SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Bonen 's ochtends, ik snap dat echt niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er wel lekkerder uit
Nog steeds die bonen als ontbijt. Moet je toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er wel lekkerder uit
Engelsen zijn vaak dik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bonen 's ochtends, ik snap dat echt niet.Ik krijg een boterham al nauwelijks weg.
dacht dat dat was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
inso had dan geen tt = beste tt gedaan
ik alleen sperziebonen, mits er appelmoes isquote:
Als je dat weg laat is het wel chillquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds die bonen als ontbijt. Moet je toch niet aan denken
Lekker dicht bijelkaar , nu doorpakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even aan moeten poten maar nu knallen op de tuba
[ afbeelding ]
Op naar de CL. 4-1-4-1
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
atletiek niet , wielrennen een beetje maar vraag me er niet naar
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Warme toast als ontbijt is wel fijn. En warme croissantjes.
ik eet er een paar soms als ik penne pesto met kip eet, omdat dat een lekkere combi is, beetje voor de veggies jeweetquote:
Toddlers&Tiara`s?quote:
Rosenborg in de jaren 90quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbal
Zoals sommigen weten ben ik bij alle zomersporten nogal fan van scandinavie. En in het bijzonder Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |