Guilty pleaasurequote:
dat heb ik net gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat eet jij het liefst op je brood dan?
Dat sap:rquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Op festivals een koud blik knakworst op mijn bolletje. Met het sap.
Sambal en mayo smeer ik er meestal standaard wel op, ketchup is afhankelijk van het vleeswaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zout en peper, en soms met een beetje saus inderdaad (liefst een niet al te scherpe whiskysaus of bbqsaus.
Net wat minder dan de originele , die met tomaat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie net de smaak tuinkruiden. Die ga ik morgen eens halen
dat sap heb ik zondag in de sloot gegooidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef richolio het volgende:
Op festivals een koud blik knakworst op mijn bolletje. Met het sap.
meer niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik net gezegd
cervelaat en smeerworst
ik heb fasesquote:
Je kan van pindakaas sate maken lolquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik smeer er al satésaus op, dus dat zou een beetje dubbelop zijn.
En ik heb sambal nodig anders is het niet pittig genoeg
hier welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is brood niet echt top meestal.
Ik vind met nootjes erin echt teringsmerig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik alleen CALVÉ pindakaas eet. Andere pindakaas is niet smeuig.
Ik eet het nog vandaag de dag bij de worteltjes. Weliswaar nu niet meer van de Iglo. Daarbij is de magie voor mij verloren.quote:
Beemsterkaas > alle andere kaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
lekkerste op brood is echt goede kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |