SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Bonen 's ochtends, ik snap dat echt niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er wel lekkerder uit
Nog steeds die bonen als ontbijt. Moet je toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er wel lekkerder uit
Engelsen zijn vaak dik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bonen 's ochtends, ik snap dat echt niet.Ik krijg een boterham al nauwelijks weg.
dacht dat dat was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
inso had dan geen tt = beste tt gedaan
ik alleen sperziebonen, mits er appelmoes isquote:
Als je dat weg laat is het wel chillquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds die bonen als ontbijt. Moet je toch niet aan denken
Lekker dicht bijelkaar , nu doorpakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even aan moeten poten maar nu knallen op de tuba
[ afbeelding ]
Op naar de CL. 4-1-4-1
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
atletiek niet , wielrennen een beetje maar vraag me er niet naar
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Warme toast als ontbijt is wel fijn. En warme croissantjes.
ik eet er een paar soms als ik penne pesto met kip eet, omdat dat een lekkere combi is, beetje voor de veggies jeweetquote:
Toddlers&Tiara`s?quote:
Rosenborg in de jaren 90quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbal
Zoals sommigen weten ben ik bij alle zomersporten nogal fan van scandinavie. En in het bijzonder Denemarken.
lekker manquote:
[tyron] wat vind je van christian eriksen? [/tyron]quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbal
Zoals sommigen weten ben ik bij alle zomersporten nogal fan van scandinavie. En in het bijzonder Denemarken.
Ik ook al tijdje niet meer helaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holy shit, die heb ik lang niet gemaakt. Bedankt voor de tip
Stijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon iedere ochtend oldskool bolletjes met pindakaas.
Pindakaas is het grootste geschenk dat uit de hemel is komen vallen.
Gek genoeg vinden bepaalde mensen uit het buitenland het niet te vretenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat er alleen van uit je bek meurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
omg met deze link en dan op next klikken zie je nog veel ergerequote:
Ik echt al minstens een jaar niet. Terwijl ik ze echt heerlijk vind en ze ook nog super lekker zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al tijdje niet meer helaas
Satésaus is nog een stapje verder op de genotsladderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Deze post
Eindelijk iemand die pindakaas op waarde erkent
Best een baas ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[tyron] wat vind je van christian eriksen? [/tyron]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Deze post
Eindelijk iemand die pindakaas op waarde erkent
Paar maanden voor mij, at het nog wel eens als ik uit school kwam. Gewoon lekker met basterdsuiker of Nutellaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik echt al minstens een jaar niet. Terwijl ik ze echt heerlijk vind en ze ook nog super lekker zijnPlus dat ik als student best vaak oud brood eet.
Jij bent eigenlijk best wel een leuke user, wist je dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit bij de IKEA ontbeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een baas ja.
Is ook mede de reden dat ik de laatste tijd wel weer sympathie voor Ajax heb.Mijn favoriete ajacieden zijn scandinaviers.
Maar tijd om het over eten te hebben. Wat vinden jullie van het IKEA Ontbijt, om het over de combinatie van Scandinavie en ontbijt te hebben.
leuk en lekker wel maar vaak te druk daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een baas ja.
Is ook mede de reden dat ik de laatste tijd wel weer sympathie voor Ajax heb.Mijn favoriete ajacieden zijn scandinaviers.
Maar tijd om het over eten te hebben. Wat vinden jullie van het IKEA Ontbijt, om het over de combinatie van Scandinavie en ontbijt te hebben.
Medicijnen waarvoor?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.
Water vermengd met medicijnen en een boterham/bol pindakaas. Daar word ik gelukkig van, iedere dag, iedere middag.
Bij ons in de familie is het er ook met de paplepel ingegotenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.
Water vermengd met medicijnen en een boterham/bol pindakaas. Daar word ik gelukkig van, iedere dag, iedere middag.
Prima ontbijt voor die prijs. Maar ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is dat mensen in de rij gaan staan en gaan reizen om dat te kunnen etenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij namen altijd flink wat potten pindakaas mee op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is het er ook met de paplepel ingegoten
Ik denk dat ik 100 word op pindakaas
Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een leuke user, wist je dat.
Ik vind het gewoon lastig voor te stellen dat iemand van 422 jaar oud nog een realistische kijk op de zaken heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.
Leeftijd zegt ook niet alles, zie Elan en HMF.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.
Ja goed toch man, niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij namen altijd flink wat potten pindakaas mee op vakantie
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Pindakaas met hagelslagquote:
Ik heb dat een keer toen ik heel jong was na eeuwen aandringen met mijn opa gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
instant obesitasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag
En met suiker
Frikandelbroodjes en Red-bull voor school .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.
Die zijn vast heel rijk.
Tsja, maar dan ben je wel gezellig onder de mensen bij de IKEA hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima ontbijt voor die prijs. Maar ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is dat mensen in de rij gaan staan en gaan reizen om dat te kunnen etenKoop gewoon dezelfde spullen in de supermarkt en je bent niet eens veel meer kwijt. En dan hoef je niet naar de IKEA. Mensen doen echt alsof een eitje + croissantje een soort geheim recept is.
Heb je geen elan?quote:
Dat soort dingen ga je anders gewoon echt missen. Had dat ook met hagelslag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed toch man, niks mis mee
Ik zat in Thailand in een klein hotelletje.
Stond gewoon pindakaas bij de ontbijttafel![]()
Mensen die ontbijten bij de starbucks en de dag beginnen met een Instagram selfiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.
Die zijn vast heel rijk.
wat is een elanquote:
Ik heb darmproblemen, gaat het ontstoppen en dan ga je op een gegeven moment niet meer goed schijten bijvoorbeeld.quote:
They took our jobs!quote:
Laatste zo even proberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag
En met suiker
Klopt. Ik heb het niet zo op de IKEA. Kopen wat je nodig hebt voor de komende maanden en zo snel mogelijk weer weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, maar dan ben je wel gezellig onder de mensen bij de IKEA he
bij de Hema is het trouwens ook best goedkoop.
Elan is een woord.quote:
Valt wel mee.quote:
Hoe komt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger at ik vrij vaak de pindakaas-hagelslag combinatie, laatste jaren nooit meer.
Als mijn kinderen dat ooit aan mij gaan vragen lach ik ze keihard uit en laat ik ze verplicht dat Engelse ontbijt uit het vorige topic opeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer toen ik heel jong was na eeuwen aandringen met mijn opa gedaanBeste ontbijt van mijn jeugd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Voor zover ik weet heb ik nog nooit pindakaas gegeten.
Als kleinkind ook niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, mensen profileren zich graag door te schelden en agressief te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook niet alles, zie Elan en HMF.
ik haalde altijd ah zalmsaladequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes en Red-bull voor school .
mooi leven
Denk dat je weinig grotere kcal bommen op je brood kan smerenquote:
Waaaaaaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is wel erg vervelend ja, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb darmproblemen, gaat het ontstoppen en dan ga je op een gegeven moment niet meer goed schijten bijvoorbeeld.
Dat heb ik een keer gehad toen ik 4 was. Mijn ouders waren op vakantie dus ik sliep bij mijn oma. Hadden we de medicijnen vergeten.
Je wilt niet weten hoeveel pijn dat doet. Dat doet nog meer pijn dan dat je je arm breekt.
Man man man manman man man
nee ik heb geen elanquote:
Dat moet je toch ook ergens op doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik haalde altijd ah zalmsalade
inb4 pics van een zalmsalade van GGMM
Nooit meer echt de behoefte aan, en neem nu vooral hartige dingen op brood zoals vleeswaren.quote:
Als je gewoon normale hoeveelheid erop smeertquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat je weinig grotere kcal bommen op je brood kan smeren
Vies die GGMMquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik haalde altijd ah zalmsalade
inb4 pics van een zalmsalade van GGMM
Ik kijk nu al uit naar de telefoontjes naar de kindertelefoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mijn kinderen dat ooit aan mij gaan vragen lach ik ze keihard uit en laat ik ze verplicht dat Engelse ontbijt uit het vorige topic opeten.
Heel misschien één keer, heel lang terug. Geen idee meer hoe het smaakt, maar het trekt me niet.quote:
Ik speel op dit moment Banjo Tooie.quote:
Dat soort mensen neem ik dus minder serieus dan een user die 15 is en soms ietwat naïeve dingen roept.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, mensen profileren zich graag door te schelden en agressief te doen.
Ik vind pindakaas lekker hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan toch nietNiet dat zo geweldig is. Maar moet wel.. Right
nee, dat is tonijnsalade.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook ergens op doen
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de telefoontjes naar de kindertelefoon.
Ik ook eigenlijk , maar pindakaas is weleens leuk voor de afwisselingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer echt de behoefte aan, en neem nu vooral hartige dingen op brood zoals vleeswaren.
Soms, ben ik wat naïef ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen neem ik dus minder serieus dan een user die 15 is en soms ietwat naïeve dingen roept.
Ja, maar als je er ook suiker en hagelslag bijgooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gewoon normale hoeveelheid erop smeert
Salami is ook behoorlijk hoor.
Denk Nutella overigens nog meer kcal dan pindakaas of niet?
Heheh, die is ook leuk! Sowieso N64 spellen, echt nostalgiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel op dit moment Banjo Tooie.
Geniale woordgrappen altijd
Soms heb ik daar echt trek in, maar meestal ga ik voor de tosti.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk , maar pindakaas is weleens leuk voor de afwisseling
Zolang je er maar van leert.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind pindakaas lekker hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet op mijn brood het liefst pindakaas, en op broodjes het liefst rosbief.
Vriendje van vroeger had het in zijn haar en ging zijn vader zijn hele hoofd insmeren met pindakaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet wel dat je met pindakaas heel makkelijk kauwgom uit kleding etc. krijgt.
Dat is wel echt pure troep voor je tandenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook.Met jam is het nog lekkerder.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook.Met jam is het nog lekkerder.
jij houdt ook van rosbief?quote:
Ipv Sambal , dat bruine goud op de kaas doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik daar echt trek in, maar meestal ga ik voor de tosti.
[..]
Vind je dat echt lekkerder dan salami?quote:
Ik word er alleen misselijk van als iemand anders het gegeten heeft en dan in je gezicht gaat rochelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ik vind pindakaas niet zo lekker. De pindasmaak is op zich nog wel oké maar die textuur en geurWord er altijd een beetje misselijk van.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt pure troep voor je tanden
Mijn hemel wat zoet
Heerlijk met komkommerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Dit is ook goed te doen:
[ afbeelding ]
meh in salami zit knoflook en ga je stinkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekkerder dan salami?
Zit zoveel minder smaak aan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij houdt ook van rosbief?
Rosbief met sambal, mayo en peperquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet op mijn brood het liefst pindakaas, en op broodjes het liefst rosbief.
Jam gaat wel als je op vakantie bent want die jonge kaas vind ik ook nooit te duwen in een hotel. Maar tis niet iets wat ik thuis eet.quote:
Altijd genieten als er van die leuke gekleurde chocolaatjes in de Venz hagelslag zatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger maakte mijn vader altijd mijn boterhammetjes klaar als ik tussendemiddag thuis kwam van school. Het ultieme genot met VENZ XXL HAGELSLAG
zout en peper, en soms met een beetje saus inderdaad (liefst een niet al te scherpe whiskysaus of bbqsaus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rosbief met sambal, mayo en peper![]()
![]()
vies manquote:
Ik smeer er al satésaus op, dus dat zou een beetje dubbelop zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ipv Sambal , dat bruine goud op de kaas doen.
wat eet jij het liefst op je brood dan?quote:
Deed ik ook wel eens stiekem, lekker lepel erin en grote hapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
in de bulk altijd gewoon eetlepels pindakaas eten
Guilty pleaasurequote:
dat heb ik net gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat eet jij het liefst op je brood dan?
Dat sap:rquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Op festivals een koud blik knakworst op mijn bolletje. Met het sap.
Sambal en mayo smeer ik er meestal standaard wel op, ketchup is afhankelijk van het vleeswaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zout en peper, en soms met een beetje saus inderdaad (liefst een niet al te scherpe whiskysaus of bbqsaus.
Net wat minder dan de originele , die met tomaat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie net de smaak tuinkruiden. Die ga ik morgen eens halen
dat sap heb ik zondag in de sloot gegooidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Op festivals een koud blik knakworst op mijn bolletje. Met het sap.
meer niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik net gezegd
cervelaat en smeerworst
ik heb fasesquote:
Je kan van pindakaas sate maken lolquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik smeer er al satésaus op, dus dat zou een beetje dubbelop zijn.
En ik heb sambal nodig anders is het niet pittig genoeg
hier welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is brood niet echt top meestal.
Ik vind met nootjes erin echt teringsmerig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik alleen CALVÉ pindakaas eet. Andere pindakaas is niet smeuig.
Ik eet het nog vandaag de dag bij de worteltjes. Weliswaar nu niet meer van de Iglo. Daarbij is de magie voor mij verloren.quote:
Beemsterkaas > alle andere kaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
lekkerste op brood is echt goede kaas
ja, vind die van AH Excellent uit glas wel stukken beter maar ja dat mag weer niet mee. Ach, ik werd deze keer niet gecontroleerd op LLquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Op pinkpop lekker koude frankfurterworsten uit blik op kadetjes als ontbijt
Gadverquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat sap heb ik zondag in de sloot gegooid
die sloot bij ons was echt op donderdag al achterlijk ranzig, iemand had knijpfruit gekocht wat 2 jaar over de datum was
Vooral die gaten smaken echt ranzig.quote:
Satesaus alleen is al primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan van pindakaas sate maken lol
ja hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral die gaten smaken echt ranzig.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
in berlijn had ik toen zo'n honger snachts dat ik in zo'n 24 uur kutwinkel een glazen pot bokworsten heb gekocht om zo op te eten.
Nee man. We gooiden met 15 man alles in de sloot en de helft stond er ook nog steeds in te pissenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef richolio het volgende:
[..]
GadverDe donderdag is sowieso fucking vies.
Al dat sap in het midden van de tentjes. Deden jullie wat in die gele vuilniszakken?
Proost!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik nog maar eens een halve liter open.
Toen was je echt szwaar de weg kwijt inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat mij toen niets is overkomen manman
Ketchup/curryquote:
Hehehquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man. We gooiden met 15 man alles in de sloot en de helft stond er ook nog steeds in te pissenen iemand was er haast in gevallen die avond, dat zorgde wel voor enig leedvermaak
69 xdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
had niet eens kater toenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was je echt szwaar de weg kwijt inderdaad
ahah letterlijk en figuurlijk XD
Wtf moet dat voorstellen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
Chemisch afvalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
je weet 90% ervan nog niet eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hedde mooi je recept gegeven voor een deel
Ze vallen mijn poezen lastigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
KatersZe zijn het nooit waard. Soms dan.
denk het, nooit in verdieptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf moet dat voorstellen dan?
Fijngeknepen fruit ofzo?
mwah gewoon op anticiperenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
KatersZe zijn het nooit waard. Soms dan.
Was vooraan op camping 2. En nee, wat was daar dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
[..]
HehehWelke camping was dat? Ben je nog naar dat feest op camping 3 gegaan op maandagnacht?
Gaat dat zo precies ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je weet 90% ervan nog niet eens
Voor de rest moet je maar nog 4 andere geïnteresseerden vinden
Lijkt me echt niet lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk het, nooit in verdiept
donderdag een pakje geproefd, echt fucking smerig
Dat is echt zo konko goor hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef richolio het volgende:
Van dat kokosbrood enzo is wel echt lekker. Van die plakjes voor op je brood. Hm.
op de frietquote:
quote:
nee dat moet je zonder brood eten johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef richolio het volgende:
Van dat kokosbrood enzo is wel echt lekker. Van die plakjes voor op je brood. Hm.
quote:
Ik weet niet wat friet is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de friet
op het vlees vind ik curry beter
ja het is friet
Ik zag een man in de trein dat eten laatstquote:
Was echt niet normaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vooraan op camping 2. En nee, wat was daar dan?
Het geheime recept ligt mooi in de kluis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ziet een 3 sterrenchef er wel brood in
Dat is wel lekkerder jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat moet je zonder brood eten joh
Hoeveel moeten ze geven ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geheime recept ligt mooi in de kluis.
Trustenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
oke ik ga slapen want rond een uur krijg ik vaak honger en dit praten over eten helpt niet mee
slaap lekkerkus
Als je erop pist wel, maar het is niet gebruikelijk nee.quote:
Kusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
oke ik ga slapen want rond een uur krijg ik vaak honger en dit praten over eten helpt niet mee
slaap lekkerkus
Je hebt hem wel meteen geconfronteerd met zijn walgelijke smaak mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een man in de trein dat eten laatst_
met zijn kinderen
terwijl hij in zijn neus zat te graaien en dat op zat te smikkelen erbij
Ik ben ooit bijna gestikt in een zuurtje.quote:
Die gast was autistisch niet te zuinig, hij liep gewoon uit zijn neus te eten terwijl zijn vrouw tegenover hem zatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt hem wel meteen geconfronteerd met zijn walgelijke smaak mag ik hopen?
Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast was autistisch niet te zuinig, hij liep gewoon uit zijn neus te eten terwijl zijn vrouw tegenover hem zat
K3 #hardgaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Ik ga me aanmelden voor een nieuwe speelfilm met grote acteurs.
quote:
de smurfen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
De GVR?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Was echt zo`n burgermuts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?
heb je the national en portishead gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
I'm gonna build you up
Brick by brick
Met Ron Jeremy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Gerard Joling vindt dit leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je the national en portishead gezien?
Als je zo lui bent moet je oppassen dat Magere Hein niet je kamer binnenkomt, want die viltjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
die wil m juist wel zien bukkenquote:
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef richolio het volgende:
[..]
De Reunie. Naar dat boek.Kon ik maar in de smurfen spelen.
dat spreekt voor zich jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man.The National had ik wel graag willen zien. Was het wat? Of hoef ik dat eigenlijk niet te vragen
Op de lijn die je zo gaat snuiven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet op de lijn letten.
Wim Kieft is namelijk bij me op bezoek.
Jaquote:
Bedankt voor het verpesten van mijn hilarische grap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op de lijn die je zo gaat snuiven?
Naam komt me wel bekend voor ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
JaMaar als (edel)figurant. Niks groots verder, ik heb nada ervaring ofzo
Maar lijkt me wel tof. Was een goed boek ook
denk dat die mij eerder heeft horen schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je Indiaantje horen schreeuwen nog?
Welk boek is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor ja.
Ik ben nu een heel goed boek aan het lezen, las vandaag ook dat de filmrechten zijn gekocht
Ben echt benieuwd naar die film
Niemand gaf een reactie dus zo hilarisch was hij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn hilarische grap.
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor ja.
Ik ben nu een heel goed boek aan het lezen, las vandaag ook dat de filmrechten zijn gekocht
Ben echt benieuwd naar die film
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vond Wrecking Ball al een kut video, dat is niks vergeleken met dit. Miley Cyrus en Ariana Grande's liedjes worden echt verpest door die slechte muziekvideo's.
Hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat die mij eerder heeft horen schreeuwen.Ben nog steeds schor
Zwartboek.quote:
Mensen schamen zich vaak dat ze om mij moeten lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niemand gaf een reactie dus zo hilarisch was hij niet.
Ik bel Rutten alvast voor de afkickkliniekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet op de lijn letten.
Wim Kieft is namelijk bij me op bezoek.
Bedankt Hans.Niemand heeft geklikt op die video.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vond Wrecking Ball al een kut video, dat is niks vergeleken met dit. Miley Cyrus en Ariana Grande's liedjes worden echt verpest door die slechte muziekvideo's.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Sjjjjjjjquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik bel Rutten alvast voor de afkickkliniek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Onbekend meisje naast me spoorde me ook steeds aan om nog harder mee te springen en schreeuwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |