Ik word er alleen misselijk van als iemand anders het gegeten heeft en dan in je gezicht gaat rochelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ik vind pindakaas niet zo lekker. De pindasmaak is op zich nog wel oké maar die textuur en geurWord er altijd een beetje misselijk van.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt pure troep voor je tanden
Mijn hemel wat zoet
Heerlijk met komkommerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Dit is ook goed te doen:
[ afbeelding ]
meh in salami zit knoflook en ga je stinkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekkerder dan salami?
Zit zoveel minder smaak aan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij houdt ook van rosbief?
Rosbief met sambal, mayo en peperquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet op mijn brood het liefst pindakaas, en op broodjes het liefst rosbief.
Jam gaat wel als je op vakantie bent want die jonge kaas vind ik ook nooit te duwen in een hotel. Maar tis niet iets wat ik thuis eet.quote:
Altijd genieten als er van die leuke gekleurde chocolaatjes in de Venz hagelslag zatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger maakte mijn vader altijd mijn boterhammetjes klaar als ik tussendemiddag thuis kwam van school. Het ultieme genot met VENZ XXL HAGELSLAG
zout en peper, en soms met een beetje saus inderdaad (liefst een niet al te scherpe whiskysaus of bbqsaus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rosbief met sambal, mayo en peper![]()
![]()
vies manquote:
Ik smeer er al satésaus op, dus dat zou een beetje dubbelop zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ipv Sambal , dat bruine goud op de kaas doen.
wat eet jij het liefst op je brood dan?quote:
Deed ik ook wel eens stiekem, lekker lepel erin en grote hapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
in de bulk altijd gewoon eetlepels pindakaas eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |