Elan is een woord.quote:
Valt wel mee.quote:
Hoe komt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger at ik vrij vaak de pindakaas-hagelslag combinatie, laatste jaren nooit meer.
Als mijn kinderen dat ooit aan mij gaan vragen lach ik ze keihard uit en laat ik ze verplicht dat Engelse ontbijt uit het vorige topic opeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer toen ik heel jong was na eeuwen aandringen met mijn opa gedaanBeste ontbijt van mijn jeugd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Voor zover ik weet heb ik nog nooit pindakaas gegeten.
Als kleinkind ook niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, mensen profileren zich graag door te schelden en agressief te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook niet alles, zie Elan en HMF.
ik haalde altijd ah zalmsaladequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes en Red-bull voor school .
mooi leven
Denk dat je weinig grotere kcal bommen op je brood kan smerenquote:
Waaaaaaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is wel erg vervelend ja, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb darmproblemen, gaat het ontstoppen en dan ga je op een gegeven moment niet meer goed schijten bijvoorbeeld.
Dat heb ik een keer gehad toen ik 4 was. Mijn ouders waren op vakantie dus ik sliep bij mijn oma. Hadden we de medicijnen vergeten.
Je wilt niet weten hoeveel pijn dat doet. Dat doet nog meer pijn dan dat je je arm breekt.
Man man man manman man man
nee ik heb geen elanquote:
Dat moet je toch ook ergens op doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik haalde altijd ah zalmsalade
inb4 pics van een zalmsalade van GGMM
Nooit meer echt de behoefte aan, en neem nu vooral hartige dingen op brood zoals vleeswaren.quote:
Als je gewoon normale hoeveelheid erop smeertquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat je weinig grotere kcal bommen op je brood kan smeren
Vies die GGMMquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik haalde altijd ah zalmsalade
inb4 pics van een zalmsalade van GGMM
Ik kijk nu al uit naar de telefoontjes naar de kindertelefoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mijn kinderen dat ooit aan mij gaan vragen lach ik ze keihard uit en laat ik ze verplicht dat Engelse ontbijt uit het vorige topic opeten.
Heel misschien één keer, heel lang terug. Geen idee meer hoe het smaakt, maar het trekt me niet.quote:
Ik speel op dit moment Banjo Tooie.quote:
Dat soort mensen neem ik dus minder serieus dan een user die 15 is en soms ietwat naïeve dingen roept.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, mensen profileren zich graag door te schelden en agressief te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |