Watchmen is eigenlijk een anti superheldenfilm uit 2009 van Zack Snyder.quote:Op zondag 11 december 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet niks.
[..]
The Lion King is 100x beter dan welke superheldenfilm dan ook.
Als je het daar niet mee eens bent is je moeder een hoer.
Damnquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn
En je onthoudt alles? Kan toch bijna niet
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat JK rowling boek waar nu een film van is had ik tussen Enschede en Arnhem al uit.
Ja je kan het ook leren, maar zou niet weten hoequote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bladzijdtje per minuut valt toch wel mee.
Echte snellezers kunnen het dubbele.
lees jij ook altijd hele bladzijdes tegelijk?quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bladzijdtje per minuut valt toch wel mee.
Echte snellezers kunnen het dubbele.
script? is gewoon dun boekje hoorquote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?
Ja ik wist niet dat het een script was, had mijn boeken vergeten en moest iets te doen hebben in de trein.quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat Fantastic Beast script gekocht ja?
Ze hebben het ook uitgebracht als scriptquote:
Blader jij nooit een boek even door dan voor je het koopt?quote:Op zondag 11 december 2016 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat het een script was, had mijn boeken vergeten en moest iets te doen hebben in de trein.
Het is vooral ooggebruik.quote:Op zondag 11 december 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan het ook leren, maar zou niet weten hoe
Het leest ook heel rommelig ik dacht tot ik die film een dag later zag dat die Jacob de hoofdpersoon was.quote:Op zondag 11 december 2016 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgebracht als script
Letterlijk van die film, vind ik wat onzinnig om te kopen
Normaal wel ik had 15 minuten tot de trein ging.quote:Op zondag 11 december 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blader jij nooit een boek even door dan voor je het koopt?
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.quote:Op zondag 11 december 2016 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het leest ook heel rommelig ik dacht tot ik die film een dag later zag dat die Jacob de hoofdpersoon was.
Daar is nu een gewoon boek van toch of is dat ook weer een script?quote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.
Heb ik al moeite mee natuurlijkquote:
Scripts zijn ook zo kut om te lezenquote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat Cursed Child al gelezen, dat heeft me al genoeg aids opgeleverd voor de rest van mijn leven. Scripts ga ik niet meer lezen, of ik moet ooit nog acteur worden.
Nee dat is een script voor een toneelstukquote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar is nu een gewoon boek van toch of is dat ook weer een script?
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik al moeite mee natuurlijkMaar ik wil mijn lezen wel echt versnellen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |