Ik vind pindakaas lekker hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan toch nietNiet dat zo geweldig is. Maar moet wel.. Right
nee, dat is tonijnsalade.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook ergens op doen
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de telefoontjes naar de kindertelefoon.
Ik ook eigenlijk , maar pindakaas is weleens leuk voor de afwisselingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer echt de behoefte aan, en neem nu vooral hartige dingen op brood zoals vleeswaren.
Soms, ben ik wat naïef ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen neem ik dus minder serieus dan een user die 15 is en soms ietwat naïeve dingen roept.
Ja, maar als je er ook suiker en hagelslag bijgooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gewoon normale hoeveelheid erop smeert
Salami is ook behoorlijk hoor.
Denk Nutella overigens nog meer kcal dan pindakaas of niet?
Heheh, die is ook leuk! Sowieso N64 spellen, echt nostalgiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel op dit moment Banjo Tooie.
Geniale woordgrappen altijd
Soms heb ik daar echt trek in, maar meestal ga ik voor de tosti.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk , maar pindakaas is weleens leuk voor de afwisseling
Zolang je er maar van leert.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind pindakaas lekker hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet op mijn brood het liefst pindakaas, en op broodjes het liefst rosbief.
Vriendje van vroeger had het in zijn haar en ging zijn vader zijn hele hoofd insmeren met pindakaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet wel dat je met pindakaas heel makkelijk kauwgom uit kleding etc. krijgt.
Dat is wel echt pure troep voor je tandenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook.Met jam is het nog lekkerder.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook.Met jam is het nog lekkerder.
jij houdt ook van rosbief?quote:
Ipv Sambal , dat bruine goud op de kaas doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik daar echt trek in, maar meestal ga ik voor de tosti.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |