ja, vind die van AH Excellent uit glas wel stukken beter maar ja dat mag weer niet mee. Ach, ik werd deze keer niet gecontroleerd op LLquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Op pinkpop lekker koude frankfurterworsten uit blik op kadetjes als ontbijt
Gadverquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat sap heb ik zondag in de sloot gegooid
die sloot bij ons was echt op donderdag al achterlijk ranzig, iemand had knijpfruit gekocht wat 2 jaar over de datum was
Vooral die gaten smaken echt ranzig.quote:
Satesaus alleen is al primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan van pindakaas sate maken lol
ja hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral die gaten smaken echt ranzig.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
in berlijn had ik toen zo'n honger snachts dat ik in zo'n 24 uur kutwinkel een glazen pot bokworsten heb gekocht om zo op te eten.
Nee man. We gooiden met 15 man alles in de sloot en de helft stond er ook nog steeds in te pissenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef richolio het volgende:
[..]
GadverDe donderdag is sowieso fucking vies.
Al dat sap in het midden van de tentjes. Deden jullie wat in die gele vuilniszakken?
Proost!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik nog maar eens een halve liter open.
Toen was je echt szwaar de weg kwijt inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat mij toen niets is overkomen manman
Ketchup/curryquote:
Hehehquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man. We gooiden met 15 man alles in de sloot en de helft stond er ook nog steeds in te pissenen iemand was er haast in gevallen die avond, dat zorgde wel voor enig leedvermaak
69 xdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
had niet eens kater toenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was je echt szwaar de weg kwijt inderdaad
ahah letterlijk en figuurlijk XD
Wtf moet dat voorstellen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |