Ik had van de week opeens een stuk of 5 quotealerts van die gek toen hij weer eens een rondje VBL deed.quote:Op zondag 11 december 2016 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hij voor een heel weeshuis aan vlees eet elke week
Hmm Inso zit er toch nog wat naast over Gascoinequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het wel.
2016 niet meer als ik moest gokken
mehquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zet mijn bets in op doodgaan rond december dit jaar.
Toevallig vandaag in het nieuws dat hij weer terug kliniek in isquote:Op zondag 11 december 2016 05:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm Inso zit er toch nog wat naast over Gascoine
[..]
meh
Altijd ja.quote:Op zondag 11 december 2016 05:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die onderwerpen die we toen bespraken hebben we het nog steeds over
Ik denk dat hij binnen een jaar dood is.quote:Op zondag 11 december 2016 05:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig vandaag in het nieuws dat hij weer terug kliniek in is
Net als die discussies hier, elke keer met dezelfde mensen over dezelfde onderwerpen. En dan nog verbaasd doen over elkaars mening.quote:
Jij die sof onderschatquote:Op zondag 11 december 2016 05:05 schreef Fok-it het volgende:
Eten, boeken, films, series, politiek, voetbal, religie, reizen
Het lijken net echte mensen
Honest mistakequote:
Stijngodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon iedere ochtend oldskool bolletjes met pindakaas.
Pindakaas is het grootste geschenk dat uit de hemel is komen vallen.
JRgodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Satésaus is nog een stapje verder op de genotsladder
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Macdonalds heeft opzich best chille dingen qua ontbijt hoor. Wel in het buitenland danquote:Op zondag 11 december 2016 05:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Godverdomme wat een kwaliteitsposts schud ik toch uit mijn mouw
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.quote:Op zondag 11 december 2016 05:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Macdonalds heeft opzich best chille dingen qua ontbijt hoor. Wel in het buitenland dan
Hashbrownsgod
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger maakte mijn vader altijd mijn boterhammetjes klaar als ik tussendemiddag thuis kwam van school. Het ultieme genot met VENZ XXL HAGELSLAG
True. Dat is altijd beter.quote:Op zondag 11 december 2016 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.
Krijg ik echt niet weg hoorquote:Op zondag 11 december 2016 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Dat is altijd beter.
Net als mensen die met de trein reizen en om half 9 sochtends al frikandellenbroodjes bij de kiosk halen
als je in Azië bent in goed brood echt genotquote:Op zondag 11 december 2016 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de stad in gaat om lekker te ontbijten zou ik het echt nooit in mijn hoofd halen om een fastfood tent binnen te lopen. Ga ik liever naar een chille bakker of broodjeszaak.
Sowieso prima in de ochtend.quote:Op zondag 11 december 2016 05:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je in Azië bent in goed brood echt genot
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een man in de trein dat eten laatst_
met zijn kinderen
terwijl hij in zijn neus zat te graaien en dat op zat te smikkelen erbij
Waar kom jij nou vandaan?quote:Op zondag 11 december 2016 05:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je in Azië bent in goed brood echt genot
zolang het gratis is niets mis meequote:Op zondag 11 december 2016 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso prima in de ochtend.
Wat ik op vakantie altijd zat werd waren die cakejes.
Gesproken als een ware Hollander.quote:Op zondag 11 december 2016 05:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang het gratis is niets mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |