quote:Op zondag 11 december 2016 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Freek Vonk had niemand van gehoord zonder dwdd.
Philippe Geubels had ook nooit shows in Nederland kunnen doen zonder dwdd.
Ik kijk echt bijna nooit naar Pauw .quote:Op zondag 11 december 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zulke simpele dingen? Kom op man![]()
Dat is net als die Pegidahoer bij Pauw die alleen maar het woordje demoniseren in haar mond kon nemen terwijl ze een podium kreeg om eens te laten zien dat het niet alleen maar tokkies waren die Wilders aanhingen
Halina Rijnquote:
Van de week nog een dikke negerin die dacht dat ze Anita Franklin was.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Of die kutmuziek die Matthijs per definitie WERELDS vind.![]()
Dat was zonder dwdd gewoon nog een fokker geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En die halve gare dichter die ook wel een sbij VI zat die niveauloze dingen de ether op mocht gooien.
Dat is echt walgelijk ja. elk jaar komt er ook weer 10 procent meer muziek in die uitzendingquote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Prem vidn ik wel mooie vent.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Halina Rijn![]()
Paul de Leeuw![]()
Prem![]()
Anansi
El Kwasi
In de categorie Jan-Joost die het stadion van FC Eindhoven een tempel vindt die puur voetbal uitademt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan wel lachen om Prem maar wou ook iemand noemen die in het verleden veel kwam bij dwddquote:
al die voorzichtig gesponsorde itemsquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt walgelijk ja. elk jaar komt er ook weer 10 procent meer muziek in die uitzending
Dat je een vaste band hebt oke, maar dan heb je nog 1 of 2 items aan tafel die ook nog eens over muziek gaanecht fucking boeiend
Ik kon altijd wel lachen om zijn columns in de VI, maar hij moet niet op tv komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En die halve gare dichter die ook wel een sbij VI zat die niveauloze dingen de ether op mocht gooien.
Danny bedoel je? Die zit nu bij NPO hequote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om Prem maar wou ook iemand noemen die in het verleden veel kwam bij dwdd
Hij is nu bij pownews.
Alleen aanzetten voor sportquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom beter geen TV kijken.
Het meest matige medium ooit.
Die items waar schrijvers maandelijks een boek mogen presenteren en die theater groepen die een stukje mogen spelen zijn niet voorzichtig meer.quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al die voorzichtig gesponsorde items
Nee Prem maakt nu filmpjes voor powned.quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny bedoel je? Die zit nu bij NPO he
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekekenquote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Fylax het volgende:
Ik vind die boekgasten en gasten die hun tvshow komen pluggen bij Pauw ook echt emogifwaardig
?quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekeken
Ik zat ooit eens bij haar in de tramquote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekeken
Heb jij de Braboneger al gezien dat is wel grappig.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329729
ECHT?quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij haar in de tram![]()
Jammer dat ik een laffe hond ben en niks durfde te zeggen.
Geniaal jaquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die items met die vluchteling van pownews erg geestig.
Stiekem zaten we ineens naast elkaarquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ECHT?
Ik ook namelijkDat heb ik ook op fok gezet
![]()
TOen was ik in Amsterdam, stapte ze net uit.
Ik ook wel erg nep dat wel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die items met die vluchteling van pownews erg geestig.
Nee, dat vond ik echt kutquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij de Braboneger al gezien dat is wel grappig.
Ik hou van kringverjaardagen.quote:
gaat nu al mis met haarquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329729
Zij is wel een tikkeltje messed up verder met haar messencollectie op Instagramquote:Op zondag 11 december 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem zaten we ineens naast elkaar
Zo een gast zie ik veel liever als Sylvana hij zegt soms wel eens rare dingen maar kan zelf ook tegen een stootje.quote:
Zou zachtjes willen aaien.quote:Op zondag 11 december 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat nu al mis met haar
[ afbeelding ]
bohhhquote:Op zondag 11 december 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat nu al mis met haar
[ afbeelding ]
Messed up hue huequote:Op zondag 11 december 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is wel een tikkeltje messed up verder met haar messencollectie op Instagram
quote:
Vond je?quote:Op zondag 11 december 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat boek van haar was echt heel kut.
Was echt nooit gepubliceerd zonder paps en mams.quote:Op zondag 11 december 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je?
Ik vond hem best sterk, zeker voor meisje van 14
Soort van jaquote:Op zondag 11 december 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bleek de hoofdpersoon een psychose te hebben?
quote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Inso ooit een boek schrijven en het promoten bij DWDD
Alsof DWDD een conservatieve Pool zou uitnodigen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Inso ooit een boek schrijven en het promoten bij DWDD
Dan ga ik dat showtje gewoon elke dag terugkijken voor de rest van mijn leven om met een glimlach in slaap te vallen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder begeleiding van linkse hippiemuziek terwijl Halina Reijn tegenover hem zit
En Giel naast hem.quote:Op zondag 11 december 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Onder begeleiding van linkse hippiemuziek terwijl Halina Reijn tegenover hem zit
Ja,quote:Op zondag 11 december 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Leon de Winter is haar vader he.
Oude vader.
Leuke plottwistjes zijn dat altijdquote:
Gewoon net doen alsof je van de PvdA bent en je Nederlandse paspoort laten zien.quote:Op zondag 11 december 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof DWDD een conservatieve Pool zou uitnodigen.
Was gewoon een erg matig dertien in een dozijn boekje.quote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
En genoeg wat haar ingepraat zal zijn natuurlijk, al die wereldliteratuur die ze op haar 6de al heeft gelezen.Als je 2 auteurs als ouders hebt dan kan het ook niet anders dat je een boek gaat schrijven
Die ouders zullen ook wel meegeschreven hebben lijkt me.quote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
En genoeg wat haar ingepraat zal zijn natuurlijk, al die wereldliteratuur die ze op haar 6de al heeft gelezen.Als je 2 auteurs als ouders hebt dan kan het ook niet anders dat je een boek gaat schrijven
Nooit een boek van hem gelezen. Sowieso nog weinig Nederlandse literatuur gelezen eigenlijk, best slecht.quote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Leon de Winter vond ik ook geen held trouwens.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ouders zullen ook wel meegeschreven hebben lijkt me.
Kader Abdolah zeker.quote:Op zondag 11 december 2016 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb voor school ooit een boek geschreven door een vluchtelingen gelezen, Was een erg goed boek.
Mijn moeder gooide mij als kind vol met nederlandse literatuur.quote:Op zondag 11 december 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit een boek van hem gelezen. Sowieso nog weinig Nederlandse literatuur gelezen eigenlijk, best slecht.
Zo`n Ontdekking van de Hemel bijv moet ik echt eens gaan lezen
Op de een of andere manier trekt het me dan toch weer minder. Maar misschien is dat gewoon wel iets vies elitairs hoor waar ik vanaf moetquote:Op zondag 11 december 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder gooide mij als kind vol met nederlandse literatuur.
Ik weet het niet meer, Ik bekijk net zijn titels op wikipedia maar herken er geen als zodanig.quote:
Waar ging het over?quote:Op zondag 11 december 2016 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb voor school ooit een boek geschreven door een vluchtelingen gelezen, Was een erg goed boek.
De vluchteling van Grunberg denk ikquote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, Ik bekijk net zijn titels op wikipedia maar herken er geen als zodanig.
Ging over zijn kijk op Nederland en iets met een buurman. Weet nog wel dat het boek een prijs had gewonnen.
Ik heb een periode tussen mn 17e en 19e vies veel nederlandse literatuur gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier trekt het me dan toch weer minder. Maar misschien is dat gewoon wel iets vies elitairs hoor waar ik vanaf moet
Moet ff Goodreads-lijstje maken van boeken die ik in 2017 wil lezenquote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een periode tussen mn 17e en 19e vies veel nederlandse literatuur gelezen.
Was wel goed voor me.
Nee was niet van Grunberg daar heb ik wel Thirza van liggen en boek van gelezen onder een synoniem waarin hij zijn moeder wil vermoorden.quote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vluchteling van Grunberg denk ik
Ja tuurlijk, dat wel.quote:Op zondag 11 december 2016 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso heel veel adviezen gegeven hoor
Ik geloof sowieso niet dat je een gedegen boek kan schrijven zonder een forse dosis levenservaring.quote:
Sowieso ook goed onderzoek doen in de materie waar je over schrijftquote:Op zondag 11 december 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet dat je een gedegen boek kan schrijven zonder een forse dosis levenservaring.
Ligt hier al jaren kom er niet door de geschiedenis van mijn kaalheid heb ik wel gelezen.quote:
Dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 11 december 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet dat je een gedegen boek kan schrijven zonder een forse dosis levenservaring.
Donald Duck Vakantieboekquote:Op zondag 11 december 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog een boek voor vliegreis (hopelijK) over 2 weken
Misschien even op Buzzfeed wat leuks zoekenquote:Op zondag 11 december 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog een boek voor vliegreis (hopelijK) over 2 weken
Tijdens een vlucht bangkok - Kuala Lumpur heb ik me ooit verkeken op simpele boeken.quote:
Marvel is een heel links bedrijf.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen heb ik een uur zo'n marvel film moeten kijken met de beentjes omhoog.
Marvelantigod.
En toen werd de film nog onderbroken omdat malaysian airlines er even een allahu akhbar door de speaker gooide.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel is een heel links bedrijf.
Lees jij veel boeken Mikey?quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel is een heel links bedrijf.
Vroeger in mijn jeugd wel, tegenwoordig alleen op vakantie of in de trein.quote:
van wiequote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens een vlucht bangkok - Kuala Lumpur heb ik me ooit verkeken op simpele boeken.
Toen las ik een voetbal biografie in een halve vlucht uit.
Marvel films zijn echt pure kankerquote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen heb ik een uur zo'n marvel film moeten kijken met de beentjes omhoog.
Marvelantigod.
Moet nu een boek waar je toch wel een uurtje of 4-5 kan uvllen van 10 uur vluchtquote:
Je moet ene keer Watchmen kijken dat is een betere superhelden film.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn echt pure kanker
Wat voor?quote:Op zondag 11 december 2016 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger in mijn jeugd wel, tegenwoordig alleen op vakantie of in de trein.
gewoon dom vermaakquote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn echt pure kanker
quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon dom vermaak
Beter dan zo'n tekenfilm over wat leeuwen ofzo
Weet niet hoe snel jij leestquote:Op zondag 11 december 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nu een boek waar je toch wel een uurtje of 4-5 kan uvllen van 10 uur vlucht
Inso leest echt bizar snel jaquote:
Vroeger zware dingen als Harry Mullisch gelezen,quote:
Ik moet niks.quote:Op zondag 11 december 2016 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet ene keer Watchmen kijken dat is een betere superhelden film.
The Lion King is 100x beter dan welke superheldenfilm dan ook.quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon dom vermaak
Beter dan zo'n tekenfilm over wat leeuwen ofzo
Watchmen is eigenlijk een anti superheldenfilm uit 2009 van Zack Snyder.quote:Op zondag 11 december 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet niks.
[..]
The Lion King is 100x beter dan welke superheldenfilm dan ook.
Als je het daar niet mee eens bent is je moeder een hoer.
Damnquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn
En je onthoudt alles? Kan toch bijna niet
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat JK rowling boek waar nu een film van is had ik tussen Enschede en Arnhem al uit.
Ja je kan het ook leren, maar zou niet weten hoequote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bladzijdtje per minuut valt toch wel mee.
Echte snellezers kunnen het dubbele.
lees jij ook altijd hele bladzijdes tegelijk?quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bladzijdtje per minuut valt toch wel mee.
Echte snellezers kunnen het dubbele.
script? is gewoon dun boekje hoorquote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?
Ja ik wist niet dat het een script was, had mijn boeken vergeten en moest iets te doen hebben in de trein.quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?
Ze hebben het ook uitgebracht als scriptquote:
Blader jij nooit een boek even door dan voor je het koopt?quote:Op zondag 11 december 2016 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat het een script was, had mijn boeken vergeten en moest iets te doen hebben in de trein.
Het is vooral ooggebruik.quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan het ook leren, maar zou niet weten hoe
Het leest ook heel rommelig ik dacht tot ik die film een dag later zag dat die Jacob de hoofdpersoon was.quote:Op zondag 11 december 2016 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgebracht als script
Letterlijk van die film, vind ik wat onzinnig om te kopen
Normaal wel ik had 15 minuten tot de trein ging.quote:Op zondag 11 december 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blader jij nooit een boek even door dan voor je het koopt?
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.quote:Op zondag 11 december 2016 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het leest ook heel rommelig ik dacht tot ik die film een dag later zag dat die Jacob de hoofdpersoon was.
Daar is nu een gewoon boek van toch of is dat ook weer een script?quote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.
Heb ik al moeite mee natuurlijkquote:
Scripts zijn ook zo kut om te lezenquote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.
Nee dat is een script voor een toneelstukquote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar is nu een gewoon boek van toch of is dat ook weer een script?
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik al moeite mee natuurlijkMaar ik wil mijn lezen wel echt versnellen ja
Ik ben tegenwoordig (laatste week niet), bezig met mijn Russisch lezen te verbeteren.quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik al moeite mee natuurlijkMaar ik wil mijn lezen wel echt versnellen ja
Dat is echt uitmelkerij om uit te brengen omdat mensen het toch wel kopen jaquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scripts zijn ook zo kut om te lezen
Daar komt ook een film van toch ? er komen nog films van die kerel uit beasts en van harry potter toch?quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is een script voor een toneelstuk
Al valt de schrijfstijl nog wel aan te wennen maar het verhaal is gewoon pure kanker. Met je Voldemort-Day
Ik denk niet dat ze daar ooit een film van gaan maken gezien de negatieve reacties op het script.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar komt ook een film van toch ? er komen nog films van die kerel uit beasts en van harry potter toch?
toffe gozer was dat welquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.
Eigenlijk ook wel jammer dat ze van die andere meerde films gaan maken.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar ooit een film van gaan maken gezien de negatieve reacties op het script.
Ik ben bezig met wereldliteratuur sinds tijdje, dus daar wil ik eerst alle classics wel van gelezen hebben, wordt ook wel beetje het doel in 2017, tussen normale fiction door danquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.
Productiviteit ook een stuk omlaag zekerquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen thuis laatste dagen en ritme naar de klote.
Antigenot.
Kan je pas zeggen als die andere films uit zijn, om te weten wat het grote verhaal is. Ik ben wel benieuwd naar een jonge Dumbledore en hoop dat we een jonge Tom Riddle gaan zien (dit vooral)quote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel jammer dat ze van die andere meerde films gaan maken.
Die Beast film was prima als stand alone film.
Ben hele dag in ziekenhuis, pff pff.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Productiviteit ook een stuk omlaag zeker
ja en nee, Al is die Isa ook een beetje een naar mens. Doe mij haar nichtje maar.quote:
Misschien moet ik dat ook maar eens lezenquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bezig met wereldliteratuur sinds tijdje, dus daar wil ik eerst alle classics wel van gelezen hebben, wordt ook wel beetje het doel in 2017, tussen normale fiction door dan
Maar dan draait het puur om fan service.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je pas zeggen als die andere films uit zijn, om te weten wat het grote verhaal is. Ik ben wel benieuwd naar een jonge Dumbledore en hoop dat we een jonge Tom Riddle gaan zien (dit vooral)
Moet je dat doen hequote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens lezen
https://www.goodreads.com/book/show/49552.The_Strangerquote:Op zondag 11 december 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dan gewoon in een fijne stoel bij je eigen ruime boekenkast met open haardje aan. Niks mis mee
Dumbledore komt sowieso omdat hij vrij belangrijk is in het verhaal met Grindelwald. En van Tom Riddle kan het ook zo zijn dat een leraar iets zegt als "Tom je bent je boeken vergeten".quote:Op zondag 11 december 2016 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan draait het puur om fan service.
Hoelang denk je dat ze er nog moet blijven?quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben hele dag in ziekenhuis, pff pff.
Krijg ik dan Shutter Island achtige paniekaanvallen?quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/49552.The_Stranger
Dit vind jij leuk
Nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg ik dan Shutter Island achtige paniekaanvallen?
Horen morgenochtend.quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ze er nog moet blijven?
waar gaat dat over?quote:Op zondag 11 december 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou beginnen met De Schaduw van de Wind JR. Denk dat jij die heel tof vind, ook manier van schrijven
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige, verborgen wereld van verhalen. Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien. Hij mag een boek uitzoeken en kiest De Schaduw van de Wind, geschreven door een zekere Julián Carax. Het boek laat hem niet meer los, ook al schudt de wereld tijdens het grauwe Franco-regime om hem heen op zijn grondvesten.quote:
Die heb ik vroeger gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou beginnen met De Schaduw van de Wind JR. Denk dat jij die heel tof vind, ook manier van schrijven
Goede plottwisten erin?quote:Op zondag 11 december 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige, verborgen wereld van verhalen. Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien. Hij mag een boek uitzoeken en kiest De Schaduw van de Wind, geschreven door een zekere Julián Carax. Het boek laat hem niet meer los, ook al schudt de wereld tijdens het grauwe Franco-regime om hem heen op zijn grondvesten.
Ik pas paar jaar geleden, een van mijn favoriete boeken welquote:
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaatquote:
Niks mis meequote:Op zondag 11 december 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaat
Wat een KUTboek was dat zegquote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je catcher in the rye eens lezen JR.
Ik herken eigenlijk alleen de omschrijving nog spijtig genoeg, met veel boeken die ik rond mijn 16e heb gelezen is dat zo.quote:Op zondag 11 december 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaat
quote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je catcher in the rye eens lezen JR.
waarom raad je me kutboeken aanquote:
Ik zou graag jouw review erover lezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
waarom raad je me kutboeken aan
het klinkt wel interessant maar heb mezelf net al gespoilerd lolquote:Op zondag 11 december 2016 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw review erover lezen.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op zondag 11 december 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl het zelf ook een kutkoter is, met z`n ouwe-lullen drankjes in de stripclub, ga dood Holden Caulfield.
Rare vaardigheden hebben die autisten altijdquote:Op zondag 11 december 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
Over speedreading gesproken trouwens, ik zag jaren geleden eens een filmpje, die kon 2 paginas tegelijk lezen, echth ziek
Kan hem alleen niet meer terugvinden
Volgens mij was hij dat
Toto is een aardige knul maar ik heb nou nog nooit om die paintjes moeten lachenquote:Op zondag 11 december 2016 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Toto is weer lekker bezig
Ook niet om mijn oude painttopic zeker hèquote:Op zondag 11 december 2016 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto is een aardige knul maar ik heb nou nog nooit om die paintjes moeten lachen
Die waren wel goed, die voetballertjes. Maar nee. Ik vind paint nooit zo humoristisch.quote:Op zondag 11 december 2016 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet om mijn oude painttopic zeker hè
Ik vind Toto zijn tekeningen altijd wel heel droog, al lijken die neus en mond er altijd wel heel erg opgeplakt.quote:Op zondag 11 december 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die waren wel goed, die voetballertjes. Maar nee. Ik vind paint nooit zo humoristisch.
Zoals zijn spieren?quote:
ONZ is echt heel erg matigquote:Op zondag 11 december 2016 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger als lurker keek ik nog wel eens in ONZ voor de Paint topics, soms zaten daar best leuke plaatjes tussen.
Ik zou jouw posts eerder weleens terug willen lezen toen je hier net kwam met Stuartquote:Op zondag 11 december 2016 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best leuk om mijn paint topics door te kijken
Helaas gaat mycroft maar terug tot 2014quote:Op zondag 11 december 2016 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou jouw posts eerder weleens terug willen lezen toen je hier net kwam met Stuart
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg
samen met hmf de grootste idioot ooit op fok!
quote:Op zondag 11 december 2016 04:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]Helaas is er echt niks te vinden verder
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IJij hebt echt geluk dat je identiteit niet bekend is hiero..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ga je weer op de bedreigingstour...
Wat een dag was dat.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dag was dat.
Echt nog nooit zo'n grote mongool meegemaakt, en dan noemen sommige FOK!kers hem nog een held ook
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, far from it. Een vrouw met klasse, fucking geweldig lijf en een gezichtje waar je U tegen zegt. O, en ze neukt kankergoed en zou jou zo hard uitkafferen met je betamuil dat je jarenlang huilend in een hoekje zou zitten over hoe gemeen dat mevrouwtje wel niet was boehoehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elan geloofde toen niet dat ik in Rotterdam geboren was lolquote:Op zondag 11 december 2016 04:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mijn vetes met hem net allemaal ging mycroften word je er niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ga
[..]
Ga gewoon doohoood
[..]
Stop gewoon met adem halen
[..]
Je mocht willen dat je mijn wijf kon neuken. Kankergeil wijf. Jimbo kan bevestigen.
Oke, ik ging er zelf ook wel iets teveel in mee zie ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe even schoongemaakt bij het gehandicaptencentrum waar je zusje verblijft is niet hetzelfde als geneeskunde HMF
Pijnlijk is dat hè, teruglezen wat voor onzin je zelf ook allemaal hebt gepostquote:Op zondag 11 december 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, ik ging er zelf ook wel iets teveel in mee zie ik
Dit vond ik best een leukequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fokkie een Feyenoorder noemen, hij denkt dat De Kuip alleen een bioscoop is
Ik ook jaquote:
Elan die met HMF mee ging lullen, wij die ons lieten opnaaien en Inso die er tussendoor wandelde. En Amarantha en sof die niks begrepen van zoveel idioterie.quote:Op zondag 11 december 2016 04:37 schreef Fok-it het volgende:
Al was Elan daar ook overduidelijk van het padje af
Op zulke momenten zou je jezelf wel wat meer relativeringsvermogen gunnen jaquote:Op zondag 11 december 2016 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan die met HMF mee ging lullen, wij die ons lieten opnaaien en Inso die er tussendoor wandelde. En Amarantha en sof die niks begrepen van zoveel idioterie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen als HMF geven dit topic tenminste kleur.
Daarbij loop jij net zo goed te schelden met kanker dus doe aub niet zo enorm fucking hypocriet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hitler gaf onze geschiedenis ook kleur
Het is soms ook gewoon leuk om te happen natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou je jezelf wel wat meer relativeringsvermogen gunnen ja
Dat wel ja. Gebeurt wel erg weinig tegenwoordig. Al was het vannacht wel weer eventjes ouderwets discussiërenquote:Op zondag 11 december 2016 04:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is soms ook gewoon leuk om te happen natuurlijk.
We hebben een dorpsgek nodig hier.quote:Op zondag 11 december 2016 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Gebeurt wel erg weinig tegenwoordig. Al was het vannacht wel weer eventjes ouderwets discussiëren
Wat een tijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers mistte weer een kans
Ik verdenk Fera ervan dat ze babys aan het maken is met Heppie. De mate van post-activiteit is wel erg drastisch omlaag gegaan jaquote:Op zondag 11 december 2016 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom posten Amarantha en Fera etc hier nooit meer
FOK! baby'squote:Op zondag 11 december 2016 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdenk Fera ervan dat ze babys aan het maken is met Heppie. De mate van post-activiteit is wel erg drastisch omlaag gegaan ja
Er loopt voor jou ook vast nog wel wat rond in KPDquote:
Knetterkrankjorum is al voor Drizzt.quote:Op zondag 11 december 2016 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er loopt voor jou ook vast nog wel wat rond in KPD
Die obsessie met zo groot mogelijke jetsers. Daar word je toch onpasselijk van als je dat naast je zou hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is al voor Drizzt.
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijvenquote:Op zondag 11 december 2016 04:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die obsessie met zo groot mogelijke jetsers. Daar word je toch onpasselijk van als je dat naast je zou hebben
Ik heb niks tegen wat dikkere vrouwen hoor. Ik ben zelf ook niet de slankste.quote:Op zondag 11 december 2016 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijven
En mijn rants zijn natuurlijk altijd wel beetje over the topquote:Op zondag 11 december 2016 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijven
Waar ligt de grens bij jou dan?quote:Op zondag 11 december 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen wat dikkere vrouwen hoor. Ik ben zelf ook niet de slankste.
Maar er is een grens, en over die grens snap ik gewoon niet dat je dat mooi kan vinden.
Welke was dat?quote:Op zondag 11 december 2016 04:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mijn rants zijn natuurlijk altijd wel beetje over the top
Die tegen Iwanius vond ik best wel geslaagd, alleen jammer dat hij zelf er niet op reageerde natuurlijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Corriere dello Sport heeft Antonio Conte ook Graziano PELLÈ een uitnodiging gestuurd voor oefeninterland met Oranje.
wow
Ik moet echt lachen om die posts toenquote:
Powerloungengod postte toen ook meequote:Op zondag 11 december 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik moet echt lachen om die posts toen![]()
Dat hij voor een heel weeshuis aan vlees eet elke weekquote:
Ik had van de week opeens een stuk of 5 quotealerts van die gek toen hij weer eens een rondje VBL deed.quote:Op zondag 11 december 2016 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hij voor een heel weeshuis aan vlees eet elke week
Hmm Inso zit er toch nog wat naast over Gascoinequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het wel.
2016 niet meer als ik moest gokken
mehquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zet mijn bets in op doodgaan rond december dit jaar.
Toevallig vandaag in het nieuws dat hij weer terug kliniek in isquote:Op zondag 11 december 2016 05:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm Inso zit er toch nog wat naast over Gascoine
[..]
meh
Altijd ja.quote:Op zondag 11 december 2016 05:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die onderwerpen die we toen bespraken hebben we het nog steeds over
Ik denk dat hij binnen een jaar dood is.quote:Op zondag 11 december 2016 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig vandaag in het nieuws dat hij weer terug kliniek in is
Net als die discussies hier, elke keer met dezelfde mensen over dezelfde onderwerpen. En dan nog verbaasd doen over elkaars mening.quote:
Jij die sof onderschatquote:Op zondag 11 december 2016 05:05 schreef Fok-it het volgende:
Eten, boeken, films, series, politiek, voetbal, religie, reizen
Het lijken net echte mensen
Honest mistakequote:
Stijngodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon iedere ochtend oldskool bolletjes met pindakaas.
Pindakaas is het grootste geschenk dat uit de hemel is komen vallen.
JRgodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Satésaus is nog een stapje verder op de genotsladder
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Macdonalds heeft opzich best chille dingen qua ontbijt hoor. Wel in het buitenland danquote:Op zondag 11 december 2016 05:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Godverdomme wat een kwaliteitsposts schud ik toch uit mijn mouw
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.quote:Op zondag 11 december 2016 05:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Macdonalds heeft opzich best chille dingen qua ontbijt hoor. Wel in het buitenland dan
Hashbrownsgod
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger maakte mijn vader altijd mijn boterhammetjes klaar als ik tussendemiddag thuis kwam van school. Het ultieme genot met VENZ XXL HAGELSLAG
True. Dat is altijd beter.quote:Op zondag 11 december 2016 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.
Krijg ik echt niet weg hoorquote:Op zondag 11 december 2016 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Dat is altijd beter.
Net als mensen die met de trein reizen en om half 9 sochtends al frikandellenbroodjes bij de kiosk halen
als je in Azië bent in goed brood echt genotquote:Op zondag 11 december 2016 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.
Sowieso prima in de ochtend.quote:Op zondag 11 december 2016 05:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je in Azië bent in goed brood echt genot
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een man in de trein dat eten laatst_
met zijn kinderen
terwijl hij in zijn neus zat te graaien en dat op zat te smikkelen erbij
Waar kom jij nou vandaan?quote:Op zondag 11 december 2016 05:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je in Azië bent in goed brood echt genot
zolang het gratis is niets mis meequote:Op zondag 11 december 2016 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso prima in de ochtend.
Wat ik op vakantie altijd zat werd waren die cakejes.
Gesproken als een ware Hollander.quote:Op zondag 11 december 2016 05:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang het gratis is niets mis mee
nee lag beetje op de bank wijn te drinken en te denkenquote:Op zondag 11 december 2016 05:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar kom jij nou vandaan?Uit de Danzig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |